MERKONOMIN HÄRKÄÄ!

merkonomi2006

Eli aluks iso könde paahto paistii...laita marinadii ketsuppii, sinappii, suolaa, pippurii, valkosipuli majoneesii, rahkaa ja sinappi kurkku salaattii....anna marinoituu yks yö ja seuraavana päivänä leikkaa paisti palasiks eli pihveiks ja paista pannul ruskeeks mut varo polttamast lihaa...mulle kävi kerra niin :DDD laita loppu marinadi pihvie kastikkeeks ja nauti ranskalaiste ja kaljan kans....

13

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokki mies

      hyvä vihje....kiitos siitä. pitääks kastike lämmittää vai????

      • ...kmoon...

        ...ttu mikä Urponomi...sei tiijjä et suamest ei saa hei kelaa aikuisten oikeesti tiätsä siis niinq H.Ä.R.K.Ä.Ä...son L.E.H.M.Ä.Ä. mitä suames myydää...:D:D:D


      • 10+13
        ...kmoon... kirjoitti:

        ...ttu mikä Urponomi...sei tiijjä et suamest ei saa hei kelaa aikuisten oikeesti tiätsä siis niinq H.Ä.R.K.Ä.Ä...son L.E.H.M.Ä.Ä. mitä suames myydää...:D:D:D

        Täh, kuka myy lypsykarjansa lihoiksi? Ei taida olla mikään järin menestyvä tilallinen...


    • kokki koulu lainen

      kiitti hyväst vinkist...

    • karmeesotku

      Tuosta ohjeesta unohtui kenkälankki ja pikaliima, niitä sulla ei vissiin ollut jääkaapissa ?

      • merkonomi2006

        haista sä mätää naise vaginaa....


      • Haista itse
        merkonomi2006 kirjoitti:

        haista sä mätää naise vaginaa....

        Sinä merkonomi2006 voit haistaa ihan itse mätää naisen vaginaa.


      • ...kmoon...

        ...nytvittu oikeesti...merko vatkaa pilii ja spruuttaa spemut kastiqqeen sekaa...


    • kiitti reseptist

      hyvä resepti...mä kokeilin ja tuli hito hyvää...

    • tyllistyy

      pitääkö kastike kypsentää, onhan ollut raa'an lihan kanssa tekemisissä...

    • YH mutsi

      Erin omane ohje...kiitti MERKKIS...tänää teen koko perheele merkonomin härkää ku mu rikas täti osti mulle kilon paahto paistii...

      • Köksän ope

        Erinomaisuudesta en nyt tiedä.On niitä parempiakin ja kunnollisempiakin ruokia.
        Opetelkaapa puhumaan,kirjoittamaan ja ruokaa laittamaan kunnolla.Olette kaikki
        taineet vaan nukkua ennimmäkseen tunneilla ja tulos on mitä sattuu.


      • vanja eno
        Köksän ope kirjoitti:

        Erinomaisuudesta en nyt tiedä.On niitä parempiakin ja kunnollisempiakin ruokia.
        Opetelkaapa puhumaan,kirjoittamaan ja ruokaa laittamaan kunnolla.Olette kaikki
        taineet vaan nukkua ennimmäkseen tunneilla ja tulos on mitä sattuu.

        Köyhä merko nomi laittaa ruokaa vaikka vanhoista kengänpohjallisista ja vastailee sitten itse omiin resepteihinsä kehumalla niitä.
        Ilmiselvää murkku teksitä suoltaa tulemaan.
        Säälittävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe