Mustalle miehelle raskaana?

Janika76

En kaipaa mitään moraalsaarnoja, joten kommentoithan asiallisesti. Olen siis naimisissa ihan Suomalaisen miehen kanssa, mutta epäilen olevani paksuna mustalle miehelle (jollekin niistä). Tapasin tämän ihanan mustan komistuksen viime vuoden loppu puolella baarissa kun oltiin tyttöporukalla pitämässä hauskaa ;) Menin silloin ensimmäisen karran yöksi hänelle. Seksi oli mahtavaa hänen kanssa ja kaikki oli upeaa... Ikinä en ole vastavaa kokenut. Paras juttu oli kun hetki oltiin tapailtu salaa, niin kerran hän oli kutsunut myös ystävänsä tapaamaan minua. Voitte kuvitella kuinka tämä tyttö oli seitsemännessä taivaassa ku kolme lihaksikasta mustaa miestä käsitteli minua koko pitkän illan. Uuh...vieläkin tulee väristyksiä. Siinnä kiihkossa taisi tuo ehkäisy puolikin unohtua. Olin ihan laskenut kuitenkin, että ns. varman päivät oli juuri kohdallan, mut ei ne niin varmat tainnutkaan olla. Aina on voinut luottaa siihen, mut ei näemmä nyt. Kai se mustien poikien sperma oli jotenkin hedelmällisempää ;)..kai?

Nyt on vaan tosi ikävä tilanne, tein nimittäin raskaustestin viime viikolla, ja se näytti positiivista. Nakkasin testin pienessä shokissa vessan roskikseen, ja unohdin sen sinne. Maanantaina onnitteleva aviomies olikin shamppanjapullon kanssa vastassa kun tulin töistä. Se oli mennyt tyhjentämään roskikset (mitä ei normaalisti ikinä tee)ja löytänyt tesin sieltä! Nyt hän luulee että olen raskaana hänelle... tokihan sekin mahdollist on, mut muitakin vaihtoehtoja on kolme.

Nyt kaipaisinkin neuvoja, mitä pitäisi tehdä. Ukko haluaa pitää lapsen ehdottomasti, ja nyt ollaan vähän hankalassa tilanteessa. Kerroin myös Nathanille asiasta...hänkin oli iloisesti yllättynyt, mutta pohdiskeli myös että kuka tahansa hänen kavereistaanki voisi olla isä. Ja nämä kaverit ovat menneet jo takaisin kotiin Englantiin. Pienestä nautinnosta koitui nyt kauhea sotku. Viisaita neuvoja kiitos.

25

3366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopeta jo

      Jaa, että tällä kertaa tällainen tarina. Milloin harrastetaan ryhmäseksiä ja milloin ollaan laivalla 5 miehen kanssa jne. jne.

    • Erkki

      Ei kannata kertoa miehellesi mitään.
      Lapsi tulee aikanaan ulos. eikä miehesi huomaa mitään.
      Mustan miehen tekemäkin lapsi on syntyessään valkoinen.
      Kun se siinä hiljalleen pigmentoituu ei miehesi kiinnitä siihen mitään huomiota.
      Pitää luonnollisena kun tämä lapsi hieman enemmän pigmentoituu kun muut..

    • Nasse-setä xxx

      No, synnytät sen kakaran ja jos se on väärän värinen, laitat siihen kenkälankkia tai jotain. Valkaset jotenkin.

    • nikk** lover

      trolli trolli idiootin trolli.

    • pienimunainen

      Jos väri on väärä kun lapsi syntyy niin voithan heittää sen shokissa samaan paikkaan kuin raskaustestinkin.

      • pienipilluinen

        ..ja miehesi löytää sen sieltä! On yhtä iloinen kuin testin löytäessään, vau!


    • pieniaivoinen

      " Maanantaina onnitteleva aviomies olikin shamppanjapullon kanssa vastassa kun tulin töistä"

      Eikös se mene Salkkareissa, ja vastaavissa hömppäsarjoissa jotenkin noin.
      Miten se mies nyt yhtä-äkkiä oli roskikset tyhjentäny (mitä ei normaalisti
      ikinä tee)
      Eikä pelkästään tyhjentänyt vaan tutkinut sisällönkin.

      Onnea odotukseen, oli tulevan vauvan isä kuka tahansa :)

    • BBC lover

      Vaihdat vauvan sairaalassa. Niin ne muutkin ovat tehneet viimeaikoina.

    • adgasggas

      Elikkä siis

    • heko heko

      kivat sulle

    • Trolli mikä trolli

      Jotenkin musta tuntuue ttä olen lukenut ton sman tarinan sanasta sanaan ehä noin 5-6-vuotta sitten. Aika pitkä raskausaika jos ei vieläkään ole syntynyt.

    • Jussi Jookamies

      Oikeesti ! Voiko joku olla noin typerä !

    • lentoemo1

      Urbaanilegenda, eikö sulla ole muuta elämää, kuin keksiä juttuja tänne?

    • Tov. Politruk

      Miehesi tekee itsemurhan kun näkee ton otuksen tulevan sinun sisältä :(

    • thats true

      Janika jos sun suvussa ollut 100v sitten tumma niin on mahdollista vielä että syntyy tumma otta selvää suvusta.

    • tv:stä tuttu juttu

      sodanjälkeistä aikaa kuvaavassa enkkusarjassa kätiö.. oli juuri tämä tilanne.muija sai mustan muksun..

    • Valkoinen on maito

      Vahinkoja sattuu ja sperma itää rodusta huolimatta suunnilleen samalla tavalla. Tosin tämä oli provo, mutta mitä siitä. Nyt sinun pitää alkaa juoda mahdollisimman paljon maitoa ja syödä jugurttia, jotta syntyvä lapsi olisi mahdollisimman lähellä omaa routuasi...onnea, sitä tulet tarvitsemaan.

    • Janika76

      No jopas on kommenttia. Ihanaa, kävin eilen taas kylässä Natahanilla. Kyllä sai taas tyttö kyytiä kerrakseen. Vähän vaikeuksia vain kävellä tänään ;) Juttelimme myös tästä tilanteesta, että mitä pitäisi tehdä. Otamme riskin, ja katsomme kumman värinen sieltä nyt sitten tuleekaa. Nathan lupasi huolehtia jos musta vauveli tulee. Oli kuitenkin puhetta siitä, että heidän kulttuurissaan mies saa pitää useita vaimoja, ja se minun olisi hyväksyttävä...hieman kyllä epäilyttää tämä. Plussana kuitenkin se, että minun ei kuulemma tarvisi tehdä enää töitä, kuten heillä on tapana. Minun pitäisi vaan omistautua miehelleni ja tehdä kotityöt sekä synnyttää niin monta lasta kun hän haluaa.. Kuulostaa hyvältä järjestelyltä. Onhan täällä suomessa lisäksi kuitenkin aika hyvä sosiaaliturva, jos noita lapsia tulisi lisääkin :) (104,19 115,13 146,91 168,27 189,63 189,63 189,63 189,63=1293,02€
      Nopeesti laskettuna ois kiva summa jo kahdeksasta. Se on kuulemma vähintä mitä voidaan odottaa. Siihen päälle tietty muut tuet...että kai sitä pärjättäis.

      Lisäksi minun olisi mentävä vierailulle hänen kotimaahansa tapaamaan hänen vanhempiaan. Luvassa olisi siis jonkinlaiset häät kai? Hän selitti, että heillä on sellaista jakamisen kulttuuria seksiasioissakin...joten mahdollisesti joutuisin viettämään joskus öitä hänen lähisukulais miehilläänkin.

      No ei mennä asioiden edelle. Täytyy nyt odottaa millainen sieltä on tulossa, ja mitä selitän miehelleni jos musta vauva sieltä putkahtaa.

    • hrm

      joo ja musta tuntuu.....!!!!! ja sossu ruokkii.........?????

    • Höpöpuhetta

      Joo täyttä tarinaa... Jutusta löytyy erittäin monta epäkohtaa joten jätettäkööt nämä mustat ja valkoiset tarinat tältäosin.

      Yritä uudelleen jollain toisella tarinalla, kiitos !

    • mulla on 6 ihanaa mustaa lasta,7 tuloilleen.
      mustat on parhaita,ihania
      H

    • TAhtoo-Tietäää

      No kumman värinen siltä sitten tuli?

      • asioistatietävätaho

        Siitä tuli vihreä.


    • 18O2

      Ei kai siinä sitten muuta kuin sen nathanin perään sinne Englantiin. Jos kerran yhteselämä kukoistaa niin ei kai muulla ole niin väliä. Rakkaus on se joka pitää hengissä.

      • M.Utakuon0

        Aloittaja tunkekoot löylykauhan perseeseensä


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      416
      4351
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      138
      2889
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1998
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1380
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      76
      1351
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1251
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      54
      1071
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      298
      997
    Aihe