wing wah hyvinkää

soijaa

Onko kukaan käynyt uudessa wing wahissa Hyvinkäällä? Huhun mukaan täällä olisi töissä Riihimäen wing wahin kokki, jonka ruoat ovat ihan huippuja? Riihimäen kiinalaisen taso on valitettavasti laskenut omistajan vaihduttua...

12

1652

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soijaa

      up!

      • Ei Soijaaa

        On sama pitäjä. Paikka on pieni mutta ruoka on hyvää. Niin kuin ennen riksussa. Muutaman kerran olen käynyt ja aina on ollut hyvää.


    • Kalakastiketta

      Ihan hirveää kuraa on. Riisikin mitälie Risellaa, tahmaista? Ruoat seisoneet pitkään, tai siltä ainakin näytti. Täällä kiinalaisten paikkojen omistajat vaan kirjoittelevat toisistaan. Hyvinkäällä on liikaa aasialaisia ravintoloja ja kova kilpailu näyttäytyy sössöttämisessä sosiaalisessa mediassa. Omaa paikkaa kehutaan ja muita haukutaan.

      • Ei Soijaa

        En todellakaan ole pitäjä. Miten ruoat on seisoneet pitkään? Tuollahan ei ole seisovaa pöytää vaan annos tilataan ja sitten tehdään. Itse en juuri seisovasta pöydästä välitä, koska siellä usein on kaikki samanmakuista höttöä. Makuja on tietenkin monia. Kyseisessä paikassa otetaan myös huomioon asiakkaan toiveet huomioon jos esim haluaa tulista niin se valmistetaan jo tulisempana. Ei tarvitse pistää mitään sweet chili esanssia pöydässä kuten useimmissa paikoissa.


      • MoHaiBa

        Olisiko riisin sitten pitänyt olla Uncle Beniä. Irtonaista ? Tasan tarkkaan tuo riisi on thaimaalaista ja sitä samaa jota saa jokaisessa kiinalaisessa ravintolassa. Ja on myös sitä mitä aasialaiset itse syö. Olimme aasialaisen vaimoni kanssa tuossa paikassa syömässä ja hyvää oli. Minusta on hyvä että on paljon ravintoloita ja kilpailua.


      • einiintahmea
        MoHaiBa kirjoitti:

        Olisiko riisin sitten pitänyt olla Uncle Beniä. Irtonaista ? Tasan tarkkaan tuo riisi on thaimaalaista ja sitä samaa jota saa jokaisessa kiinalaisessa ravintolassa. Ja on myös sitä mitä aasialaiset itse syö. Olimme aasialaisen vaimoni kanssa tuossa paikassa syömässä ja hyvää oli. Minusta on hyvä että on paljon ravintoloita ja kilpailua.

        Sticky rice on eri asia kuin juuri keitetty, irtonainen, kuohkea riisi - kiinalaisissahan tarjotaan jopa viikon vanhaa ruokamyrkytyksiä aiheuttavaa riisiä https://www.evira.fi/elintarvikkeet/tietoa-elintarvikkeista/elintarvikevaarat/ruokamyrkytykset/ruokamyrkytyksia-aiheuttavia-bakteereja/bacillus-cereus/.

        Itse syön vain himalajan basmati-riisiä, jossa esim. arseeni-pitoisuudet ovat minimissään - https://www.evira.fi/yhteiset/vierasaineet/tietoa-vierasaineista/arseeni-ja-riisi/.


    • moku2

      Siis mitä ihmettä, aasialaisen riisin kuuluukin olla tahmaista.

    • tahmainenmiso

      Paitsi jaappanilainen sushi-riisi tai kiinalainen paistettu riisi - vai eivätkö japani ja kiina ole aasiassa.

    • joku vaan

      Kuulin huhua että niillä ois kotiinkuljetus??? Tietääkö joku? kun kotisivuja ei tunnu vieläkään löytyvän.. :P

      • Repess

        Ei ole kotiinkuljetusta, mutta nouto jota kannattaa hyödyntää lounasaikana, taikka baari-illan jälkeen. Ainakin viikonloppuisin auki myöhään.


      • Kusti54

        uudenmaank.2 wing wahhissa on kotiinkuljetus 17-24


    • nam

      Juu omistaja on sama mies, joka toimi Riksussa aikoinaan. Ruoan taso pysynyt samalla hyvällä tasolla ja ehdottomasti Hyvinkään (ja Riihimäen ja muiden lähialueiden) paras kiinalainen. Tilat ovat joo pienet, mutta itse olen aina mahtunut syömään kun paikan päällä olen halunnut ruokailla. Ruoka tulee nopeasti ja mukaankin otettaessa saa hyvää ja ripeää palvelua. Ja annoksista riittää vaikka kahdelle, useasti olemme lounaan työkaverin kanssa jakaneet. Ja varmasti haen tuolta myös joku lauantai-ilta neljän aikaan baarin jälkeen mätöt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe