voiko liiallisesta raakojen porkkanoiden syömisestä olla terveydellistä haittaa? millaista? syön päivittäin paljon porkkanaa, yritän laihtua ja porkkanalla hillitsen muuta napostelun tarvetta. mitä muuta vähäkalorista voisin popsia porkkanan tilalla? en halua muuttua oranssiksi...
popsipopsi...
1
79
Vastaukset
- Panhandle
Kaikki kasvikset käyvät, kaalit, kurkku, tomaatit, paprika, kesäkurpitsa...
Ainoa mieleen tuleva haitta on juuri tuo, että ihonväri muuttuu. Jotkuthan ennen söivät porkkanoita keväällä ruskettuakseen nopeasti.
Mitä muuta syöt, vai yritätkö elää pelkällä porkkanalla? Huolehdi siitä, että ruokavaliosi on riittävän monipuolinen ravintoaineiden saannin suhteen. Proteiini on tärkeää nälänhallinnan kannalta, kasviksista saa vitamiineja, antioksidantteja ja kuituja. Laihduttajakin tarvitsee rasvaa muun muassa rasvaliukoisten vitamiinien imeytymiseen. Myös iho ja hiukset voivat paremmin, kun ruokavalioon sisältyy tarpeeksi hyviä rasvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184