Heräsin aikaisin aamulla kuorolauluun...

fhjnfiöa

En ole varma, tuliko oikealle palstalle, mutten löytänyt nyt muutakaan.
Olen 16-vuotias tyttö ja asun omakotitalossa perheeni kanssa. Olemme asuneet tässä talossa jo 20 vuotta, eli minä siis olen asunut aina täällä.
Tämän viikonlopun olimme isosiskon kanssa kahdestaan kotona. Perjantain ja lauantain välisenä yönä heräsin noin viiden aikaan aamulla jonkinlaiseen kuorolaulantaan, joka oli niin "kovaäänistä", että se herätti minut. Lähdin katsomaan, oliko telkkari päällä, muttei ollut, eikä myöskään mikään radio. Siskokin näkyi nukkuvan kuin tukki. Kävin parissa huoneessa, eikä tämän kuorolaulannan volyymi muuttunut millään tavalla, menin minne tahansa. Ulkoakaan tämä laulu ei voinut tulla, koska se kuului niin kovasti täällä sisällä. Kuorolaulu oli toistuvaa, loppumelodia oli myös hieman pelottavankuuloinen. Nämä "laulajat" olivat pelkästään naisia äänen perusteella. Sitten menin kuitenkin takaisin nukkumaan ja nukahdin aika nopeasti, vaikka laulu ei koskaan loppunutkaan. Aamulla seuraavan kerran herätessäni, ei kuulunut mitään normaalista poikkeavaa.
Ja jos joku meinaa sanoa, että tämä oli unta, niin kyllä minä tiedän, milloin näen unta, ja milloin en.

Onko kellään ollut samantyylistä kokemusta ja mitä se voisi olla?

3

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten olen terve

Joskus korkeassa kuumeessa ollessani olen kokenut olevani tavallaan eräänlaisten laulajien ympäröimä.

• Ehkäpä jonkinlainen harha-aistimus, koska siskosi ei siihen reagoinut.

• riuttala76

Ei kai vaan oo tullu vahingossa tutustuttua kivaan mutta petolliseen vihreään yrttiin nimeltään hamppu jota myös marihuanaksi kutsutaan? Mäkin kerran monta kuukautta putkeen hengittelin höyryjä jääbongista ja kyllä sitä välillä kuului kaunista hienoa musiikkia ja tuntui että se tuli suoraan auringosta. No kohta olinkin sit Kuopion Julkulan mielisairaalassa missä henkilökunnan mielestä paskapaperinkorvike nimeltä Savon-sanomat ja sen kymmenen niin helvetin mielenkiintoista ja opettavaista kysymystä on maailman mielenkiintoisin juttu. Sieltähän saattaa peräti joku joku päivä oppia mikä on suomen pääkaupunki. Googlehan siihen ei varmasti osaisi vastata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      237
      5965
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4779
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      92
      3621
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      249
      3072
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      2789
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      192
      2301
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      261
      1739
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1255
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      1168
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      1166
    Aihe