Viking gracelta löytyy kunnioitettavasti vegaanista ruokaa.
Kävin katsomassa, kurkatkaa lisää blogistani: http://elaimetonta.wordpress.com
Vegaanina laivalla
2
160
Vastaukset
- 453f
Helpommalla pääsee kun ottaa omat eväät mukaan. Hullut maksaa leivästä yli 4€!!! Laivoilla on kalliit hinnat. Näköjään verottomat hinnat on kalliimpia kuin verolliset! Se siitä tax freestä!!!!
- Retkieväät
Joillakin laivoilla on kiellettyä omien eväiden vienti, mutta itse ainakin silti niin tekisin. Etenkin kun ylimääräistä rahaa ei ole. Jos vaeltaessa pystyy kantamaan useamman päivän eväät, niin ei se ole ongelma risteilynkään aikana.
Suhtaudun epäillyksellä monien ravintoloiden kasvisruokaan. Olen kuullut tarinoita ravintoloiden keittiössä käyneiltä henkilöiltä, ja toiminta siellä saattaa olla hyvin arveluttavaa. Esim. siivoojat ovat kertoneet tästä. Etenkin joillakin etnisillä ravintoloilla on aika vähäistä kiinnostusta sitä kohtaan, ovatko kasvisruuiksi mainostetut vegaanisia. Mm. maustekastikkeet saattavat sisältää kalaa. Ja se eltaantunut paistorasva voi olla peräisin ihan mistä tahansa. Yök.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831698- 431349
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1101098Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.74991Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja203975- 53892
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20870- 34824
- 37799