En ole trolli >_>

Provokaattimaatti

Jos evoluutio on totta ja ihmiset on kehittyneet apinoista. MIKSI APINOITA ON EDELLEEN OLEMASSA!!!!!!



Hihhulit: 1

Evoluutionistit: 0

26

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha kakku tuli...

      Idiootti...

      • Provokaattimaatti

        En ole


      • Paha kakku tuli...
        Provokaattimaatti kirjoitti:

        En ole

        Olet


      • Provokattimatti
        Paha kakku tuli... kirjoitti:

        Olet

        Ok, ehkä vähän.


    • Ihminen on apina, ainoa nykyään elävä ihmisapinalaji. Lajiutuminen ei tarkoita sitä, että alkuperäinen eläinlaji, josta lajiutuminen lähti aina automaattisesti kuolisi sukupuuttoon saman tien, vaan eri lajit voivat elää pitkiä ajanjaksoja yhtä aikaa, myös vaihdellen perimää ja jopa sulautua takaisin yhdeksi lajiksi.

      Hylkeet esimerkiksi ovat eriytyneet karhun tapaisesta maanisäkkäästä parikymmentä miljoonaa vuotta sitten. Tämä karhueläin on kuollut sukupuuttoon aikoja sitten, mutta karhuja on edelleen.

      • Robopattimatti

        Ei ole tuollaista :D


      • Robopattimatti kirjoitti:

        Ei ole tuollaista :D

        Etkö usko hylkeiden, ihmisapinoiden tai karhujen olemassaoloon?


      • Robokahvitatti
        Kollimaattori kirjoitti:

        Etkö usko hylkeiden, ihmisapinoiden tai karhujen olemassaoloon?

        En, kaikkihan tietää, että saimaan norppa, harmaakarhu ja simpanssit ovat taruolentoja joita ihmiset käyttivät saduissaan 1500-luvulla


      • Robokahvitatti kirjoitti:

        En, kaikkihan tietää, että saimaan norppa, harmaakarhu ja simpanssit ovat taruolentoja joita ihmiset käyttivät saduissaan 1500-luvulla

        Järjetöntähän sinun siinä tapauksessa on tänne tiedepalstalle kirjoitella.


      • piupau
        Kollimaattori kirjoitti:

        Järjetöntähän sinun siinä tapauksessa on tänne tiedepalstalle kirjoitella.

        Ei tämä ole mikään tiedepalsta vaan evoluutiouskovaisten hihhulipalsta.


      • piupau kirjoitti:

        Ei tämä ole mikään tiedepalsta vaan evoluutiouskovaisten hihhulipalsta.

        Evoluutio on tieteellisesti todennettu fakta. Rebi siit.


      • piupau kirjoitti:

        Ei tämä ole mikään tiedepalsta vaan evoluutiouskovaisten hihhulipalsta.

        Neidillä ja hänen lahkollaan on kyllä kova hinku tehdä tästä uskovaisten hihhulointipalsta samalla kun kernaasti karkottaisitte tieteen ystävät kerationismipalstalta jos teillä valtaa olisi. Oonneksi ei ole eikä ikinä tule.

        Sovitaanko, että täällä ei puhuta kreationismista eikä siellä evoluutioteoriasta?

        Tämä sopisi meille, mutta kun se ei sovi teille...;)


      • kööööt
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Neidillä ja hänen lahkollaan on kyllä kova hinku tehdä tästä uskovaisten hihhulointipalsta samalla kun kernaasti karkottaisitte tieteen ystävät kerationismipalstalta jos teillä valtaa olisi. Oonneksi ei ole eikä ikinä tule.

        Sovitaanko, että täällä ei puhuta kreationismista eikä siellä evoluutioteoriasta?

        Tämä sopisi meille, mutta kun se ei sovi teille...;)

        Repe-neidillä on pipon lisäksi myös hame liian tiukalla.


      • kööööt kirjoitti:

        Repe-neidillä on pipon lisäksi myös hame liian tiukalla.

        Heh heh. Taisi mennä siinä typykällä tuhannen nikin raja rikki, ja ilmeisesti ehdotukseni ei tosiaan käy Jeesuksen omille.


      • mette.soderman

        Muuten hyvä, mutta ihminen ei ole ainoa nykyään elävä ihmisapinalaji. Simpanssit, bonobot, gorillat, orangit,ihmiset.


      • mette.soderman kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta ihminen ei ole ainoa nykyään elävä ihmisapinalaji. Simpanssit, bonobot, gorillat, orangit,ihmiset.

        Muuten hyvä, mutta on määrittelykysymys. On muitakin kantoja kuin omasi.


      • Provokaattimaatti
        mette.soderman kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta ihminen ei ole ainoa nykyään elävä ihmisapinalaji. Simpanssit, bonobot, gorillat, orangit,ihmiset.

        No shit sherlock


    • irehgihihi

      Miksi evoluutiouskovat eivät puhu ihmiskalalajista jos kerran ihmisillä ja kaloilla on yhteinen esi-isä?

      • Apo-Calypso

        "Miksi evoluutiouskovat eivät puhu ihmiskalalajista jos kerran ihmisillä ja kaloilla on yhteinen esi-isä? "

        Koska "evoluutiouskovat" eivät ole typeryksiä, toisin kuin kaltaisesi puhuvaan käärmeeseen uskova typerys.


      • irehgihoho
        Apo-Calypso kirjoitti:

        "Miksi evoluutiouskovat eivät puhu ihmiskalalajista jos kerran ihmisillä ja kaloilla on yhteinen esi-isä? "

        Koska "evoluutiouskovat" eivät ole typeryksiä, toisin kuin kaltaisesi puhuvaan käärmeeseen uskova typerys.

        Ihmisapinalaji? Miltäs kuullostaa kala-apinalaji? Vai mikä se nyt olikaan se apinan esi-isä?


      • Suutari pysyköön...
        irehgihoho kirjoitti:

        Ihmisapinalaji? Miltäs kuullostaa kala-apinalaji? Vai mikä se nyt olikaan se apinan esi-isä?

        Miltä kuulostaa kreationistipölkkypäälaji? Tuolaista typeryyttä kun ei normaaleilla ihmisillä tiettävästi esiinny. Siihen pääsee vain sulkemalla silmänsä ja korvansa tosiasioilta, ripustamalla aivonsa naulakkoon ja uskomalla kaiken, mitä lahkolaisssaarnaaja seurakunnan edessä selittää.


      • Provosoijako?
        Suutari pysyköön... kirjoitti:

        Miltä kuulostaa kreationistipölkkypäälaji? Tuolaista typeryyttä kun ei normaaleilla ihmisillä tiettävästi esiinny. Siihen pääsee vain sulkemalla silmänsä ja korvansa tosiasioilta, ripustamalla aivonsa naulakkoon ja uskomalla kaiken, mitä lahkolaisssaarnaaja seurakunnan edessä selittää.

        Minun mielestäni tällaisia kresupellejä on kuitenkin hyvä olla olemassa, jotta muut tietävät, mikä on normaalia ja mikä ei! ;) Uskokoot minun puolestä saarnaajiensa puheisiin, lopettaisivat vaan turhan aivopesupölinänsä täällä.


      • dollod
        Provosoijako? kirjoitti:

        Minun mielestäni tällaisia kresupellejä on kuitenkin hyvä olla olemassa, jotta muut tietävät, mikä on normaalia ja mikä ei! ;) Uskokoot minun puolestä saarnaajiensa puheisiin, lopettaisivat vaan turhan aivopesupölinänsä täällä.

        Normaalia on se että on ihmisiä ja on apinoita. Mutta kun aletaan saarnaamaan ihmisapinoista niin normaalius päättyy siihen.


      • Provokaattimaatti
        dollod kirjoitti:

        Normaalia on se että on ihmisiä ja on apinoita. Mutta kun aletaan saarnaamaan ihmisapinoista niin normaalius päättyy siihen.

        Miksi ei? Onhan muitakin lajihybridejä olemassa, kuten Tiikerin ja leijonan yhdistelmä "Liger" ja aasin sekä hevosen lapsi eli muuli


      • khgfjgxfj
        Provokaattimaatti kirjoitti:

        Miksi ei? Onhan muitakin lajihybridejä olemassa, kuten Tiikerin ja leijonan yhdistelmä "Liger" ja aasin sekä hevosen lapsi eli muuli

        Entä muurahaiskarhu, poliisikoira ja everstiluutnantti?


      • Provokaattimaatti
        khgfjgxfj kirjoitti:

        Entä muurahaiskarhu, poliisikoira ja everstiluutnantti?

        No nyt tämä on jo ihan absurdi keskustelu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe