lähde vesi

lähde vesi

oliskohan mitään järkee alkaa pullottaan lasipulloon tontilla olevasta lähteestä aitoa,raikasta lähde vettä,mikähän hinta vois olla hyvä.0,75 lasipullo,vaikka kotio tuotuna.
kuljetus tietysti maksaa jotain.tänään lähteen lämpö oli 3,eli erinomainen.

7

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsämökin tonttu

      Järkee on mutta työntakana on myyntiluvat. Ja tuo pullokoko on liian pieni.

    • rdsds

      Lähteistä EI saisi koskaan juoda (kappojen valmiiksi pullotetut lähdevedet eri asia).
      Jossain oli että lähdevedessä on tosi paljon paskabakteereja (mitattu juttu). :)
      Voi tulla kipeeks.
      Että jos vettä haluaa niin ei muuta kuin siitä hanasta tai kaupasta.

    • markkinatemppu

      Samaa vettä saa kyllä ihan porakaivostakin.

    • Seppo56s

      Juo mieluummin itse sitä vettä, älä myy. Myymällä todennäköisesti kohtaisit vain byrokratia- ja pykäläviidakon ja todennäköisesti joutuisit terveysviranomaisen, EU:n tai jonkun muun tahon hampaisiin.

      Lähdevesi on hyvää ja terveellistä joten omaan käyttöön vaan jos siltä tuntuu. Bakteereja toki on mutta niin on kaikkialla muuallakin. Tekevät ihan hyvää vaan.

      Raanavedessä niitä ei toki ole koska mikään bakteeri ei siinä elä.

    • röh röh

      Lähdevettä saa jo niin monesta paikkaa että tiedä kannattaako.

    • Suomenmieli

      Kaikki pohjavesi sitä samaa lähdevettä kunnes joutuu vesijohtoverkostoon.Luonnonlähde tai kaivo, aivan sama asia.Mineraalipitoisuudet muuttuu maaston mukaan.

    • Löytäjä

      Olen viimeisen vuoden aikana neljä kertaa vienyt lähteemme veden tutkittavaksi. Joka kerta vesi on ollut parempaa kuin vesijohtovesi mm. vesi on ollut värittömäämpää ja siinä on mineraaleja (magnesium, natrium, kalsium, yms). Olen vakuuttunut veden puhtaudesta verrattuna käsiteltyihin vesiin. Juomme perheen kesken päivittäin käsittelemätöntä lähdevettä ja sairauksia ei ole ollut vuosiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe