Eli aluks iso könde paahto paistii...laita marinadii ketsuppii, sinappii, suolaa, pippurii, valkosipuli majoneesii, rahkaa ja sinappi kurkku salaattii....anna marinoituu yks yö ja seuraavana päivänä leikkaa paisti palasiks eli pihveiks ja paista pannul ruskeeks mut varo polttamast lihaa...mulle kävi kerra niin :DDD laita loppu marinadi pihvie kastikkeeks ja nauti ranskalaiste ja kaljan kans....
MERKONOMIN HÄRKÄÄ!
13
442
Vastaukset
- kokki mies
hyvä vihje....kiitos siitä. pitääks kastike lämmittää vai????
- ...kmoon...
...ttu mikä Urponomi...sei tiijjä et suamest ei saa hei kelaa aikuisten oikeesti tiätsä siis niinq H.Ä.R.K.Ä.Ä...son L.E.H.M.Ä.Ä. mitä suames myydää...:D:D:D
- 10+13
...kmoon... kirjoitti:
...ttu mikä Urponomi...sei tiijjä et suamest ei saa hei kelaa aikuisten oikeesti tiätsä siis niinq H.Ä.R.K.Ä.Ä...son L.E.H.M.Ä.Ä. mitä suames myydää...:D:D:D
Täh, kuka myy lypsykarjansa lihoiksi? Ei taida olla mikään järin menestyvä tilallinen...
- kokki koulu lainen
kiitti hyväst vinkist...
- karmeesotku
Tuosta ohjeesta unohtui kenkälankki ja pikaliima, niitä sulla ei vissiin ollut jääkaapissa ?
- merkonomi2006
haista sä mätää naise vaginaa....
- Haista itse
merkonomi2006 kirjoitti:
haista sä mätää naise vaginaa....
Sinä merkonomi2006 voit haistaa ihan itse mätää naisen vaginaa.
- ...kmoon...
...nytvittu oikeesti...merko vatkaa pilii ja spruuttaa spemut kastiqqeen sekaa...
- kiitti reseptist
hyvä resepti...mä kokeilin ja tuli hito hyvää...
- tyllistyy
pitääkö kastike kypsentää, onhan ollut raa'an lihan kanssa tekemisissä...
- YH mutsi
Erin omane ohje...kiitti MERKKIS...tänää teen koko perheele merkonomin härkää ku mu rikas täti osti mulle kilon paahto paistii...
- Köksän ope
Erinomaisuudesta en nyt tiedä.On niitä parempiakin ja kunnollisempiakin ruokia.
Opetelkaapa puhumaan,kirjoittamaan ja ruokaa laittamaan kunnolla.Olette kaikki
taineet vaan nukkua ennimmäkseen tunneilla ja tulos on mitä sattuu. - vanja eno
Köksän ope kirjoitti:
Erinomaisuudesta en nyt tiedä.On niitä parempiakin ja kunnollisempiakin ruokia.
Opetelkaapa puhumaan,kirjoittamaan ja ruokaa laittamaan kunnolla.Olette kaikki
taineet vaan nukkua ennimmäkseen tunneilla ja tulos on mitä sattuu.Köyhä merko nomi laittaa ruokaa vaikka vanhoista kengänpohjallisista ja vastailee sitten itse omiin resepteihinsä kehumalla niitä.
Ilmiselvää murkku teksitä suoltaa tulemaan.
Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33532350
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602556Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien742008- 2071777
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681678- 491481
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.961254- 1221068
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031021Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin31974