Taas näytit sen, miksen oikein pidä sinua uskottavana ruokailu-ohjelman tuomarina.
Ensin käsittelit raakaa kanaa ja sen jälkeen tartuit oliiviöljypulloon ja laitoit kanatahmaisen peukalosi pullon suulle pirskottaaksesi öljyä kananpalojen päälle. Ei siinä sinänsä mitään, jos olisit käyttänyt öljyä vain kanoille, mutta kun käytit samaa öljyä munakoisokaviaarin maustamiseen ja koristelemiseen. Sitähän ei enää sekoittelun jälkeen kypsennetty mitenkään ja näin ruokamyrkytyksen vaara oli enemmän kuin todennäköinen.
No et valitettavasti ole ainoa huolimaton hygienian suhteen niin kotimaisten kuin ulkomaistenkaan kokkien joukossa. Eräskin ulkomaan pelle valmisti tuoresalaatin samalla laudalla lihan kanssa.
Mutta silti - tuorejuuston valmistaminen keittiön altaan yllä hanaan sidottuna yön yli "kypsyttäen" huoneen lämmössä oli jo aikamoista, mutta tämä löi jopa yli sen. Ykäkin australiassa sentään valutti jugurttinsa yön yli jääkaapissa valmistaessaan tsatsikkia.
Sikke, sikke, sikke...
6
171
Vastaukset
- yäk sanon minä
Kuka tuon ryssänluuskan pärstää kehtaa edes katsoa, on kuin kyrmykoppelen persaus. Ja joko paikkaan se tuota persaustaan tunkee, oikein oksettaa koko koppelo.
- Jarno 19 v.
Äläs nyt, on oikein seksikäs mature lady, kyllä mulle kelpais vähä vilttejä pöllytellä sen kans
- oikea laitalinkki
Sikke vähän aikaa sitten kertoili jossain ohjelmassa kuinka chilejä käsitellään ja jutut oli päin persettä. Jaksoi jauhaa sitä vanhaa väärää tietoa chilin siemenien tulisuudesta, vaikka totuus on aivan muuta. Uskottavuus nolla.
- henkkamyös
Itseasiassa chilin siemenet OVAT tulisia - huomasin sen kun jauhoin viimekesän sadon kuivattuja palkoja ruokaan - jo pelkkä ilmaan päässyt pöly kutitti mukavasti nenäni limakalvoja. Noin muuten Sikke on kyllä aina välillä enemmänkin kuin hakusessa ruoanlaitossaan muutenkin kuin hygieniamielessä.
- oikea laitalinkki
Eivät ole siemenet tulisia, muu chili on. Kaikkein tulisin osa on ne sisäseinät, joihin siemenet kiinnittyvät.
- hömppä
Näinhän ne sanovat vaan totuus on jotain muuta. Kokeile itse niin huomaat eron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760