oliskohan mitään järkee alkaa pullottaan lasipulloon tontilla olevasta lähteestä aitoa,raikasta lähde vettä,mikähän hinta vois olla hyvä.0,75 lasipullo,vaikka kotio tuotuna.
kuljetus tietysti maksaa jotain.tänään lähteen lämpö oli 3,eli erinomainen.
lähde vesi
7
598
Vastaukset 7
- Metsämökin tonttu
Järkee on mutta työntakana on myyntiluvat. Ja tuo pullokoko on liian pieni.
- rdsds
Lähteistä EI saisi koskaan juoda (kappojen valmiiksi pullotetut lähdevedet eri asia).
Jossain oli että lähdevedessä on tosi paljon paskabakteereja (mitattu juttu). :)
Voi tulla kipeeks.
Että jos vettä haluaa niin ei muuta kuin siitä hanasta tai kaupasta. - markkinatemppu
Samaa vettä saa kyllä ihan porakaivostakin.
- Seppo56s
Juo mieluummin itse sitä vettä, älä myy. Myymällä todennäköisesti kohtaisit vain byrokratia- ja pykäläviidakon ja todennäköisesti joutuisit terveysviranomaisen, EU:n tai jonkun muun tahon hampaisiin.
Lähdevesi on hyvää ja terveellistä joten omaan käyttöön vaan jos siltä tuntuu. Bakteereja toki on mutta niin on kaikkialla muuallakin. Tekevät ihan hyvää vaan.
Raanavedessä niitä ei toki ole koska mikään bakteeri ei siinä elä. - röh röh
Lähdevettä saa jo niin monesta paikkaa että tiedä kannattaako.
- Suomenmieli
Kaikki pohjavesi sitä samaa lähdevettä kunnes joutuu vesijohtoverkostoon.Luonnonlähde tai kaivo, aivan sama asia.Mineraalipitoisuudet muuttuu maaston mukaan.
- Löytäjä
Olen viimeisen vuoden aikana neljä kertaa vienyt lähteemme veden tutkittavaksi. Joka kerta vesi on ollut parempaa kuin vesijohtovesi mm. vesi on ollut värittömäämpää ja siinä on mineraaleja (magnesium, natrium, kalsium, yms). Olen vakuuttunut veden puhtaudesta verrattuna käsiteltyihin vesiin. Juomme perheen kesken päivittäin käsittelemätöntä lähdevettä ja sairauksia ei ole ollut vuosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761059- 42774
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218644Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34482- 23468
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425- 36413
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga43394- 18393