Heräsin aikaisin aamulla kuorolauluun...

fhjnfiöa

En ole varma, tuliko oikealle palstalle, mutten löytänyt nyt muutakaan.
Olen 16-vuotias tyttö ja asun omakotitalossa perheeni kanssa. Olemme asuneet tässä talossa jo 20 vuotta, eli minä siis olen asunut aina täällä.
Tämän viikonlopun olimme isosiskon kanssa kahdestaan kotona. Perjantain ja lauantain välisenä yönä heräsin noin viiden aikaan aamulla jonkinlaiseen kuorolaulantaan, joka oli niin "kovaäänistä", että se herätti minut. Lähdin katsomaan, oliko telkkari päällä, muttei ollut, eikä myöskään mikään radio. Siskokin näkyi nukkuvan kuin tukki. Kävin parissa huoneessa, eikä tämän kuorolaulannan volyymi muuttunut millään tavalla, menin minne tahansa. Ulkoakaan tämä laulu ei voinut tulla, koska se kuului niin kovasti täällä sisällä. Kuorolaulu oli toistuvaa, loppumelodia oli myös hieman pelottavankuuloinen. Nämä "laulajat" olivat pelkästään naisia äänen perusteella. Sitten menin kuitenkin takaisin nukkumaan ja nukahdin aika nopeasti, vaikka laulu ei koskaan loppunutkaan. Aamulla seuraavan kerran herätessäni, ei kuulunut mitään normaalista poikkeavaa.
Ja jos joku meinaa sanoa, että tämä oli unta, niin kyllä minä tiedän, milloin näen unta, ja milloin en.

Onko kellään ollut samantyylistä kokemusta ja mitä se voisi olla?

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten olen terve

Joskus korkeassa kuumeessa ollessani olen kokenut olevani tavallaan eräänlaisten laulajien ympäröimä.

• Ehkäpä jonkinlainen harha-aistimus, koska siskosi ei siihen reagoinut.

• riuttala76

Ei kai vaan oo tullu vahingossa tutustuttua kivaan mutta petolliseen vihreään yrttiin nimeltään hamppu jota myös marihuanaksi kutsutaan? Mäkin kerran monta kuukautta putkeen hengittelin höyryjä jääbongista ja kyllä sitä välillä kuului kaunista hienoa musiikkia ja tuntui että se tuli suoraan auringosta. No kohta olinkin sit Kuopion Julkulan mielisairaalassa missä henkilökunnan mielestä paskapaperinkorvike nimeltä Savon-sanomat ja sen kymmenen niin helvetin mielenkiintoista ja opettavaista kysymystä on maailman mielenkiintoisin juttu. Sieltähän saattaa peräti joku joku päivä oppia mikä on suomen pääkaupunki. Googlehan siihen ei varmasti osaisi vastata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe