Onko Rovaniemeläisillä alkoholiongelma ?

ei alkoholia

Mielestäni on. Huomenna perjantai. Alkojen jonot pitenevät. Ostoskärryt täyttyvät,viineistä väkevistä,oluista...Sama kuvio kauppojen jonoissa. Kärryt täyttyvät olutpakkauksista. Selvää käyttäytymistä,humalahakuista juomista tulevalle viikonlopulle. Ja sama kuvio toistuu joka viikonloppuna Rovaniemellä. Ei siitä hyvää seuraa.

8

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dth

      Ei kai se monellekkaa mikkää ongelma oo, ku hyvi mennee kurkusta alas!

      • Suomi nainen selitys

        EI ME juopotella . Me ostetaan vain ruokajuomaksi pari pulloa viiniä. Ei meillä ryypätä. Me otetaan saunan jälkeen pari janojuomaksi.


    • ei ongelmaton

      Joskus pääsee loppumaan. Eli ongelmia on :(

    • gg gg

      Missä kaupungissa Suomessa ei olis asiakkaita eniten juuri perjantaina ? Sama juttu se on koko maassa.

    • jaffa miulle

      Rovaniemeläisten alkoholinkulutus on suhteessa pienempi kuin esimerkiksi Kemissä ja Torniossa.

    • Hmm, voit välttää nämä ikävät perjantaisin muodostuvat jonot alkossa ja ruokakaupoissa asioimalla näissä liikkeissä jo torstaina.

      On todella ikävä tilanne kun viikonlopun juomat eivät mahdu ostoskärryyn. Tällöin osa juomapakkauksista putoilee myymälän lattialle taikka joutuu tekemään useamman reissun myymälän ja auton välillä. Jos ostoskärryn tilavuusongelma toistuu kohdallasi usein, kannattaa antaa kyseiselle myymälälle asiasta palautetta. Suurempia kärryjä on varmasti olemassa.

      Humalahakuisesti juominen ei ole sinun eikä kenenkään muunkaan velvollisuus. Vaikka kotiin on hankittu mittava arsenaali erilaisia alkoholijuomia, ei niitä kaikkia tarvitse juoda heti. Jos alkoholia ei kuitenkaan halua varastoida nurkissaan, voi kutsua esimerkiksi ystäviä taikka naapureita käymään kylässä ja ehdottaa heille juomien maistelua. Katso kuitenkin etteivät ystäväsi tai naapurisi ole alle 18-vuotiaita.

      Jos huomaat toistavasi samaa kuviota pitkän aikaa, käy elämä tylsäksi. Edellä mainittu naapureiden kylään kutsuminen saattaa lisätä mielenkiintoisia tapahtumia ja ihmisiä kenen tahansa elämään. Aluksi naapurit eivät ehkä ole kiinnostuneita kutsustasi, mutta kun selviää, että heidät on kutsuttu maistelemaan ilmaista alkoholia, tulevat he varmasti. Vähän ajan kuluttua he tulevat jo ilman kutsuakin ja ystävien kera.

      Uskoisin tästä seuraavan paljonkin hyvää, jos pidät huolta järjestyksestä ja taloyhtiön sääntöjen noudattamisesta.

    • mamma mie pelkään

      Paskahousut juo viinaa.......................;(

    • ei skitsofrenikoille

      Paskahousut ei uskalla juoda viinaa. Koska pelkäävät että heidän persoonansa alkoholin vaikutuksen myötä muuttuu niin etteivät he kykene sitä hallitsemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      92
      5384
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3656
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      104
      3284
    4. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      186
      2912
    5. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2891
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      117
      2061
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      622
      1838
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      168
      1694
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1344
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      151
      1300
    Aihe