Tietääkös kukaan sen ravintolan nimeä,joka turussa otti läheisen kaupan roskiksesta myytävää?
roskis-ravintola turku ?
16
13170
Vastaukset
- tietäjä
Kyseessä oli se Wiklundin sisäpihalla oleva kiinalainen ravintola (se pienempi/halvempi)
- Molly
Mä luulin et se ois joku kebabpaikka.
- Tietäjä
Molly kirjoitti:
Mä luulin et se ois joku kebabpaikka.
Jäivät kiinni kuulemma jostain kaalista löytyneen viivakoodin perusteella.
- bolognese
Tietäjä kirjoitti:
Jäivät kiinni kuulemma jostain kaalista löytyneen viivakoodin perusteella.
ei tiiä muuta että omistavat jonkun käsipallo joukkueen kuulemma.
- Tietäjä
bolognese kirjoitti:
ei tiiä muuta että omistavat jonkun käsipallo joukkueen kuulemma.
Huono provo. Kyseessä ei siis ole todellakaan Dennis, vaan tässä tapauksessa pitkään velloneet kaupunkilegendat osoittautuvat todeksi.
Kyseessä on siis Wiklundin tavaratalon sisäpihalla oleva kiinalainen ravintola. Kyseisellä paikalla on kaksikin kiinalaisravintolaa ja kyseessä se halvempi/pienempi. - Puukko
Tietäjä kirjoitti:
Huono provo. Kyseessä ei siis ole todellakaan Dennis, vaan tässä tapauksessa pitkään velloneet kaupunkilegendat osoittautuvat todeksi.
Kyseessä on siis Wiklundin tavaratalon sisäpihalla oleva kiinalainen ravintola. Kyseisellä paikalla on kaksikin kiinalaisravintolaa ja kyseessä se halvempi/pienempi.molemmat! Tuskin toisella paikalla on pelkästään osuutta asiaan.
- Make
No mikset kerro nimeä? Et sinä siitä mihinkään vastuuseen joudu.
- Tietäjä
Puukko kirjoitti:
molemmat! Tuskin toisella paikalla on pelkästään osuutta asiaan.
...että tuo toinen kinukkipaikka oli se joka kärytti tuon halvemman. Harmittaahan se kun itse joutuu pitämään puolta korkeampi hintoja kattaakseen kulut, kun kilpailija kolmen metrin päässä säästää raaka-ainekuluissa vierailemalla tunkiolla.
Olen käynyt syömässä vain tuossa kalliimmassa. Paskaa ja ylihintaista.
- mutiaset
noutotukuista kaikki ns. päivämääräherkät tuotteet, mikä loistava nimi poulimädälle tavaralle. Vertaa autovarkaus vs. ajoneuvon luvaton käytöönotto. Pizza 4 euoroa. Salaatti sis. hintaan. Vieläkö ihmettelet halpaa hintaa?
- kyllä
Kirjoitus virheitäsi.
Kyllä se kaupassakin osataan,juustoista homeet veitsellä pois ja irtomyyntiin. - vanhoista uutta
kyllä kirjoitti:
Kirjoitus virheitäsi.
Kyllä se kaupassakin osataan,juustoista homeet veitsellä pois ja irtomyyntiin...Olin töissä laivamuonitusfirmassa -90 luvun piolivälissä. Tavaraa meni mm. Tallikille ja rahtilaivoille. Juustoista homeet veitsellä, porkkanoista mädät päät pois ja myytiin sitten pätkittyinä, limaiseksi menneet vanhat meetwurstipötköt pestiin vedellä ja kuivattiin..
..ja taas sai laivat tavaransa.
- ..........
Eikös tämä ole se sama ravintola mihin poliisit vievät kulkukissat ja koirat? Siksi siellä on niin paljon halvempaa,kun ei tarvitse lihoja ostaa kaupasta!!!!
- Musti ja mirri
Eli heseen!
- Jannu
Musti ja mirri kirjoitti:
Eli heseen!
Tulipa mieleen, kun kaveri meni mäkkäriin ja näki mennessään tiellä kuolleen kissan, niin se oli tiskillä sanonut että menkää äkkiä hakeen tuo kuollu kissa talteen, ettei hesen porukka ehdi ensin. Ei tullut ateriaa, komensivat ulos :)
- gbwrp
Turkulaisesa manittiin että kohun takia myyntitappioista on kärsinyt aiheettomasti vain se isompi kiinalainen, luulisi että molemmat on kärsiny yhtälailla, toinen vain aiheesta, jollei kyseessä olis se paikka, molempian nimet ois mainittu.
- Ali-Hassan
Tietäisikö joku oikein nimeltä tämän ravintolan?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87945Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?113778Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39730- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699