Söin juuri keskusteluja lukiessani välipalaksi leipää, ja oli niin järjettömän hyvää että oli pakko heti kirjoittaa tänne!
En ole ennen huomannut tämmöistä kun Pirjon pakari ja tänään löysin k-supermarketista tämmösen Häjypojan (ostin kun oli kiva nimi).
On niin mahtihyvää että! Kiitos Pirjolle tästä, nami.
Maailman paras leipä! (Pirjon Pakarin)
21
2723
Vastaukset
- poika 90
Joo mä oon kanssa todennu saman, niillä on leipomo meidän kodin lähellä Nurmijärvellä, ja sieltä saa aina tuoreet
- hirvonen
Samaa mieltä!
- kriitikko1
Itse en noin kovasti hehkuttaisi, mutta olen sieltä myymälästä sitä ostanut ja hyvää kyllä on. Mielestäni kauppa vetää tässäkin välistä, sillä ainakin myymälässä myytävät leivät olivat paljon halvempia kun kaupassa.
- hintatietoinen
Toi on muuten totta, aina kannattaa ostaa suoraan tuottajilta tai tehtaanmyymälöistä, näin saadaan oikeasti tuettua niitä ruoantuottajia. Ei pääse kauppaketjut vetämään välistä!
- Ä.Äitee
hintatietoinen kirjoitti:
Toi on muuten totta, aina kannattaa ostaa suoraan tuottajilta tai tehtaanmyymälöistä, näin saadaan oikeasti tuettua niitä ruoantuottajia. Ei pääse kauppaketjut vetämään välistä!
Meidän perheessä ostetaan ainoastaan juuri näitä pienten leipomoiden lisäaineettomia leipiä (Pirjon pakaria tulee usein ostettua). Sellaiset paistopisteleivät kuten esim. fazerin pisteissä on, ovat aivan huijausta. Onhan se tuoretta ja vastapaistettua, mutta taikina on ensin tehty jossakin tehtaassa käyttäen ties mitä lisäaineita ja sitten vielä pakastettu ennen paistamista. Mitä luonnollista tässä sitten on. Mielummin rahoillani tuen paikallista työtä kuin tehdaskoneita.
- herkkupeppu90
Mun mielestä niiden kauraleipä on parempaa
- on parasta
Ullan Pakarin pulla ja leipä pieksää mennen tulle pirjon Pakarin pullat ja leivät.
- skeptikko
Aika samanlaiset tuotteet näillä pakareilla tuntuu olevan, muoto vaan on eri. Ties mitä huijausta tämäkin.
- skeptikko
Googlasinpa aikani kuluksi Pirjoa ja Ullaa yrityksenä selvittää miksi tuotteet ovat niin samanlaisia. Löytyi tällainen: http://www.jauhetekniikka.fi/referenssit/leipomoteollisuus/15-projektit/leipomoteollisuus/111-ullan-pakari-hyvinkaa Ullan pakari mainostaa käsin tehtyä leipää ja sitten löytyy netistä tällaista tietoa. Eipä käsityöllä ole paljoa tekemistä tuon kanssa minun mielestäni. Siitä se hyvä makukin varmaan on peräisin. :)
- Anonyymi
skeptikko kirjoitti:
Googlasinpa aikani kuluksi Pirjoa ja Ullaa yrityksenä selvittää miksi tuotteet ovat niin samanlaisia. Löytyi tällainen: http://www.jauhetekniikka.fi/referenssit/leipomoteollisuus/15-projektit/leipomoteollisuus/111-ullan-pakari-hyvinkaa Ullan pakari mainostaa käsin tehtyä leipää ja sitten löytyy netistä tällaista tietoa. Eipä käsityöllä ole paljoa tekemistä tuon kanssa minun mielestäni. Siitä se hyvä makukin varmaan on peräisin. :)
Itseasiassa Ullan Ruis on parasta mahdollista ja raaka-aineina vain vettä, suolaa ja ruista, ei sen enempää tai vähempää.
Tämä hyvällä juustolla Pirkan Luomukasvishernarin oheen ja herkullinen ateria on valmis.
Ja miten vähillä aineksilla eli vettä, suolaa, ruisjauhoja ja herneitä - makunautinto ei kaipaa muuta.
- myös nämä
Hinta laatusuhde Lidl http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/13585.htm
Herkutteluun Avikainen Torkkelinmäki Hki
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/palvelut/201131/
myös "juurta"- Maku oli...
Tulipa ostettua ensimmäisen ja viimeisen kerran ko. paistopisteestä leipä, ei kelvannut perheelle ja puolet sai heittää roskiin.
- Eipä kummoisia
Maku oli... kirjoitti:
Tulipa ostettua ensimmäisen ja viimeisen kerran ko. paistopisteestä leipä, ei kelvannut perheelle ja puolet sai heittää roskiin.
Nyt tuli testattua sämpylätkin, eipä nekään mitään ihmeellisiä olleet, muhkut ja muut pärjää ihan hyvin näiden kanssa.
- Mistä tiedät
Mistä tiedät sen olevan "maailman paras", minä en ole maistanut maailman leivistä kuin hyvin pientä osaa?
- herkuttelija2
No, sanotaanko että minun maailmani paras. :)
- juureen tehty
Porvoossa Leipä & poika leipoman leivät ovatkin Porvoon parhaita ja siinä ei varmasti ole pitkä matka maailman parhaaksi. Juureen tehty, hiivaa ei ole käytetty.
- Borioo
Hyviä ovat, mutta hinta kaksinkertainen vrt. Vastaavat
- Leipä on silloin
hyvää, kun on nälkä tai kunnon leipänälkä.
- Anonyymi
Aivan ihanaa leipää kiitos teille kun saatte jauhoista niin ihania maistuvia tuotteita ja tänne Oulun pieniin kauppoihin myös. Olen siirtynyt lidlin tuotteista Pirjon paakarin tuotteisiin. Nytkin maistan ruislimppu,... Ai miten ihanaa. Tv. Urkki Oulusta.
- Anonyymi
Stoop! Älkää missään tapauksessa suosiko pienien tuottajien tuotteita. Ne käyttävät vanhoja raaka-aineita. Luottakaa vain merkkituotteisiin ja mieluusti s ryhmään. Siellä ostopäälliköt ovat alansa tohtoreita. Söin juuri fazerin sämpylöitä, olivat ihania 5 päivää paistonkin jälkeen. Se kertoo laadusta. Ennen vanhaan ihmiset kuolivat kun tehtiin itse kaikki tai ostettiin pienistä huijariliikkeistä. Älykäs ostaja kerää vielä bonus pisteet, joskus tuntuu että on oikein huijaa kauppaa, niin halpaa on bonuspisteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768