nyt on puhuttu paljon kamarasta joka on sian nahkaa.ok. se kuuluu melkein joka makkaraan sidontaaineena,eipaha.moni nais puolinen sanoo yök kamaralle.mutta tykkäätte hyytelöidystä kakuista,bagelsteista ja ihon hoito tuotteista,niissä on myös,tätä vihattua kamaraa vaan eri nimellä,kamara on aivan syötävää esim.siivuina grillissä.
kamara
4
443
Vastaukset
- heeeeeeeerkuttelija
Rapeaksi paahdettu hiukan suolattu kamara voittaa kaikki sipsit mennen tullen.
- Herkuttelija myös
Kyllä varmaan moni mies puolinenkin sanoo yök kamaralle ja on niitä nais puolisia
taas,jotka sanoo nam kamaralle. - röhröh
Ostin jauhelihaa ja tein kaalikeiton loput laitoin kylmään seuraavan pv aioin lämmittää miksi keiton pinnalla oli cm:n paksuinen keltainen kova rasvakerros,samoin kävi karjalanpaistin kanssa oli cm:n paksuinen vaalea rasvakerros.Mitähän mössöä valmistajat mättää ruokiin. Jauheliha oli Snellmannin S-kaupalle tekemää ja karjalanpaisti HK:n. Yököttää
- jutukkainen
Röhröh...ja hyvää oli, vai mitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255