Atria itämaiset mirkoateriat Chiken Vindaloo

atene

Taasen on hopottajien kautta maisteltu eväitä.. :)

Eli maisteltavana ollut Atrian itämainen mikroateria, Chicken Vindaloo. Tässä oli käytetty Suomalaista broilerin lihaa. Täältä löytyy lisempää näistä tuotteista: http://www.kokkaamo.fi/?page_id=58

Normaalisti emme eineksiä syö, joten ennakkoluulot olivat aika korkealla. 8-vuotiaan poikani kanssa puoliksi maistelimme ja ihan ok-hyviksi totesimme. Vertailukohteita ei kyllä paljoa ole, mutta muut voivat toki tulla sanomaan, jos pystyvät vertaamaan vastaaviin tuotteisiin.

Maku ei ollut "kuminen" tai teollinen, niin kuin pelkäsin. Poika kehui ihan hyväksi ja antoi arvosanaksi 9, en kyllä sitten vieläkään tiedä oliko asteikko 1-10 vai 1-20.. :D

Tulisuus oli merkattu mediumiksi, mutta ei kyllä minun suussa tuntunut kovin miltään. Eikä kyllä pojallakaan, mutta hänkin on tulisiin makuihin tottunut. Voi herkemmällä sitten tietty tuntuakin..

Itse toivoin, että olisi ollut enemmän kanaa ja vihanneksia, oli aika riisipitoista. Mutta niin kai se menee, että halvinta vaan eniten.. :/

En nyt tämän johdosta ole kääntymässä einestiskin vakioasiakkaaksi, enkä varmaan tule tätä ostamaan jatkossa. Mutta se nyt johtuu vain siitä, että tykkään ennemmin tehdä itse ruokani, myös evääksi, jos on tarvis. Mutta kyllä tätä voi kokeilemisen arvoiseksi sanoa, jos muutenkin eineksiä tykkää käyttää. Kovasti ei lisäaineitakaan näyttänyt vilisevän tuoteselosteessa..

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelottavaa

      Söin tänään eka kertaa chicken vindaloon.Ruuan seasta löytyi 2 hirveän terävää kananluun sälöä, isompi yli sentin läpimittainen!

      • eienääeineksiä

        Juuri tämän takia teen ruokani itse enkä käytä eineksiä tai puolivalmisteita ja saa mitä tekee eikä mitään ylimääräistä.

        Toivottavasti lähetit palautetta Atrialle - jos et muuta niin ainakin luut takaisin tehtaalle.


    • simppelisimon

      Vai oli "tulisuus" medium - minulle se on lähinnä miedosti mustapippurilla maustettua.

      Kasvatan chiliä itse ja ruokani on voimakkaasti maustettua eikä useimmille suomalaisille kelpaisi mausteisuudensa takia - toki joku vinku-intiaani pitäisi sitäkin mietona.

      Jos ei otsa hikoile eikä nenä vuoda niin ruoka on miedosti maustettua.

    • AhneudenEhdoilla

      Jotenkin ummehtuneen makuisia eineksiä nuo. Ja liikaa riisiä (luonnollisesti, koska puoli ilmaista --> sijoittajille maksimivoitto).

      En tykkää.

    • vindaloo

      Tämä chicken windaloo on aivan parhaita eineksiä, valmisruokia. Syön useamman kerran viikossa valmista ja varsinkin tämä maistuu tosi hyvälle.
      Mutta kauneus katsojan silmissä ja maku maistajan suussa... vai mitä?

    • aheneusjakateus

      Käyttäkö Atria ja HK thaimaasta tuotua possua ja kanaa valmisruokiin,

      Missähän se saavutettu kustannushyöty on siellä on ollut joku ekonominplanttu laskemassa, kansantalous on unohtuu ahneelta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe