Kaveri tenniskentälle HKI!

annaHKI

Etsin kaveria pallottelemaan/ pelaamaan silloin tällöin - ja jos peli kulkee, voisi käydä vaikka kerran viikossa.

Olen käynyt pelaamassa Meilahden urheilukeskuksella (Helsinki Lawn Tennis), mutta voin toki lähteä pelaamaan muuallekin. Olen opiskelija ja aikataulut ovat joustavat, pääsen pelaamaan myös aamupäivisin. (Meilahdessa opiskelijat saa muuten alennusta hinnoista.)

Kämmen- ja rystylyönnit on hallussa, kierteillä en osaa kummemmin kikkailla. Olen pallotellut epäsäännöllisesti noin kahdeksan vuotta, mutta välissä on ollut pitkiä taukoja ja tälläkin hetkellä taidot ovat hieman ruosteessa. Olen käynyt vuosien aikana muutamia kursseja, mutta kaipaisin käytännön harjoitusta!

Olisi hyvä, jos sinulla olisi myös hieman kokemusta ja peruslyönnit onnistuvat, niin että saataisiin pallo pysymään liikkeellä. Laittakaa vastauksia!

4

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esa Penttilä

      Terve!
      Vaikkakin ollaan vähän eri sarjaa, olen 50v mies.. mut kysyn silti koska toiselta vakiokaveriltani meni olkapää ja toinen sai toisen pienen lapsen .. alkoi olla vaikeuksia saada pelikaveria torstain klo17.30 olisi 1½h vakiovuorolle Vantaan Rajakylään. Muutkaan pelaavat tutut eivät siihen aikaan ehdi sinne ja heillä on muualla vuoronsa.
      Jos rysty on sulla hallussa niin osaat ilmeisesti muutakin kuin 'tuuppia' palloa ?
      Kyyti järjestyisi Lassilasta ja Rajakylän väliltä sinne ja jollekkin asemalle.

      Itse olen pelaillut B- ja C-lk pelajia vastaan, olen C-tasoa.
      Jos kiinnostaa niin soita 050 3767540 tai jos ei kiinnosta niin laita tekstarilla 'kiitos ei' t: Esa Penttilä

    • Pelikaveria vailla

      Moi,

      Täällä olis kans pelikaverille tarvetta, n. 10v tullu lätkittyä välillä aktiivisemmin, välillä vähän vähemmän. Tekniikka on hallussa sillon kun peli kulkee muutenkin eli aika vireriippuvaista on. Syötössä eniten kehitettävää.

      Kolmekymppinen mies oon Helsingistä. Enemmän voin kertoa, jos otat ensin yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Tällä palstalla kun en viitsi edellisen tavoin alkaa ihan nimeäni ja puhelinnumeroani julkisesti jakelemaan. Mulle käy mikä kenttä vaan Helsingin puolelta pelikentäks.

    • eitosiaankukaan

      Harrastuskaveri-ilmoituksia varten on olemassa sivusto www.harrastuskaveri.com Siellä voi etsiä ilmoituksen jättäneistä pelikavereita tai jättää oman ilmoituksen. Suosittelen.

    • HalooTennisliitto

      Vain kaksi 18 v. tyttöä oli mukana Tampereen Halli SM kisoissa 31.3.2013
      muut olivat nuorempia kaikkiaan 13 osallistujaa.
      YHDESSÄ IKÄLUOKASSA KAKSI 18 V. IKÄISTÄ OSALLISTUJAA
      Tästä voi päätellä miten hyvin tennisliitto on onnistunut tehtävässään.
      Joku varmaan näkee tässäkin hyviä puolia. Joku taas voisi sanoa että
      naisten/tyttöjen valmennus on aika pahasti pielessä. Joku yrittää hakea
      muista ikäluokista lohtua. Tämä on varmaan pohjanoteeraus
      tästähän voi tosin vieläkin heikommin mennä jos tennisliitto ymmärtää mitä tarkoitan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe