Mielipide mun "laihdutus"-ruokavaliosta

Mizzi

Aloitin juuri ruokapäiväkirjan pidon laihdutuksen tueksi. Haluaisin kuulla mielipiteitä. Kalomäärät ovat riittävän alhaisia, mutta saanko muuten kaiken tarpeellisen. Tai no kasviksia syön kai liian vähän, mutta en oikein tiedä miten niitä lisäisin kun en niistä oikein niin pidä ja esim kalaa en voi syödä. Ruuat eivät ole aika järjestyksessä listalla, vaan ovat syöty pitkin päivää

Pvä1

2x maitorahka 3dl marjoja (mansikka, vadelma,mustikka) lusikallinen vanilija heraa antamaan makeutta
2xpieni proteiinipatukka
puolikas juusto-kinkku croisantti
2 mandariinia
2 palaa jälkiuunileipää (30g/kpl) kevyt levite 30g kalkkuna leikkelettä
½l plussa maitoa

Pvä2

3 palaa jälkiuunileipää kevyt levite 60g kalkkuna leikkelettä
400g naturel kanaa
30g smetanaa 30g bbq-kastiketta
2xappelsiini
maitorahka masikka vadelma raparperi kiivi maito vanilija hera smoothie
½l plussa maitoa

Pvä3

4 palaa jälkiuuni leipää kevyt levite 60g kalkkuna leikkelettä
400g salatttia(porkkana,jäävuori,retiisi) 80g naturel kanaa 30g sweet chili-kastike
maitorahka ananas
pieni proteiinipatukka
appelsiini
palautus vanilija hera veteen
½l plussa maitoa

Lisäksi yritän päivittäin juoda vähintään 2 litraa vettä. Mielipiteitä?

5

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Jojo

      Aivan liian vähän ruokaa, itse asiassa joinakin päivinä ei yhtään oikeaa ateriaa. Sitten taas toisina päivinä ateria koostuu 400 grammasta kanaa, mikä on aivan liikaa yhdellä kerralla syötäväksi. Liian vähällä ruualla ei laihdu, niin kummalliselta kuin se kuulostaakin.

      Proteiinipatukat ja palautusjuomat ovat turhia, syö mieluummin niiden tilalla kananmunia, lihaa tai kalaa ja juo vettä. Kasviksia on varaa lisätä, niitä pitäisi syödä vähintään puoli kiloa päivässä.

    • Rasvaa koneeseen

      Komppaan Vanhaa Jojoa. Tuolla syömisellä vedät aineenvaihduntasi säästöliekille ja kun se siihen tilaan menee, niin grammaakaan et saletisti laihdu. Syömistä ei hallita syömättömyydellä vaan syömällä. Syö kolme kunnon ateriaa päivässä, niin et välttämättä edes tarvitse välipaloja. Vaihda kevytlevite voihin ja unohda kevyttuotteet. Näin pidät myös hormonitoimintasi hyvässä jamassa. Vihreää runsaasti mukaan, niin tasapainotat elimistön happamuutta.

      • Kohtuudella

        Kolme ateriaa on ihan liikaa.Kaksi tai yksi ateriaa ja muutama välipala lisäksi on
        ihan sopiva.Kevytlevitteet ja kevyttuotteet on suositeltavimpia,kuin voit ja kermat,
        sekä muut liian rasvaiset tuotteet.Vatsa vaan kasvaa turhasta rasvasta,voista ja
        kermasta yms.,eli kilot on ja pysyy.Herkkujen syöminen ja liikunnan osuus
        kannattaa huomioida painonpudotuksessa.


    • 5+9

      Olen oppinut vasta nyt, liki 30v., syömään oikein! Se on kasvisruokavalio paljolla kuidulla!!! En syö karkkia enkä suklaata ollenkaan. Laihtumisen tahti on uskomaton! Päivä päivältä vatsa kutistuu.

      Painoni on jojoillut koko elämän, mutta olen ennen syönyt väärin ja laihduttanut pelkän laihtumisen takia. Nyt olen muuttanut koko elämäntyylin. En "riemuitse" laihtumisesta. Ennemmin iloitsen liikkumisen helpottumisesta. En aio pukeutua kireisiin vaatteisiin esitelläkseni runkoa.

      Joka päivä EI TARVITSE lämmintä ateriaa. Lämmin ateria on sähköyhtiöiden ja myyntimiesten keksimää puppua!

      Toiset ei opi koko elinaikanaan syömään oikein. Harmi juttu.

    • 6+10

      Kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja siihen päälle aamu ja iltapala.
      Protskupatukka on jees, mutta katso paljon sokereita. Lisää kasviksia, lihaa ja liikuntaa ja jätä hiilarit minimiin. Aamulla voi vetää hedelmää, mutta muuten ei tarvitse. Ellei sitten niin halua uskoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1840
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      238
      1668
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      91
      1523
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1341
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      838
    Aihe