Onko kukaan käynyt uudessa wing wahissa Hyvinkäällä? Huhun mukaan täällä olisi töissä Riihimäen wing wahin kokki, jonka ruoat ovat ihan huippuja? Riihimäen kiinalaisen taso on valitettavasti laskenut omistajan vaihduttua...
wing wah hyvinkää
12
1722
Vastaukset
- soijaa
up!
- Ei Soijaaa
On sama pitäjä. Paikka on pieni mutta ruoka on hyvää. Niin kuin ennen riksussa. Muutaman kerran olen käynyt ja aina on ollut hyvää.
- Kalakastiketta
Ihan hirveää kuraa on. Riisikin mitälie Risellaa, tahmaista? Ruoat seisoneet pitkään, tai siltä ainakin näytti. Täällä kiinalaisten paikkojen omistajat vaan kirjoittelevat toisistaan. Hyvinkäällä on liikaa aasialaisia ravintoloja ja kova kilpailu näyttäytyy sössöttämisessä sosiaalisessa mediassa. Omaa paikkaa kehutaan ja muita haukutaan.
- Ei Soijaa
En todellakaan ole pitäjä. Miten ruoat on seisoneet pitkään? Tuollahan ei ole seisovaa pöytää vaan annos tilataan ja sitten tehdään. Itse en juuri seisovasta pöydästä välitä, koska siellä usein on kaikki samanmakuista höttöä. Makuja on tietenkin monia. Kyseisessä paikassa otetaan myös huomioon asiakkaan toiveet huomioon jos esim haluaa tulista niin se valmistetaan jo tulisempana. Ei tarvitse pistää mitään sweet chili esanssia pöydässä kuten useimmissa paikoissa.
- MoHaiBa
Olisiko riisin sitten pitänyt olla Uncle Beniä. Irtonaista ? Tasan tarkkaan tuo riisi on thaimaalaista ja sitä samaa jota saa jokaisessa kiinalaisessa ravintolassa. Ja on myös sitä mitä aasialaiset itse syö. Olimme aasialaisen vaimoni kanssa tuossa paikassa syömässä ja hyvää oli. Minusta on hyvä että on paljon ravintoloita ja kilpailua.
- einiintahmea
MoHaiBa kirjoitti:
Olisiko riisin sitten pitänyt olla Uncle Beniä. Irtonaista ? Tasan tarkkaan tuo riisi on thaimaalaista ja sitä samaa jota saa jokaisessa kiinalaisessa ravintolassa. Ja on myös sitä mitä aasialaiset itse syö. Olimme aasialaisen vaimoni kanssa tuossa paikassa syömässä ja hyvää oli. Minusta on hyvä että on paljon ravintoloita ja kilpailua.
Sticky rice on eri asia kuin juuri keitetty, irtonainen, kuohkea riisi - kiinalaisissahan tarjotaan jopa viikon vanhaa ruokamyrkytyksiä aiheuttavaa riisiä https://www.evira.fi/elintarvikkeet/tietoa-elintarvikkeista/elintarvikevaarat/ruokamyrkytykset/ruokamyrkytyksia-aiheuttavia-bakteereja/bacillus-cereus/.
Itse syön vain himalajan basmati-riisiä, jossa esim. arseeni-pitoisuudet ovat minimissään - https://www.evira.fi/yhteiset/vierasaineet/tietoa-vierasaineista/arseeni-ja-riisi/.
- moku2
Siis mitä ihmettä, aasialaisen riisin kuuluukin olla tahmaista.
- tahmainenmiso
Paitsi jaappanilainen sushi-riisi tai kiinalainen paistettu riisi - vai eivätkö japani ja kiina ole aasiassa.
- joku vaan
Kuulin huhua että niillä ois kotiinkuljetus??? Tietääkö joku? kun kotisivuja ei tunnu vieläkään löytyvän.. :P
- Repess
Ei ole kotiinkuljetusta, mutta nouto jota kannattaa hyödyntää lounasaikana, taikka baari-illan jälkeen. Ainakin viikonloppuisin auki myöhään.
- Kusti54
uudenmaank.2 wing wahhissa on kotiinkuljetus 17-24
- nam
Juu omistaja on sama mies, joka toimi Riksussa aikoinaan. Ruoan taso pysynyt samalla hyvällä tasolla ja ehdottomasti Hyvinkään (ja Riihimäen ja muiden lähialueiden) paras kiinalainen. Tilat ovat joo pienet, mutta itse olen aina mahtunut syömään kun paikan päällä olen halunnut ruokailla. Ruoka tulee nopeasti ja mukaankin otettaessa saa hyvää ja ripeää palvelua. Ja annoksista riittää vaikka kahdelle, useasti olemme lounaan työkaverin kanssa jakaneet. Ja varmasti haen tuolta myös joku lauantai-ilta neljän aikaan baarin jälkeen mätöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000