Onko tuolla suomi24treffeissä enää naisia vai pelkkiä...

ihmettelijä vaan

miesten luomia feikkejä? Kun enää juuri kukaan ei enää vastaa viestiin tai käy katsomassa profiiliani otettuani yhteyttä. Ennen uudistusta jonkin verran sain viestejä ja profiiliani katsottiin mutta nyt ei juuri olleenkaan. Vai onko asenneilmapiiri muuttunut jotenkin huonoksi tuolla?

6

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+1

Olen ihmetellyt samaa. Siinä ei tietysti ole mitään uutta, että naisilta ei saa kovinkaan usein vastauksia enkä oletakaan kaikkiin viesteihin vastattavan. Mutta olen ihmetellyt juuri tuota, että edes profiilia ei käydä katsomassa, kun on lähettänyt naiselle viestiä. Ennen sentään kuitenkin edes se profiili käytiin katsomassa. Ja miksi ei käytäisi, voisin kuvitella ihmisten olevan edes sen verran uteliaita saaduista kunnollisista yhteydenotoista, että katsovat edes profiilin. Minulla on treffien vanhasta sivustosta aika pitkä kokemus ja sinä aikana varmaan ainoastaan pari naista on jättänyt käymättä profiilissa sen jälkeen kun olin kirjoittanut viestiä. Muistan selvästi, että profiilissa käymättömyys oli hyvin harvinaista. Seurustelin tässä välissä, mutta harmiksi jouduin palaamaan tällekin sivustolle, joka oli uudistunut sillä välin. Nyt olen ihmetellyt tässä viime aikoina, kun jo viides perättäinen nainen ei ole vieraillut edes profiilissani, vaikka olen lähettänyt viestin. Kaikilla näillä naisilla on ollut kunnolliset profiilit, joista käynyt ilmi, että olisivat aidosti seuraa hakemassa eivätkä vaan epämääräisesti hengailemassa palvelussa. Luonnollisesti en myöskään ole kirjoittanut heille mitään pilipaliviestejä.

Onkin mietityttänyt, että toimiikohan tämä palvelu edes kunnolla ja onkohan kaikki viestit edes menneet perille. Vai onko tosiaan asenteet muuttuneet jotenkin huonoksi. Kiinnostaisi kuulla onko muillakin vastaavia kokemuksia, että edes profiilissa ei käydä?

En silti valita kun treffiseuraakin on löytynyt. Aluksi sain viesteihin vastauksia ja viime aikoina myös minuun on otettu yhteyttä, joiden kanssa viestittely on ainakin toiminut.

• kyselty on

Uusi treffit palvelu on täysin epäonnistunut. Siinä ei toimi mikään ja ihme rajoituksia vähentämään yhteydenottoja. Luottamus mennyt..

suomi24 piti "käyttäjätutkimuksen" 3 viikkoa sitten ja lupasi julkasita tuloksetkin lähiaikoina. Ei näy tuloksista mitään vaikka niitä on kyselty:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11285410

Ei tainnut olla tulos kovin mairitteleva..

• soijaa pukkaa

Ainoa tapa saada kävijöitä profiililiinsa on pysyä Treffien etusivulla. Ja se onnistuu vain kirjautumalla tiheeseen, käyttämällä megafonia tai sitten perustamalla jatkuvasti uusia profiileja.

Tämä sen vuoksi että haku ei toimi, ei voi enää rajata ONLINE, aktiivisuustiedon perusteella. Haku tuottaa aivan liian paljon profiileja ja niiden selaaminen työlästä.

Onneksi tiheeseen kirjautumista helpottaa treffien idioottimainen automaattinen uudelleenkirjautuminen - ei oikein ole tarkkaa tietoa siitä milloin on viimeksi kirjautunut, numerot kyllä rullaa tilastoissa.. Tää on niin tasan suomi24:sta. Ei vaan toimi

• soijaa pukkaa..
    • käytäntöhenkilö
    • seurusteleva mies

Suomi24 naisiin ei kannata tuhlata aikaa. Baarista saa naisen tuhat kertaa helpommin vaikka olis itse rumakin kuten minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      122
      3044
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1425
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1289
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1017
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      1008
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      947
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      747
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      733
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      712
    Aihe