Tarkoittaa mitä? Minulla on ihosairaus, johon suositellaan ravinnoksi ruokavaliota, jossa mm. vältetään pitkälle käsiteltyjä maitotuotteita. Mitä tämä tarkoittaa? Ymmärrän, että tilalta suoraan haettu raakamaito ei ole tätä. Mutta onko siis olemassa joitain maitotuotteita, joita saisin syödä?
Kiitti, jos joku auttaa.
Pitkälle käsitellyt maitotuotteet...?
5
227
Vastaukset
- maallikkona
Löytyisikö vaikkapa googlella ketjua jossa puh.aiheena tuo sairaus ja siis tietoa ?
- Ap(
Olen yrittänyt etsiä.. Tuolla samalla hakusanalla, mutta en löydä siihen mitään selkeää vastausta, mitä tuolla termillä tarkoitetaan. Sairauteeni ei ole olemassa selkeää syytä, eikä parannuskeinoakaaan. Tuo sanotaan jossain paikoissa oireita mahdollisesti helpottavaksi tekijäksi. Virallinen hoitokeino se ei ole, joten mistään en tautiluokituksesta en sitä löydä. Täytyy tätäkin kai kokeilla, kun vaan tietäs mitä kokeilisi..
- ei kyllä hajuakaan
Tarkoittaisko esim. kaupan pastöroituja ja homogenoituja maitoja? Oletko kokeillut, käykö raakamaito ja luomujugurtit? Tai ihan vaan homogenoimaton maito?
- pirullinen kutina
" Dieetillä kisaajat jättävät yleensä myös maitotuotteet pois, jotka onkin aika ... Maitotuotteet ovat hyvin pitkälle käsiteltyjä tuotteita nykyään.."
Jätä pois ja onhan( soijamaito) , kauramaito, riisimaito
Ystävätär käytti kahviin nk maitojuomaa ja se ei aiheuttanut ihottumaa
http://www.valio.fi/tuotteet/valio-eila-laktoositon/?snsrc=aws_716cdb4de423d52f096f185c6b73aca116231158058&snkw=laktoosi intoleranssi&gclid=CMbAq-_FlbYCFeOXcAodlWEAlQ
http://www.allergia.fi/allergia-ja-astma/atooppinen-iho/ - kokeilepa tätä
Hamppuöljy auttaa myös ihottumaan ja siitä voi tehdä "maitoa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713134Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823599Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121236Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121147- 801031
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923