Onko naisilla sentään NÄIN helppoa?

Mielipiteitä?

Lainaan seuraavan tekstin toisesta Sinkut palstan ketjusta. Kärjistettyä kyllä, mutta silti lähempänä totuutta kuin valhetta?

Naiset saa aina seksiä ja parisuhteen ilman että sen eteen tarvitsee itse nähdä vaivaa.

Riittää että nainen menee edes johonkin missä on miehiä: baariin, työpaikalle, kouluun, harrastuksiin, häihin, hautajaisiin, mielenosoitukseen, festareille, kauppaan jne. Miehet hoitaa lopun eli aloitteen teon.

Kärjistäen sanoen nainen voi alkaa vaikka työttömäksi ja lukkiutua kotiinsa koko vuodeksi ja katkaista virrat internetistä ja kännykästä niin aina joku tulee hänet sieltä hakemaan kavereiden seuraan tai pyytämään treffeille tai sänkyyn.

Miehillä ei vastaavaan passiivisuuteen ole varaa. Miehen täytyy suorittaa ja saavuttaa, tehdä vaikutus naisiin, olla esillä, kerätä sosiaalista pääomaa, kerätä taloudellista pääomaa.

80

863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • checkmating

No jos nyt edes kaupassa joskus käy, niin joku mies tulee pokaamaan hyllyjen välistä.

• blaaaahhhhhh

Vastaa itse: nainen, joka näyttää vaikkapa Tarja Haloselta tai liikenneministeri Merja Kyllöseltä (kaikella kunnioituksella ko. leidejä kohtaan) "menee edes johonkin missä on miehiä: baariin, työpaikalle, kouluun, harrastuksiin, häihin, hautajaisiin, mielenosoitukseen, festareille, kauppaan jne. Miehet hoitaa lopun eli aloitteen teon" - näinkö tapahtuu? Näinkö kaikki palstankin miehet toimisivat noiden leidien kohdalla?

On miehiä, jotka "menee edes johonkin missä on naisia: baariin, työpaikalle, kouluun, harrastuksiin, häihin, hautajaisiin, mielenosoitukseen, festareille, kauppaan jne. naiset hoitaa lopun eli aloitteen teon." Itsekin tunnen tuollaisia miehiä useampia. Vaikka he ovat varattuja, heidän ympärillään pyörii naisia.

Sitten on naisia, joilla asiat ei todellakaan ole noin.

Miksi ihmisen viehättävyydestä ja haluttavuudesta pitää tehdä sukupuolisidonnainen asia? Siksikö, että ne naiset, joille asia, ei todellakaan ole noin helppoa, tuntisivat itsensä vielä huonommiksi ja naiseudessaan epäonnistuneiksi? Eihän niitä naisia olekaan kuin ehkä 75% kaikista naisista...

• ätmi

Jaa että 75% naisista on ongelmia löytää seuraa?? Haloo.

• teen-lover-MAN

Tarja Halonen ja Merja Kyllänen ovat varmasti olleet kuumia 13-19v teininaisia. Kuka lienee heidät aikanaan korkannut omistukseensa? Sitä en tiedä.

Toiset vaan rupsahtavat nopeammin kuin toiset. Joidenkin naisten markkina-arvo voi romahtaa jo 20-vuotiaana kun toiset sinnittelevät 35v asti.

• ...............

"Vastaa itse: nainen, joka näyttää vaikkapa Tarja Haloselta tai liikenneministeri Merja Kyllöseltä"

Kummallakin mainituista on puoliso. Eli ei hekin ovat saaneet miehen.

• Mies1985

Ehkä ne naiset 'pyörii' osittain juuri siksi koska ovat varattuja. Ja se että niitä on siinä ympärillä ei vielä tarkoita kovin paljoa. Naisten ja miesten iskustrategiat ovat kuitenkin ihan erilaiset. Vaikka mies olisi suosittu niin se tarkoittaa vain sitä että nainen laittaa vartalonsa tarjolle, ei sitä että nainen yrittäisi aktiivisesti tavoitella miehen vartaloa ja olemusta. Vaikka mies olisi mikä julkkis niin naiset edelleenkin vain tarjoavat itseään lahjana. Mies ei voi ikinä tarjota itseään lahjana eikä olettaa itselleen mitään lihallista itseisarvoa.

• blllaaaaaaaaaaahhh
        ätmi kirjoitti:

Jaa että 75% naisista on ongelmia löytää seuraa?? Haloo.

Ei, vaan 75%:lle naisista seuran/miehen löytäminen ei ole niin helppoa, että menee hautajaisiin näytille.

Otaksun, että noita halutuimpia yksilöitä, joita pokataan, vaikka he eivät tekisi mitään, vaikka he olisivat kuinka passiivia etc, on molemmissa sukupuolissa sama määrä.

Syntyykö tuo joidenkin miesten käsitys, että "kaikilla naisilla on niin, eikä kenelläkään miehellä koskaan" siitä, että nuo miehet eivät itse ole tuollaisia halutuimpia yksilöitä, mutta he huomaavat vain ne halutuimmat naiset?

• ätmi
        blllaaaaaaaaaaahhh kirjoitti:

Ei, vaan 75%:lle naisista seuran/miehen löytäminen ei ole niin helppoa, että menee hautajaisiin näytille.

Otaksun, että noita halutuimpia yksilöitä, joita pokataan, vaikka he eivät tekisi mitään, vaikka he olisivat kuinka passiivia etc, on molemmissa sukupuolissa sama määrä.

Syntyykö tuo joidenkin miesten käsitys, että "kaikilla naisilla on niin, eikä kenelläkään miehellä koskaan" siitä, että nuo miehet eivät itse ole tuollaisia halutuimpia yksilöitä, mutta he huomaavat vain ne halutuimmat naiset?

En ymmärrä mitä yrität lässyttää. Fakta kun on että ikisinkkuja miehiä on vaikka kuinka, mutta juuri kukaan nainen ei sellaista kohtaloa koe.

• 63446t4363

Ei niitä voi olla sama määrä, kun naiset eivät tee aloitteita. Se on "miesten tehtävä" täälläkin usein toistellaan. Vain niitä julkkiksia ja super-ytmejä naiset jahtaavat. Naiselle riittää, että on nuori ja nätti niin miehiä löytyy joka sormelle. Miehen pitää olla julkkis, että voisi olla yhtä suosittu tekemättä mitään tai vain menemällä näytille, kuten naiset tekee.

• bllalaaaaaaaaaaaaaaa
        ätmi kirjoitti:

En ymmärrä mitä yrität lässyttää. Fakta kun on että ikisinkkuja miehiä on vaikka kuinka, mutta juuri kukaan nainen ei sellaista kohtaloa koe.

Aloituksessa ei puhuta ikisinkkuudesta, vaan naisten seuranlöytämisen helppoudesta.

• ätmi
        bllalaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Aloituksessa ei puhuta ikisinkkuudesta, vaan naisten seuranlöytämisen helppoudesta.

Naiset löytävät helposti seuraa = naiset eivät ole ikinä ikisinkkuja = naiset löytävät helposti seuraa.

• 2266
        ätmi kirjoitti:

Entä sitten?

• 2266
        ätmi kirjoitti:

Naiset löytävät helposti seuraa = naiset eivät ole ikinä ikisinkkuja = naiset löytävät helposti seuraa.

Entä sitten?

• Pysytäänpä asiassa

Ei mitään inhottavia vanhoja ihraplösöjä ja roikkuvatissisiä tanttanaamoja lasketa! En sellaisia edes haluaisi nussia, vaikka kyllä niitäkin nussimaan oikeasti aina joku sairas epätoivoinen pervo löytyy. Jos on teininainen, jolla on kiinteät tissit ja perse, niin kyllä panomiehet vonkaavat ja vänkäävät ne haarat auki, ei tarvitse itse tehdä mitään saadakseen vittunsa nussitettua. Juuri nämä ovat niitä naisia, joita haluan nussia, eivätkä ne taatusti tule itse tarjoamaan teinipimpuraansa nussintaani, se on nähty.

• realismia dvfdvf

Olen tietääkseni kaunis nainen, koska on pyydetty kadulla malliksikin useampaan kertaan. Vaikka olen käynyt baareissa joka viikko, niin siellä minua on tultu iskemään ehkä 3 kertaa vuodessa. Eli lähes koskaan kukaan mies ei ole osoittanut mitään mielenkiintoa minua kohtaan. Aivan naurettavaa väittää, että naiset saisivat miehiä helposti, jokin harhaluulo sellaisten miesten päässä, jotka eivät itse oikeasti liiku tuolla yöelämässä vaan fantasioivat yksin kotonaan.

• surrealismia dvfdvf
        realismia dvfdvf kirjoitti:

Olen tietääkseni kaunis nainen, koska on pyydetty kadulla malliksikin useampaan kertaan. Vaikka olen käynyt baareissa joka viikko, niin siellä minua on tultu iskemään ehkä 3 kertaa vuodessa. Eli lähes koskaan kukaan mies ei ole osoittanut mitään mielenkiintoa minua kohtaan. Aivan naurettavaa väittää, että naiset saisivat miehiä helposti, jokin harhaluulo sellaisten miesten päässä, jotka eivät itse oikeasti liiku tuolla yöelämässä vaan fantasioivat yksin kotonaan.

Ai miehet eivät ole tulleet iskemään? No voih. Kokeilepa itse iskeä miestä ja tule vasta sitten valittamaan kuinka vaikeaa on kun ei kaunis nainen kenellekään kelpaa.

• 567+09
      • DNA prepaid

Hyvä käsite tuo "geneettinen julkkis". Kauniit naiset tosiaan ovat ikään kuin julkkiksia ulkonäkönsä puolesta, automaattisesti suosittuja minne vain menevätkin.

• Mies1985

"attraktiivisia kauneutensa takia"

Kai tuon olisi voinut sanoa suomeksikin, eli että ovat viehättäviä.

• huonosti käännetty
        Mies1985 kirjoitti:

"attraktiivisia kauneutensa takia"

Kai tuon olisi voinut sanoa suomeksikin, eli että ovat viehättäviä.

Ovat puoleensavetäviä kauneutensa takia.

• ypöyksinäinen

Ihan turha tätä asiaa on jauhaa tällä palstalla. Miehet eivät vaan käsitä, että on olemassa sellaisiakin naisia, joille miehen saaminen ei ole tosiaankaan helppoa. Jos nainen on vartaloltaan ja/tai kasvoiltaan kaunis, hänelle tullaan juttelemaan halusi nainen sitä tai ei. Jos nainen on kasvoiltaan ja/tai vartaloltaan normaali, häneen otetaan paremmin yhteyttä, jos nainen on hymyileväinen tai muuten antaa ymmärtää, että häneen voi ottaa yhteyttä. Jos kuitenkin nainen on kasvoiltaan/vartaloltaan ruma (esim. lihava, aknea, karvaisuutta, liian paljon ikää), niin vaikka hän tyrkyttäisi itseään kuinka paljon tahansa, niin seuraa ei löydy.

Ihan yhtälailla on miehiä, jotka ovat komeita ja heidän ei tarvitse pelätä, etteikö kukaan nainen tulisi juttelemaan. Jos taas mies on esim. 60 kg ylipainoinen, niin voi olla vaikeaa löytää seuraa (en sano kuitenkaan, etteikö olisi mahdotonta).

Perinteisesti on niin, että naisen ei ole ollut soveliasta olla aktiivinen puoli seuranhaussa. Esimerkiksi omat vanhempani ovat vielä sitä ikäluokkaa, jolloin ei ollut esim. lavatansseissa mitään naisten hakuvuoroja. Koska itsenikin on kasvatettu vanhahtavasti, niin on ihan mahdoton ajatus, että alkaisin pukeutumaan "tissitoppeihin" tai muuten tyrkyttämään itseäni. Ei siis ole vaikea yhtälö, että ujous, vanhanaikainen kasvatus rumuus tarkoittaa tosiaankin sitä, että miesseuraa ei tule (ei myöskään netin kautta).

• t4wtw3t4w3t43

No onhan teitä ätnejä kyllä, mutta kun puhutaan suurimmasta osasta miehiä ja naisia jotka ovat siis niitä taviksia, niin tavisnaisille kyllä riittää miehiä, mutta tavismiehen pitää nähdä vaivaa, että saa naisen. Kun tilanne on suurimmassa osassa ihmisistä tämä, niin silloin voi yleistäen sanoa, että naisilla on huomattavasti helpompaa pariutumisasioissa.

• lifemocker

newsflash: sille vartalolle kun voi ITSE TEHDÄ JOTAIN jos se ei kerta miellytä itseä/muita!

• 18+9
        lifemocker kirjoitti:

newsflash: sille vartalolle kun voi ITSE TEHDÄ JOTAIN jos se ei kerta miellytä itseä/muita!

Tolle naamallekin voi tehdä jotain. Ainakin kaikki olisi parempaan suuntaan.

• -M-

Olen vähän skeptinen tuon suhteen että edes niille komeille miehille naiset tulisivat juttelemaan oma-aloitteisesti. Mitä sitten komeudella kukin tarkoittaa mutta esim. pitkä ja urheilullinen kroppa, siisti vaatetus ja ihan miellyttävät kasvot eivät vielä siihen riitä. Rima on siis äärimmäisen korkealla - aivan eri korkeuksissa kuin naisten tapauksessa.

Tämä johtaa siihen että ne ihan mukavannäköisetkin miehet alkavat pitää itseään rumina tai vähintään mitättöminä. Aina välillä kun saa jostain lukea kuinka aktiivisia naiset muka nykyään ovat ja kuitenkaan mikään todellisuudessa ei tue sitä väitettä.

• lolloti lol :D
        18+9 kirjoitti:

Tolle naamallekin voi tehdä jotain. Ainakin kaikki olisi parempaan suuntaan.

hahhaahhaa

• 18+9
        lolloti lol :D kirjoitti:

hahhaahhaa

Hauskaa mutta totta, eikö vain?

• Typy Tipunen
        -M- kirjoitti:

Olen vähän skeptinen tuon suhteen että edes niille komeille miehille naiset tulisivat juttelemaan oma-aloitteisesti. Mitä sitten komeudella kukin tarkoittaa mutta esim. pitkä ja urheilullinen kroppa, siisti vaatetus ja ihan miellyttävät kasvot eivät vielä siihen riitä. Rima on siis äärimmäisen korkealla - aivan eri korkeuksissa kuin naisten tapauksessa.

Tämä johtaa siihen että ne ihan mukavannäköisetkin miehet alkavat pitää itseään rumina tai vähintään mitättöminä. Aina välillä kun saa jostain lukea kuinka aktiivisia naiset muka nykyään ovat ja kuitenkaan mikään todellisuudessa ei tue sitä väitettä.

Viime viikonloppuna olin ystäväni kanssa baarissa. Hänet pokasi oitis eräs mies, jonka kanssa myös minä juttelin. Mies oletti että minua tullaan iskemään varmaan liiaksikin asti, koska olen niin kaunis. Tyyppi oli verraten hämmentynyt, kun kerroin että minua tullaan baarissa iskemään max. 5 kertaa vuodessa tuntemattomien toimesta (käyn baarissa 2-4 kertaa kuukaudessa). Naispuoleista ystävääni kyllä isketään vähintään joka kerta kun liikumme ulkona.

Juttelin myös kahden miespuolisen tuttavani kanssa, joita molempia oli tultu iskemään sen samaisen illan aikana. Ja voin kertoa, etteivät kumpikaan näistä miehistä menneet siihen "parhain kolmannes" -joukkioon, sillä toinen oli lyhyt, pyylevä ja hikinen, ja toinen kolhon näköinen pitkä ruipelo. Pyylevä sanoi että tämä ruipelo saa kuulemma koko ajan olla hätistelemässä naisia ympäriltään, kun hämmästelin sitä että ihanko tosissaan naiset ovat tulleet iskemään heitä (kun se sotii niin räikeästi tällä palstalla esitettyjä totuuksia vastaan).

Pisti kyllä miettimään miten hitossa minun kokemusmaailmani voi erota niin paljon näistä palstatarinoista.

• -M-
        Typy Tipunen kirjoitti:

Viime viikonloppuna olin ystäväni kanssa baarissa. Hänet pokasi oitis eräs mies, jonka kanssa myös minä juttelin. Mies oletti että minua tullaan iskemään varmaan liiaksikin asti, koska olen niin kaunis. Tyyppi oli verraten hämmentynyt, kun kerroin että minua tullaan baarissa iskemään max. 5 kertaa vuodessa tuntemattomien toimesta (käyn baarissa 2-4 kertaa kuukaudessa). Naispuoleista ystävääni kyllä isketään vähintään joka kerta kun liikumme ulkona.

Juttelin myös kahden miespuolisen tuttavani kanssa, joita molempia oli tultu iskemään sen samaisen illan aikana. Ja voin kertoa, etteivät kumpikaan näistä miehistä menneet siihen "parhain kolmannes" -joukkioon, sillä toinen oli lyhyt, pyylevä ja hikinen, ja toinen kolhon näköinen pitkä ruipelo. Pyylevä sanoi että tämä ruipelo saa kuulemma koko ajan olla hätistelemässä naisia ympäriltään, kun hämmästelin sitä että ihanko tosissaan naiset ovat tulleet iskemään heitä (kun se sotii niin räikeästi tällä palstalla esitettyjä totuuksia vastaan).

Pisti kyllä miettimään miten hitossa minun kokemusmaailmani voi erota niin paljon näistä palstatarinoista.

Hieman minuakin ihmetyttää sillä kaikilla on aina joku kaveri tai kaverin kaveri jota tullaan jatkuvasti iskemään. Yleensä se on juuri jokin tuollainen mainitsemasi hikinen, kolho tai kyttyräselkäinen ukko. Ehkä nämä miehet näkevät tilanteen vähemmän objektiivisesti ja se ei olekaan oikeasti mennyt ihan heidän kertomustensa mukaan? Tai ehkä he ovat helposti lähestyttäviä? Pyylevä ja ruipelo saattavat yhdessä olla hauskannäköinen parivaljakko. Jospa minä olenkin liian komea? No, eipä minulle tule kauniitkaan naiset juttelemaan joten se on tuskin selitys.

• just saying...
        Typy Tipunen kirjoitti:

Olen myös miettinyt miten tämän palstan ulkopuolinen maailma on niin kovin erilainen palstan vakikirjoittelijoiden ja itseni silmin.

Poikaystäväni ja minä olemme molemmat ravintola-alalla, josta syystä käymme myös paljon yhdessä rafloissa vapaalla - pääasiassa moikkaamassa töissä olevia kavereita, joita ei muuten oikein ehdikään nähdä. Iskemis-tilanteita näkee toki töissä ollessakin paljon, mutta silloin kun on itse vapaalla niin kiinnittää vielä enemmän huomiota.

Naiset liukuvat samantien mieheni kylkeen lirkuttelemaan kun katse välttää. Miespuolisten ystäviemme ei myöskään tarvitse sormeaan nostaa, naiset sipsuttavat ihan oma-aloitteisesti heitä jututtamaan. Olen sen verran usein tätä vierestä todistanut ettei mene edes "poikkeus vahvistaa säännön"-kategoriaan.
        Toki mieheni kavereineen ovat ammatin puolesta hyvin ulospäinsuuntautuneita ja helposti lähestyttävän oloisia. Eivät kuitenkaan ulkonäöllisesti mitään pitkiä, lihaksikkaita ja mallikasvoisia uroksia, vaan aivan tavallisia, toinen toistaan erilaisempia miehiä. Naiset kuitenkin iskevät heitä jatkuvasti, myös näitä selvästi varattuja versioita (oma mimmi kainalossa tai sormus sormessa jne...).

Ilman poikaystävääni ulkoilessanikaan minua ei yritetä pokata niin runsaasti ja suorasti kuin miestäni silloinkin vaikka olisi mun kanssa käsikädessä. Ja tämä naisten suorittama iskeminen ei ole mikään uusi juttu, olen ollut alalla jo yli 7 vuotta ja seuraillut ihmisten pariutumista tiskin yli. Se että naiset tulevat miestä iskemään ei ole lainkaan harvinaista.

Toki jokaisella on omat kokemuksensa baareista enkä lähde kenenkään kokemuksia vähättelemään. Kerron vain mitä jatkuvasti ympärillä näen, ja se on juuri tuota naista aktiivisuutta miesten pokailussa. Auliisti myönnän että miehet tekevät toki edelleen enemmistön iskuyrityksistä, mutta omien havaintojen mukaan se että nainen tekee aloitteen on myös melkoisen yleistä.

• -M-
        just saying... kirjoitti:

Olen myös miettinyt miten tämän palstan ulkopuolinen maailma on niin kovin erilainen palstan vakikirjoittelijoiden ja itseni silmin.

Poikaystäväni ja minä olemme molemmat ravintola-alalla, josta syystä käymme myös paljon yhdessä rafloissa vapaalla - pääasiassa moikkaamassa töissä olevia kavereita, joita ei muuten oikein ehdikään nähdä. Iskemis-tilanteita näkee toki töissä ollessakin paljon, mutta silloin kun on itse vapaalla niin kiinnittää vielä enemmän huomiota.

Naiset liukuvat samantien mieheni kylkeen lirkuttelemaan kun katse välttää. Miespuolisten ystäviemme ei myöskään tarvitse sormeaan nostaa, naiset sipsuttavat ihan oma-aloitteisesti heitä jututtamaan. Olen sen verran usein tätä vierestä todistanut ettei mene edes "poikkeus vahvistaa säännön"-kategoriaan.
        Toki mieheni kavereineen ovat ammatin puolesta hyvin ulospäinsuuntautuneita ja helposti lähestyttävän oloisia. Eivät kuitenkaan ulkonäöllisesti mitään pitkiä, lihaksikkaita ja mallikasvoisia uroksia, vaan aivan tavallisia, toinen toistaan erilaisempia miehiä. Naiset kuitenkin iskevät heitä jatkuvasti, myös näitä selvästi varattuja versioita (oma mimmi kainalossa tai sormus sormessa jne...).

Ilman poikaystävääni ulkoilessanikaan minua ei yritetä pokata niin runsaasti ja suorasti kuin miestäni silloinkin vaikka olisi mun kanssa käsikädessä. Ja tämä naisten suorittama iskeminen ei ole mikään uusi juttu, olen ollut alalla jo yli 7 vuotta ja seuraillut ihmisten pariutumista tiskin yli. Se että naiset tulevat miestä iskemään ei ole lainkaan harvinaista.

Toki jokaisella on omat kokemuksensa baareista enkä lähde kenenkään kokemuksia vähättelemään. Kerron vain mitä jatkuvasti ympärillä näen, ja se on juuri tuota naista aktiivisuutta miesten pokailussa. Auliisti myönnän että miehet tekevät toki edelleen enemmistön iskuyrityksistä, mutta omien havaintojen mukaan se että nainen tekee aloitteen on myös melkoisen yleistä.

Uskomattomalta kuulostaa mutta kai sinä tiedät mistä puhut. Ihan mielenkiintoista olisi kuulla enemmänkin millaiset miehet tulevat isketyiksi ja millaiset eivät. Miten tuo ulospäinsuuntautuneisuus ja lähestyttävyys käytännössä näkyy näissä miehissä?

Tuo varattujen miesten iskeminen ei sinällään yllätä sillä sehän on joillekin naisille oma taiteenlajinsa.

• just saying...
        -M- kirjoitti:

Uskomattomalta kuulostaa mutta kai sinä tiedät mistä puhut. Ihan mielenkiintoista olisi kuulla enemmänkin millaiset miehet tulevat isketyiksi ja millaiset eivät. Miten tuo ulospäinsuuntautuneisuus ja lähestyttävyys käytännössä näkyy näissä miehissä?

Tuo varattujen miesten iskeminen ei sinällään yllätä sillä sehän on joillekin naisille oma taiteenlajinsa.

Hmm, no nämä ovat omia havaintojani ja mielipiteitäni joten en taaskaan voi vannoa kaikkien näitä allekirjoittavan, mutta...

Tuttavamieheni ovat puheliaita ja hyvällä fiiliksellä liikenteessä, hymyilevät ja nauravat paljon toistensa (huonoille) jutuille ja keskittyvät lähinnä juuri omiin puuhiinsa, eivätkä pahemmin tiiraile tipusia - paitsi toki jos näköpiiriin lipuu erityisen kivat tissit tai lyhyt hame, heh. Toki siis katselevat ihmisiä siinä missä jokainen baarissa ollessaan, mutta heidän käytöksestään näkyy se ettei daameille flirttailu ole illan päätavoite. Tämä on heille tietysti päiväduunaria helpompaa, koska viettävät suuren osan ajastaan ravintoloissa jokatapauksessa, joten joka kerta baariin astuessa ei ole naiset mielessä. Useimmiten haluavat vaan lörpötellä kavereitten kanssa kuulumiset sun muut rauhassa.

Lähestyttävyys näkyy myös rennoissa ja avoimissa asennoissa, ja siinä että höpöttävät mielellään kaikille jotka lähelle sattuvat, ottavat tuntemattomatkin mukaan juttuihinsa sen enempiä miettimättä. Useimmilla näistä tutuista miehistä on ns. "ystävälliset silmät", näyttävät jatkuvasti hymyileviltä ja siltä että ovat kiinnostuneita siitä mitä asiaa sulla on, jolloin lähestymisen kynnys vähän laskee. Veikkaan vähän että tämä mukava "miten voin auttaa"-asiakaspalvelukatse vetoaa miestarjontaa skannaaviin naisiin myös.

Eli vaikka ovat ukkoporukassa niin eivät körmyile tuoppia hautoen jossain nurkkapöydässä ja pälyile ympärilleen keskenään kuiskutellen. Oman kokemuksen mukaan pitkiä aikoja pöydässä istuskelu ei kannata. Useimmiten naiset tulevat helpommin juttelemaan tiskillä istuville/ tiskin lähettyvillä rennosti keskenään hengaaville miehille. Sit taas ne vähän yli-innokkaan oloiset yksinäiset tiski-hengaajat on vähän creepyjä, eivätkä rassukat saa yrityksistä huolimatta juttua aikaiseksi kuin korkeintaan baarimikon kanssa. Sellaisia tapauksia ei tule naiset iskemään...
        Tupakointitiloissa myös syntyy helposti juttua, mutta tämä vanha kikka sopii tietty vaan tupakoitsijoille. Siellä naiset ryhtyvät kuitenkin herkästi oma-aloitteisesti juttusille miesten kanssa.

Vaikea eritellä millaisia miehiä tullaan iskemään ja millaisia ei kun noita variaatioita on tullut nähtyä kohtalaisen monia. Tässä nyt yritin sepustaa millaisia nämä mun tutut miehet on, mutta voin toki näpytellä pitkät pätkät niistäkin tapauksista joita olen töissä ollessa kohdannut, näitä vaan ei moni varmaan sun lisäksi jaksais lukea kun eivät oikein sovi "palstan yleiseen totuuteen" ;)

• 3t326262

Hmm, no nämä ovat omia havaintojani ja mielipiteitäni joten en taaskaan voi vannoa kaikkien näitä allekirjoittavan, mutta...

Tuttavamieheni ovat puheliaita ja hyvällä fiiliksellä liikenteessä, hymyilevät ja nauravat paljon toistensa (huonoille) jutuille ja keskittyvät lähinnä juuri omiin puuhiinsa, eivätkä pahemmin tiiraile tipusia - paitsi toki jos näköpiiriin lipuu erityisen kivat tissit tai lyhyt hame, heh. Toki siis katselevat ihmisiä siinä missä jokainen baarissa ollessaan, mutta heidän käytöksestään näkyy se ettei daameille flirttailu ole illan päätavoite. Tämä on heille tietysti päiväduunaria helpompaa, koska viettävät suuren osan ajastaan ravintoloissa jokatapauksessa, joten joka kerta baariin astuessa ei ole naiset mielessä. Useimmiten haluavat vaan lörpötellä kavereitten kanssa kuulumiset sun muut rauhassa.

Lähestyttävyys näkyy myös rennoissa ja avoimissa asennoissa, ja siinä että höpöttävät mielellään kaikille jotka lähelle sattuvat, ottavat tuntemattomatkin mukaan juttuihinsa sen enempiä miettimättä. Useimmilla näistä tutuista miehistä on ns. "ystävälliset silmät", näyttävät jatkuvasti hymyileviltä ja siltä että ovat kiinnostuneita siitä mitä asiaa sulla on, jolloin lähestymisen kynnys vähän laskee. Veikkaan vähän että tämä mukava "miten voin auttaa"-asiakaspalvelukatse vetoaa miestarjontaa skannaaviin naisiin myös.

Eli vaikka ovat ukkoporukassa niin eivät körmyile tuoppia hautoen jossain nurkkapöydässä ja pälyile ympärilleen keskenään kuiskutellen. Oman kokemuksen mukaan pitkiä aikoja pöydässä istuskelu ei kannata. Useimmiten naiset tulevat helpommin juttelemaan tiskillä istuville/ tiskin lähettyvillä rennosti keskenään hengaaville miehille. Sit taas ne vähän yli-innokkaan oloiset yksinäiset tiski-hengaajat on vähän creepyjä, eivätkä rassukat saa yrityksistä huolimatta juttua aikaiseksi kuin korkeintaan baarimikon kanssa. Sellaisia tapauksia ei tule naiset iskemään...
        Tupakointitiloissa myös syntyy helposti juttua, mutta tämä vanha kikka sopii tietty vaan tupakoitsijoille. Siellä naiset ryhtyvät kuitenkin herkästi oma-aloitteisesti juttusille miesten kanssa.

Vaikea eritellä millaisia miehiä tullaan iskemään ja millaisia ei kun noita variaatioita on tullut nähtyä kohtalaisen monia. Tässä nyt yritin sepustaa millaisia nämä mun tutut miehet on, mutta voin toki näpytellä pitkät pätkät niistäkin tapauksista joita olen töissä ollessa kohdannut, näitä vaan ei moni varmaan sun lisäksi jaksais lukea kun eivät oikein sovi "palstan yleiseen totuuteen" ;)

Selvä yt-miehiä. Sosiaalisia ja suhtautuvat naisiin välinpitämättömästi, eli juuri sellaisia jotka saa pimpan kosteaksi.

• 567890

Paljon ja jatkuvasti pillua saavien YT-miehien helppoa olla rentoja, välinpitämättömiä ja vaan lörpötellä kaverien kanssa. Mikäs siinä on ollessa kun tarpeet on tyydytetty ja varma tieto seuraavastakin saannista. Vähän kuin ruokalevolla hyvän aterian jälkeen ja jääkaappi täynnä.

• just saying...
        567890 kirjoitti:

Paljon ja jatkuvasti pillua saavien YT-miehien helppoa olla rentoja, välinpitämättömiä ja vaan lörpötellä kaverien kanssa. Mikäs siinä on ollessa kun tarpeet on tyydytetty ja varma tieto seuraavastakin saannista. Vähän kuin ruokalevolla hyvän aterian jälkeen ja jääkaappi täynnä.

Ah, sori, mun vika! Unohdin jo millä palstalla oltiin. Luulin hölmönä että oli puhetta siitä tekevätkö naiset koskaan iskuyrityksiä eikä siitä tekevätkö naiset iskuyrityksiä kaikille miehille. Nuo palstan yt ja at jutut on ihan hassuja :D Tottakai sosiaalinen mies miellyttää enemmän kuin sulkeutunut mököttäjä :D Liika selkeä yrittäminen ei yleensä johda toivottuihin lopputuloksiin joten sellainen rento hauskanpito-meininki (ei välinpitämätön, höpsöt) kannattaa joskus testata ;)

• er5t67890

Ah, sori, mun vika! Unohdin jo millä palstalla oltiin. Luulin hölmönä että oli puhetta siitä tekevätkö naiset koskaan iskuyrityksiä eikä siitä tekevätkö naiset iskuyrityksiä kaikille miehille. Nuo palstan yt ja at jutut on ihan hassuja :D Tottakai sosiaalinen mies miellyttää enemmän kuin sulkeutunut mököttäjä :D Liika selkeä yrittäminen ei yleensä johda toivottuihin lopputuloksiin joten sellainen rento hauskanpito-meininki (ei välinpitämätön, höpsöt) kannattaa joskus testata ;)

Pitäisi saada ensin sitä pillua ennen kuin voi olla rento ja hauska. Tuollainen typerä tekohauska läpänheitto ja naisten asiakaspalvelu (ihan yhtä lailla pillunkiilto näillä ytm:llä on silmissä, vaikka typerät naiset eivät sitä ehkä tajuakaan) on nyt vaan jotenkin vastenmielistä.

• ohikulkija69

Kiitoksia vastauksistasi...hyvä saada vähän "sisäpiiritietoa" :)

• tekosyitä...
        er5t67890 kirjoitti:

Pitäisi saada ensin sitä pillua ennen kuin voi olla rento ja hauska. Tuollainen typerä tekohauska läpänheitto ja naisten asiakaspalvelu (ihan yhtä lailla pillunkiilto näillä ytm:llä on silmissä, vaikka typerät naiset eivät sitä ehkä tajuakaan) on nyt vaan jotenkin vastenmielistä.

nO vOIHAn pilIu teidän kans. Eihän se nyt elämän tarkoitus ole! Aika pakkomielteiseltä tuo alkaa jo vaikuttaa. Oman elämänhän te tuolla vaan pilaatte, kun lapsellisesti mökötätte. Älkää vaan missään nimessä alkako nauttimaan elämästä ja pitämään hauskaa kavereiden kans! Se on teidän strategia, mutta ei kaikkien. Onhan vaikka avioliittoon asti neitsyytensä säilyttäviä, mutta ei he silti kulje ympäriinsä naama norsun fjoosalla.

• Pillut jakoon
        tekosyitä... kirjoitti:

nO vOIHAn pilIu teidän kans. Eihän se nyt elämän tarkoitus ole! Aika pakkomielteiseltä tuo alkaa jo vaikuttaa. Oman elämänhän te tuolla vaan pilaatte, kun lapsellisesti mökötätte. Älkää vaan missään nimessä alkako nauttimaan elämästä ja pitämään hauskaa kavereiden kans! Se on teidän strategia, mutta ei kaikkien. Onhan vaikka avioliittoon asti neitsyytensä säilyttäviä, mutta ei he silti kulje ympäriinsä naama norsun fjoosalla.

Aletaan heti nauttimaan ja otetaan rennommin kun saadaan pillua. Eikö se tullut jo selväksi?

• 345678932
        tekosyitä... kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan on miehen elämän tarkoitus ryhtyä naiseen ja tulla tämän kanssa yhdeksi lihaksi.

• just saying... kirjoitti:

Nuorempana tuli käytyä viihteellä joka viikonloppu n. kolmen vuoden aikana. Kavereita löytyi lähes aina seuraksi, enkä kyhjöttänyt yksin nurkkapöydässä. Mutta tuona aikana ei yksikään nainen osoittanut kiinnostusta oma-aloitteisesti.

• 4+5
        wlfwd kirjoitti:

Nuorempana tuli käytyä viihteellä joka viikonloppu n. kolmen vuoden aikana. Kavereita löytyi lähes aina seuraksi, enkä kyhjöttänyt yksin nurkkapöydässä. Mutta tuona aikana ei yksikään nainen osoittanut kiinnostusta oma-aloitteisesti.

Siispä kuulut siihen mieskategoriaan jota -M- tuolla ylempänä kutsui miehiksi jotka "eivät tule isketyiksi". Ei nuo yllä luetellut keinot kaikille miehille toimi, se nyt on ihan fakta. Varmasti parantavat mahdollisuuksia jos niitä osaa oikein toteuttaa, oikeassa paikassa ja tilanteessa, ja on riittävän hyvännäköinen. Mutta ei tuollainen käyttäytyminen automaattisesti sitä takaa että naiset hyppisi syliin. Mua on kyllä naiset tulleet jututtamaan baarissa monestikin ja enimmäkseen juuri silloin kun ei itellä ole ollut yritys päällä, että tuntuu tuossa jotain olevan takana.

• vgfbngfnhgn
        -M- kirjoitti:

Komealla miehellä tarkoitetaan sellaista, joka on tai voisi tehdä miesmallintöitä. Ja joka sen lisäksi omaa tietynlaista miehisyyttä, joka herättää naisten halut heti ensi näkemältä. Siihen ei siis riitä siisti vaatetus...

• -M-

Tuo baarikuvauksesi oli oikeastaan aika helpottavaa luettavaa. Nyt tiedän että minusta ei tuohon ole joten voin suosiolla jättäytyä sivummalle. En minä pysty pyörimään baaritiskillä tuollaisin omistajan elkein enkä kykene olemaan ihan noin huoleton velikulta.

Nämä kertomasi miehet ovat varmasti tuossa ympäristössä "elementissään". Se on heidän onni sillä juuri tuo ympäristö on se jossa tuollaisia lähestymisiä saattaa tapahtua. Jos minä olen luontevimmillani jossain muualla niin se ei tässä asiassa auta.

Eihän tämä vieläkään kovin reilulta tunnu jos tilannetta vertaa naissukupuolen tilanteeseen mutta enköhän voi elää asian kanssa kun tiedän että minulta vaadittaisiin jotain sellaista johon en millään konstilla kykene.

• Kaveriton nussimaton

Tässäkin taas nähtiin että niillä vitunvitunvitunvitun nussijapaskoilla on niitä vitunvitunvitun kavereita. Ne saatanan kaverinnussijat varmaan nussivat niitä vitun kavereitaankin. Ilman niitä vitunvitunvitunvitunvitun kavereita ei pääse nussimaan! Vittu että alkaa taas vituttaa tämä kaveripaska.VITUNVITUNVITUNVITUNVITUNVITUN VITUITVITYUVITTUVITTUVITTU!!!!!!

• TaidatHuijata !
        Typy Tipunen kirjoitti:

Typy Tipunen: Miksi huijaat?

Vai etkö?

Jos väität, että kertomasi on totta, mikset ottaisi minua mukaan baarikierrokselle?

Jos minut joku nainen tulee iskemään, niin mikäli iskeminen johtaa avioliittoon, tarjoan jälkikäteen sinulle koko baarikierrosta vastaavan summan (kuitit talteen !).

YH -äitiä en kuitenkaan puolisokseni huoli, eli aktiiviseksi naiseksi katsotaan vain lapsettomat naiset.

Asian käytännön järjestelyjen sopimiseksi pyydän, että lähetät puhelinnumerosi sähköpostilla minulle, niin soitan sinulle ja sovimme käytännön järjestelyistä.

mikanhki ät yahoo piste com

• lifemocker

noinhan se menee tässä kulttuurissa

• gsgsggg

Yksi keskeinen ero ATN:illä ja ATM:illä on. ATN voi tulla nettiin valittamaan, ettei kukaan ota häntä. Ei tarvitse kuin kertoa vähän itsestään ja jos laittaisi vielä kuvankin (tai on valmis lähettämään säpöllä), pelastavia ATM-KTM -ritareita ilmoittautuu pilvin pimein.

Sen sijaan jos ATM valittaa kuinka hän ei löydä ketään, saa hän valittaa tappiin asti saamatta ketään. Tälläkin palstalla on esimerkkejä tällaisista tyypeistä.

• miksi te palvotte La

Miksi te vedätte mielialalääkkeitä ja sen vastalääkettä eli Laasasen oppeja.

Laasanen tekee rahaa palstan miesten kurjalla fiiliksellä ja lisää sitä entisestään. Laasanen ei kohota kenenkään fiilistä, eikä rohkaise ujoimpia mihinkään positiiviseen kasvuun.

• Laasaslainen

Aiemmin vaelsin yksin pimeässä ahdistuneena, kun en ymmärtänyt naisten kaoottiselta tuntuvaa käyttäytymistä. Isä Laasanen näytti minulle valon! Nyt ymmärrän, että naisten käyttäytyminen noudattaa pariutumismarkkinoiden omaa itsekästä logiikkaa. En tunne enää vaeltavana pimeässä, kun Isä Laasanen valaisee tietä.

• Ryhtiliike

Tiedoksi: naisilla ei ole sen helpompaa. Naisilla on murheita, ne ovat joistain kohdin erilaisia.

Monet naiset ovat perusluonteeltaan sosiaalisempia, eli liikkuvat muiden ihmisten joukossa. Monet miehet ovat luonteeltaan sulkeutuneempia, eli päivittelevät elämäänsä kotona. Liikkumatta missään.

Miksi luen kokoajan uutisista, että miehet hurjastelee ja dokaa itsensä hengiltä?Tapetaan toisiaan ryyppyporukoissa?
      Se on tisestään kiinni, etsiikö itselleen positiivisempaa seuraa. Positiivista ajattelua voi treenata, ihan yhtälailla kun täällä muutamat pillittää työkseen jokapäivä.

Aloita ajattelemalla jotain ystävällistä ja hymyile.

• 4636t3y

Olipa tyhjää puhetta. Miehillä on siis enemmän ongelmia, joita he pakenevat dokaamiseen ja tähän lääkkeeksi tarjoat jotain naminami-positiivisuutta ja aurinkoisia ajatuksia?

• sansain rekee
        4636t3y kirjoitti:

Olipa tyhjää puhetta. Miehillä on siis enemmän ongelmia, joita he pakenevat dokaamiseen ja tähän lääkkeeksi tarjoat jotain naminami-positiivisuutta ja aurinkoisia ajatuksia?

Eiköhän tuossa ollut ideanan se, miten ongelmia ratkaistaan. Onko parempi mennä terapiaan ja alkaa muuttaa itseään, vai rypeä itsesäälissä, ryypätä itsensä puolikuolleeksi ja syyttää ongelmista muita/yhteiskuntaa/pariuhdemarkkinoita/whatever... ? Molempien lopputulema voi tietenkin olla sinkkuus, mutta ensinmainittu on varmasti oppinut hyväksymään senkin, ja elämään ihan hyvää elämää muita syyttelemättä.

• --------------------
        sansain rekee kirjoitti:

Eiköhän tuossa ollut ideanan se, miten ongelmia ratkaistaan. Onko parempi mennä terapiaan ja alkaa muuttaa itseään, vai rypeä itsesäälissä, ryypätä itsensä puolikuolleeksi ja syyttää ongelmista muita/yhteiskuntaa/pariuhdemarkkinoita/whatever... ? Molempien lopputulema voi tietenkin olla sinkkuus, mutta ensinmainittu on varmasti oppinut hyväksymään senkin, ja elämään ihan hyvää elämää muita syyttelemättä.

Tämä on taas tätä, että kyllä se vian on oltava miehessä itsessään. Vaan entä jos ei ole? Jos se vika onkin tosiaan yhteiskunnassa ja naisissa? Eikö sitä nyt saatana saa sanoa ääneen? Ei, vaan mene terapiaan kuuntelemaan jonkun tantan lässytystä.

• Onnea tiellesi
        -------------------- kirjoitti:

Tämä on taas tätä, että kyllä se vian on oltava miehessä itsessään. Vaan entä jos ei ole? Jos se vika onkin tosiaan yhteiskunnassa ja naisissa? Eikö sitä nyt saatana saa sanoa ääneen? Ei, vaan mene terapiaan kuuntelemaan jonkun tantan lässytystä.

Miksi sä olet niin joko-tai?

Ei suhteen saamattomuus ole koskaan yhden vaan monen tekijän summa. Ei syy ole kokonaan sinun.

Olen hyvä esimerkki: olen seurusellut mutta vain lyhyitä aikoja. Olen täysin tietoinen, etten ole Suomalaisten miesten mieleen. Tai sellaisten joita itse katselen. Minua pokailee juopot ja erittäin estyneet. Syy ei ole yksin minun, mutta minussakin on vikaa. Ihmissuhteet ovat osoittautuneet niin vaikeiksi, etten hae sellaista enää. Olen vaiheessa jossa hyväksyn yksinelämisen. Ei tämä ollut tavoite, mutta aika on tämä ja minä olen tällainen.

Olen avoin, raitis, luova ja ulkoisesti ihan ok. En siedä komentelua tai nurjamielistä pessimistiä, en viinaa enkä huumeita. Tarvitsen tilaa tehdä sen minkä olen ammatillisesti aloittanut. Olen vela....siihen ulokseen tulin. Arvostan ja kunnioitan toista ihmistä, en komenna enkä sano kuinka sinun tulee elää. Kohtelen sinua taiteilijan tilalla. Sitä voi olla vaikea käsittää. Mutta ajatus on antaa toiselle tilaa olla. Eikä se tarkoita uskottomuutta, vaan uskollisuutta.

Olen nähnyt ja kokenut sen verran, että tarvitsen kokeneen kumppanin, joka on tietyissä asioissa yhtä kokematon. Niitä on harvassa, enkä enää odota löytäväni sellaista. En tunne vihaa miehiä kohtaa, mutta pelkään niitä nykyään. On niin paljon vihamielisyyttä. Olen aina ollut melko toimelias ja koitan löytää muuta tekemistä. Sitähän maailmassa riitää.

Olen ajatellut sen näin: jos kuolen ensiviikolla niin teinkö kaiken sen mitä halusin vain jäinkö junnaamaan yhteen saavuttamattomaan? Alotinko edes?

Olen pahoillani jos et ole löytänyt mieleistäsi suhdetta. Olet arvostavan suhteen arvoinen. Mutta joskus pitää tehdä plan b. Osaat varmaan paljon muutakin. Joskus se paras tulee kun lakkaa miettimästä liikaa.

• Naps naps naisille
        Onnea tiellesi kirjoitti:

Miksi sä olet niin joko-tai?

Ei suhteen saamattomuus ole koskaan yhden vaan monen tekijän summa. Ei syy ole kokonaan sinun.

Olen hyvä esimerkki: olen seurusellut mutta vain lyhyitä aikoja. Olen täysin tietoinen, etten ole Suomalaisten miesten mieleen. Tai sellaisten joita itse katselen. Minua pokailee juopot ja erittäin estyneet. Syy ei ole yksin minun, mutta minussakin on vikaa. Ihmissuhteet ovat osoittautuneet niin vaikeiksi, etten hae sellaista enää. Olen vaiheessa jossa hyväksyn yksinelämisen. Ei tämä ollut tavoite, mutta aika on tämä ja minä olen tällainen.

Olen avoin, raitis, luova ja ulkoisesti ihan ok. En siedä komentelua tai nurjamielistä pessimistiä, en viinaa enkä huumeita. Tarvitsen tilaa tehdä sen minkä olen ammatillisesti aloittanut. Olen vela....siihen ulokseen tulin. Arvostan ja kunnioitan toista ihmistä, en komenna enkä sano kuinka sinun tulee elää. Kohtelen sinua taiteilijan tilalla. Sitä voi olla vaikea käsittää. Mutta ajatus on antaa toiselle tilaa olla. Eikä se tarkoita uskottomuutta, vaan uskollisuutta.

Olen nähnyt ja kokenut sen verran, että tarvitsen kokeneen kumppanin, joka on tietyissä asioissa yhtä kokematon. Niitä on harvassa, enkä enää odota löytäväni sellaista. En tunne vihaa miehiä kohtaa, mutta pelkään niitä nykyään. On niin paljon vihamielisyyttä. Olen aina ollut melko toimelias ja koitan löytää muuta tekemistä. Sitähän maailmassa riitää.

Olen ajatellut sen näin: jos kuolen ensiviikolla niin teinkö kaiken sen mitä halusin vain jäinkö junnaamaan yhteen saavuttamattomaan? Alotinko edes?

Olen pahoillani jos et ole löytänyt mieleistäsi suhdetta. Olet arvostavan suhteen arvoinen. Mutta joskus pitää tehdä plan b. Osaat varmaan paljon muutakin. Joskus se paras tulee kun lakkaa miettimästä liikaa.

"Joskus se paras tulee kun lakkaa miettimästä liikaa."

Miehille ei tule.

• jatkakaa
        Naps naps naisille kirjoitti:

Miehille ei tule.

Muna ojossa vaan.

• 2266
        Naps naps naisille kirjoitti:

Miehille ei tule.

Entä sitten?

• Sunnitelma no sex

Mä haluan nyt kysyä AP:lta, että oliskos sinusta mieltä ylentävää, jos jokakerran kun menet vaikka kauppaan a) sun olis pakko mennä sinne täydessä tällingissä ja korkkarit jalassa b) joku olis aina valmis panemaan sua, c) sun olis aina silloin myös oltava suostuvainen siihen? Itkit tai nauroit, satoi tai paistoi, eläisit täysin muiden himojen ehdoilla.

Eihän elämä voi noin mennä. ETSIKÄÄ nyt elämäänne muutakin sisältöä. Seksin sijaan ystäviä ja ystävyyttä. Unohtakaa päihteet ja kännitappelut. Se ei ole vaihoehto. Harrastukset on vaihtoehto ja se, että laitat koneen kiinni. Ulos sieltä- mene vaikka kävelylle. Vaatikaa itseltänne muutakin kuin seksinsaantia.

Opiskelu, tieteet, taiteet, liikunta....maailma on mahdollisuuksia täynnä. Tiedättekö mitä tarkoittaa "aloittaa pienestä" "tehdä suunnitelma ja toteutaa se"? Onko teillä tavoitteita? Opiskelun tai itsenne suhteen?

Mitä tarvitaan parisuhteeseen? Onko tämä jokin kilpailu, kuka saa helpoiten? Oletteko te harjoitelleet ihmissuhteita? Miten siinä voi harjaantua?

• Ei valittamista

Mulle ainakin kelpaisi, jos saisin joka kerta pillua kun menen ulos.

• ltä-stadi

No tuskin kaikki naisetkaan saa miestä tosta vaan MUTTA olisi ihan mielenkiintosta sitten joskus nähdä ruma mies ja kaunis nainen pari. Kyllä tuolla sen verran paljon näkee aivan kauhean näköisiä naisia joilla on miehet. Suurimmalla osalla tapauksia nainen järkyttävän ylipainoinen. Tiedän että joitain miehiä lihavuus esim kiihottaa ja moni mies ei halua olla yksin. Eräs kaverini kuuluu tähän "ei halua olla yksin" muottiin ja sen takia seurustelee n. 130kg naisen kanssa. Mies itse varmaan palstan asteikolla KTM.

Ei asia mene kuin ap varsinkin aloituksen lopussa kirjottaa. Kunnon suhteen löytäminen voi naiselle ollakkin vaikeaa, mutta ei lähellekkään verrattavissa miehen ongelmiin. Nainen saa paljon enemmän lähestymisiä ja kontakteihin ei tarvitse itse olla aktiivinen. En myöskään ole koskaan kuullut että nainen olisi ollut vaikka 4 vuotta selibaatissa vastoin tahtoaan. Naurettavan helppo on löytää nuoria miehiä jotka eivät saa pildeä.

Nämä ovat vaan näitä aiheita joissa naiset eivät halua myöntää totuutta. Kyllä naiset eri mieltä saavat olla, mutta esim. tässä asiassa ei ole kyse siitä mitä mieltä kukin itse on. Fakta on, että miehillä TÄMÄ asia on paljon hankalampi kuin naisilla.

• 2266

" Fakta on, että miehillä TÄMÄ asia on paljon hankalampi kuin naisilla."

Entä sitten?

• empiirinen havainto

Olin viikonloppuna tilanteessa, jossa pääsin tarkkailemaan ohikulkevaa ihmismassaa. Kyllä mahdollisimman objektiivisesti arvioiden tuossa joukossa naiset olivat hoikempia, paremman näköisiä, hymyilevämpiä, tyylikkäämpiä ja ryhdikkäämpiä kuin miehet, joiden kanssa olivat liikenteessä. Tosin kyse oli enimmäkseen yli 30-vuotiaista.

• Ei pillua, ei veroja
        2266 kirjoitti:

" Fakta on, että miehillä TÄMÄ asia on paljon hankalampi kuin naisilla."

Entä sitten?

No sitä sitten että yhteiskunnan on korjattava asia. Teininaisten lakisääteinen pillunantovelvollisuus pitkittyneestä poikuudesta kärsiville pillunsaamattomuusvaarassa oleville miehille on saatettava voimaan viivytyksettä. Veronmaksajana vaadin vastinetta rahoilleni. Valtio on täyspaska bordelli: raha kelpaa mutta pillua ei vaan tule. Ei mikään ihme kun katsoo millaiset älykääpiöt tätä johtavat. Ämmät ja pillunnuolijat valinneet johtajikseen pellejä joista ei parittajiksi ole.

• poiuk

Katsoitteko eilen Sinkkuristeily-ohjelman LIV-kanavalta? Radiossa haastateltiin Sinkkuristeilyjä isännöimässä ollutta Esko Eerikäistä. Hän sanoi nähneensä paljon työnsä puolesta sinkkuja. Flaksi kävi parhaiten kuulemma sellaisilla, jotka olivat ulospäinsuuntautuneita, sosiaalisia, olivat oma itsensä esittämättä mitään roolia jne. Sen sijaan Sinkkuristeily-sarjassa yksi mukana ollut kovista näyttelevä mies oli mukana useilla risteilyillä ja jäi yksin kerta toisensa jälkeen. Kannattaa siis olla oma itsensä eikä mitään muuta.

• lifemocker

"Flaksi kävi parhaiten kuulemma sellaisilla, jotka olivat ulospäinsuuntautuneita, sosiaalisia"

mikäs uutinen tämä nyt taas on?

ero onkin siinä, että miehen pitää olla se ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen saadakseen naisia, koska mies on tässä kulttuurissa se, jonka on tehtävä ne aloitteet. naisen ei tarvitse olla ulospäinsuuntautunut tai sosiaalinen saadakseen miehiä

• 20+10

Vajukit jää yksin AINA. Vai mitä, palstan asiantuntijat voivat vastata?

• missähän vika???
        lifemocker kirjoitti:

"Flaksi kävi parhaiten kuulemma sellaisilla, jotka olivat ulospäinsuuntautuneita, sosiaalisia"

ero onkin siinä, että miehen pitää olla se ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen saadakseen naisia, koska mies on tässä kulttuurissa se, jonka on tehtävä ne aloitteet. naisen ei tarvitse olla ulospäinsuuntautunut tai sosiaalinen saadakseen miehiä

Kyllä hyvän näköisille miehille tehdään aloitteita.

• ei kiitos....
        lifemocker kirjoitti:

Moni nainen kiittää, jos ET tee heille aloitteita, vaikka se tässä kulttuurissa oiskin miesten hommaa.

• oma mama
        missähän vika??? kirjoitti:

Kyllä hyvän näköisille miehille tehdään aloitteita.

Tällä palstalla hoetaan sitä, että pahispojat vie kaikki naiset. Tuo Eerikäisen kommentti näyttäisi ihan päinvastaiselta, että siis ihan mukavat tavalliset miehet ovat niitä, jotka ne naiset vievät.

Voisi ajatella niin, että koska valtaosa ihmisistä on keskivertoa ja tavallisia, niin myös eniten kysyntää olisi keskivertotaviksilla.

Naisetkin tekevät aloitteita, mutta kyse on myös siitä, että yhä vieläkin nainen helposti leimataan h*oraksi, jos hän on sosiaalisesti aktiivinen baarielämässä. Moni tyttö kasvatetaan yhä kiltiksi ja hiljaiseksi, joten on vaikea aikuisiällä ottaa uudenlaista aktiivisempaa roolia, kun kotona ja koulussa on aina kiitelty sitä, että kun tyttö on kiltisti hiljaa.

• Joo kai

"Mielipiteitä"

Voi olla jos kaikki kelpaa ja jokaisen "merkin" noteeraa.

Itse olen tyytyväinen sinkku ja tiedän, että seuraa löytyisi jos haluaisin, mutta
      ei varmaankaan ihan noin helposti mitä useammassa keskustelussa miehet niin vakuuttelee.

Naisena on kyllä mukava olla, kun osaa valita seuransa.

• Taitaa olla

Joo, pitää tuo paikkaansa. En etsi seuraa, joten tuskin lähetän signaaleja siitä, että olisin kiinnostunut seurasta, siltikin minua lähestytään toistuvasti mitä erilaisissa paikoissa, kaupassa, koulutustilaisuuksissa,
      kadulla, apteekissa, jopa kotona tosiaan. Huoltomies kävi korjaamassa vuotavaa pesukonetta, siinä samalla hän pyysi kahville. Kadulla perääni on aika useasti lähdetty. Ihmettelen, että tällainen vipinä on ruvennut käymään vasta tässä iässä, olen kuitenkin lähempänä 50, ei muistaakseni nuorena minua bongattu tuolla lailla, vaikka minuun on aina kiinnitetty huomiota. Siihen aikaan kun vielä kävin ravintoloissa tanssimassa, aina joku ihastui minuun.
      Sääli sinänsä, itselläni on erittäin vaikeata ihastua, olen kerran elämässäni rakastunut ensisilmäyksellä, tuskin se tapahtuu toiste, rima taitaa olla aika lailla korkealla, ja siinä se pysyy, koska en tosiaan kaipaa seuraa. Ihmettelen lähinnä miksi miehet ihastuvat niin useasti ja niin helposti minuun.

• entäpä

jo ikääntyneet esim. 60 miehet,joilla sexi kyky pois tai tosi heikko,mistä heille nainen?
      muuten hyviä ukkoja on paljon,mutta peitto ei juuri heilu ilman viakraa ja kaikki ei voi sitäkään terveyssyistä käyttää.

hakeeko ko.ikäiset naiset vain seksiä,vai kelpaako mies "kyvyttömänä"?
      uskon,että ns. kyvyttömiä-haluttomia naisia on myös suurin osa ko. ikäisistä.

tämän asian setviminen on mielestäni tärkeä,kosko ko. porukkaa on paljon.

• Täällä yksi

Minulle nimenomaan kelpaisi mainiosti mies jolta ei enää seksi onnistu tai kiinnosta. Miehen täytyy tietysti muuten olla huoliteltu ja silmääni hyvän näköinen, tasapainoinen ja kaiken puolin miellyttävä. Miehen pitäisi myös olla sellainen joka tarvitsee paljon omaa aikaa, koska minä kaipaan paljon omaa aikaa. Mistä sitten tietää, että mies hakee vain läheisyyttä ja ystävyyttä? Yksi syy miksi torjun miehiä, on että he ovat vain seksin perään, ja minua kun ei enää oikein se puoli kiinnosta. Taidan olla sellainen joihin miehet ihastuvat helposti, ja niitä treffikutsuja tulee tuon tuosta, jätän yleensä väliin, koska arvaten meillä on erilainen kuva siitä mitä haluamme, enkä halua enkä jaksa ruveta selittämään miksi seksi ei kiinnosta.

• no games

Joo, mutta eivät naiset pelkästä seksistä välitä tai ainakaan minä en välita. Rakkaussuhteen löytäminen on vaikeaa myös naisille.

• uiiuiuiuiuiuiu

Yllätyin kun muutama nainen viime aikoina sanonunut kivan näköiseksi.
      Pidin itseäni aina rumana, kun naiset ei lähestyneet tai osoittaneet mielenkiintoa.
      Mutta todellisuudessa tavallinen mies ei vaan sitä saa :)

• Välimallin jätkä

Miehet tykkäävät metsästää ja naiset eivät halua antaa itsestään helppoa kuvaa. Ja kaippa se on edelleen kulttuurisidonnaista, että ajatellaan aloitteen tekemisen vastuun olevan usein miehellä. Joskus kuitenkin naiset ovat tulleet jopa minua iskemään oma-aloitteisesti tosin usein nämä ovat vaikuttaneet liian kevytkenkäisiltä, humalaisilta tai epätoivoisilta.

Nuorempana tuntui, että en saanut koskaan naisiin kontaktia. Jossain vaiheessa olin hyvin epätoivoinen ja tämä varmasti näkyi läpi. Saatoin tyytyä ns. kakkosluokan naisiin, jotta sain edes jotain huomiota. Sittemmin olen seurustellu pariin kertaan ja ollut useamman naisen kanssa ja itseluottamus on kasvanut kokemusten myötä.

En todellakaan pidä itseäni naistenmiehenä mutta nykyään baarissa saatan saada iskettyä reilusti keskitasoa parempia naisia. Ulkonäön osalta pitäisin itseäni keskitason miehenä. Ulospäinsuuntautuneisuus, positiivisuus, hymy, itseluottamus sekä rohkeus tuntuu toimivan. Tosin jotta pääsen tähän tilanteeseen joudun yleensä alkoholilla avittamaan asiaa. Ehkä osaan nykyään myös pukeutua hieman tyylikkäämmin. Olen myös huomannut että lihavat, ei niin hyvännäköiset miehetkin saattavat saada naisia jos ovat vain ulospäinsuuntautuneita, itseluottamusta omaavia ja supliikkeja miehiä. Ulkonäkö ei ole kuitenkaan läheskään kaikki kaikessa, jos on muuten liian hiljainen, ujo, luuseri, juntti yms. Yhen illan juttuja hakiessa ulkonäkö on usein tärkein kriteeri joten niissä tilanteissa keskitasoa komeammat ja tyylikkäämmät kaverit ovat varmasti vahvoilla.

Olen kuitenkin sitä mieltä, kuten moni muukin, että naisille on huomattavasti helpompaa saada huomiota. Riittää että pukeutuu seksikkäästi tai vähintään tyylikkäästi eikä hymyä saa unohtaa. Jos on lisäksi edes kohtalaisen näköinen, miehet lähestyvät varmasti. Eri asia on se hakevatko miehet pelkkää seksiä vai jopa oikeaa suhdetta.

• Välimallin jätkä

Nuorempana tuntui, että en saanut koskaan naisiin kontaktia. Jossain vaiheessa olin hyvin epätoivoinen ja tämä varmasti näkyi läpi. Saatoin tyytyä ns. kakkosluokan naisiin, jotta sain edes jotain huomiota. Sittemmin olen seurustellu pariin kertaan ja ollut useamman naisen kanssa ja itseluottamus on kasvanut kokemusten myötä. Joskus jopa minua on tultu iskemään oma-aloitteisesti naisten toimesta.

En todellakaan pidä itseäni naistenmiehenä mutta nykyään baarissa saatan saada iskettyä reilusti keskitasoa parempia naisia. Ulkonäön osalta pitäisin itseäni keskitason miehenä. Ulospäinsuuntautuneisuus, positiivisuus, hymy, itseluottamus sekä rohkeus tuntuu toimivan. Tosin jotta pääsen tähän tilanteeseen joudun yleensä alkoholilla avittamaan asiaa. Ehkä osaan nykyään myös pukeutua hieman tyylikkäämmin. Olen myös huomannut että lihavat, ei niin hyvännäköiset miehetkin saattavat saada naisia jos ovat vain ulospäinsuuntautuneita, itseluottamusta omaavia ja supliikkeja miehiä. Ulkonäkö ei ole kuitenkaan läheskään kaikki kaikessa, jos on muuten liian hiljainen, ujo, luuseri, juntti yms. Yhen illan juttuja hakiessa ulkonäkö on kuitenkin usein tärkein kriteeri joten niissä tilanteissa keskitasoa komeammat ja tyylikkäämmät kaverit ovat varmasti vahvoilla.

Olen kuitenkin sitä mieltä, kuten moni muukin, että naisille on huomattavasti helpompaa saada huomiota. Riittää että pukeutuu seksikkäästi tai vähintään tyylikkäästi eikä hymyä saa unohtaa. Jos on lisäksi edes kohtalaisen näköinen, miehet lähestyvät varmasti. Eri asia on se hakevatko miehet pelkkää seksiä vai jopa oikeaa suhdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2816
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1827
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1320
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1228
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      997
    Aihe