Eli aluks iso könde paahto paistii...laita marinadii ketsuppii, sinappii, suolaa, pippurii, valkosipuli majoneesii, rahkaa ja sinappi kurkku salaattii....anna marinoituu yks yö ja seuraavana päivänä leikkaa paisti palasiks eli pihveiks ja paista pannul ruskeeks mut varo polttamast lihaa...mulle kävi kerra niin :DDD laita loppu marinadi pihvie kastikkeeks ja nauti ranskalaiste ja kaljan kans....
MERKONOMIN HÄRKÄÄ!
13
458
Vastaukset
- kokki mies
hyvä vihje....kiitos siitä. pitääks kastike lämmittää vai????
- ...kmoon...
...ttu mikä Urponomi...sei tiijjä et suamest ei saa hei kelaa aikuisten oikeesti tiätsä siis niinq H.Ä.R.K.Ä.Ä...son L.E.H.M.Ä.Ä. mitä suames myydää...:D:D:D
- 10+13
...kmoon... kirjoitti:
...ttu mikä Urponomi...sei tiijjä et suamest ei saa hei kelaa aikuisten oikeesti tiätsä siis niinq H.Ä.R.K.Ä.Ä...son L.E.H.M.Ä.Ä. mitä suames myydää...:D:D:D
Täh, kuka myy lypsykarjansa lihoiksi? Ei taida olla mikään järin menestyvä tilallinen...
- kokki koulu lainen
kiitti hyväst vinkist...
- karmeesotku
Tuosta ohjeesta unohtui kenkälankki ja pikaliima, niitä sulla ei vissiin ollut jääkaapissa ?
- merkonomi2006
haista sä mätää naise vaginaa....
- Haista itse
merkonomi2006 kirjoitti:
haista sä mätää naise vaginaa....
Sinä merkonomi2006 voit haistaa ihan itse mätää naisen vaginaa.
- ...kmoon...
...nytvittu oikeesti...merko vatkaa pilii ja spruuttaa spemut kastiqqeen sekaa...
- kiitti reseptist
hyvä resepti...mä kokeilin ja tuli hito hyvää...
- tyllistyy
pitääkö kastike kypsentää, onhan ollut raa'an lihan kanssa tekemisissä...
- YH mutsi
Erin omane ohje...kiitti MERKKIS...tänää teen koko perheele merkonomin härkää ku mu rikas täti osti mulle kilon paahto paistii...
- Köksän ope
Erinomaisuudesta en nyt tiedä.On niitä parempiakin ja kunnollisempiakin ruokia.
Opetelkaapa puhumaan,kirjoittamaan ja ruokaa laittamaan kunnolla.Olette kaikki
taineet vaan nukkua ennimmäkseen tunneilla ja tulos on mitä sattuu. - vanja eno
Köksän ope kirjoitti:
Erinomaisuudesta en nyt tiedä.On niitä parempiakin ja kunnollisempiakin ruokia.
Opetelkaapa puhumaan,kirjoittamaan ja ruokaa laittamaan kunnolla.Olette kaikki
taineet vaan nukkua ennimmäkseen tunneilla ja tulos on mitä sattuu.Köyhä merko nomi laittaa ruokaa vaikka vanhoista kengänpohjallisista ja vastailee sitten itse omiin resepteihinsä kehumalla niitä.
Ilmiselvää murkku teksitä suoltaa tulemaan.
Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402