Ostin tänään Rainbow suklaakeksejä jotta voisin kestitä rikkaita sukulaisiani. He ihmettelivät että mitäs suklaakeksejä nämä ovat, olivat kuulemma erinomaisia. Kerroin heille rehellisesti niiden olevan ulkomaalaista alkuperää (kuten rainbow keksit ovatkin) nämä laatukeksit syötiin hetkessä loppuun ja niitä olisi vielä vaadittu lisää. Maultaan ja koostumukseltaan erinomaiset Rainbow suklaakeksit ovat oiva valinta niin arkeen kuin juhlaan. Sen tajusin viimein itsekkin (aiemmin pidin niitä halpana roskana mutten enää!). Nyt voinkin ylepänä todeta niiden olevan todellisten rahamiesten ykkösvalinta. Rainbow sai tuntemaan itseni rikkaaksi, suosittelen siis kaikille ostamaan laadukkaita laadukkaita Rainbow suklaakeksejä! Eläkää ja nauttikaa!
Vastaukset 3
- .........
Vähän sama juttu kun töissä joskus on ollut mukana einesruoka-annos uudelleen pakattuna eväsrasiaan, niin johan tuli kehuja, että on niin ihanan tuoksuista ja näyttää kauniilta annokselta. Heh. En tohtinut sanoa, että se oli kaupan mikroateria. Tuskin olisi tullut kehuja, jos olisin ottanut mukaan alkuperäisessä pakkauksessaan. Eli niin kuin tapahtui keksiesi kohdalla. Näin helposti ihminen tuomitsee jonkun hyväksi tai huonoksi mielikuviensa perusteella.
- S-ryhmä kiittää
Minustakin Rainbow-tuotteen ovat oikea menestyneen rahamiehen varma merkki.
- kekkonaana
Minäkin pidän rainbown tuotteista ja arvostan ensiluokkaista laatua. Ei ole kukaan tarjoilujani haukkunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546