Tuli vastaan tällainen kun www.tableonline.fi
Onko teillä kokemuksia? Toimiiko ihan ongelmitta? Onko tällaisia olemassa enemmänkin?
Pöytävaraukset netissä
4
2023
Vastaukset
- Ei aukoton systeemi
Oman kokemukseni mukaan kannattaa silti soittaa ravintolaan, vaikka näyttäisi ohjelman mukaan olevan täyttä, koska ohjelma ei huomioi loppuiltaa, jolloin esim. alkuillan ruokailijat ovat jo voineet poistua.
Eli varaus voi olla isolla ryhmällä esim. kello 17.00, jolloin näyttää, että ei ole muka tilaa, mutta soittamalla voi hyvinkin saada pöydän illemmalle. - herraherkuttelija
Joo minäkin olen huomannut saman, että saman illan varauksissa kannattaa vielä soittaa perään, vaikka kalenteri näyttäisi täyttä (tosin muutaman kerran ollutkin ihan oikeasti täynnä). Muuten olen kyllä tableonlinen fani. Tosi kätevästi näkee paikat, mihin vielä sopii ja saa vahvistuksen välittömästi, ilman että joutuu odottamaan sähköpostiin vastaamista tai soittelemaan moneen ravintolaan, jossa ei vastata usein edes puhelimeen.
- Ruokailija
varasin pöydän https://www.tableonline.fi/ osoitteesta ja halusin lisäksi toivoa rauhallista nurkkapöytää. TableOnline toimi moitteettomasti varaukseni kanssa
- tableönline
Tableonlinen kautta varatessa saa bonusta bonuswayn kautta!
10e uusille käyttäjille: http://bit.ly/BonusW10e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291