Heräsin aikaisin aamulla kuorolauluun...

fhjnfiöa

En ole varma, tuliko oikealle palstalle, mutten löytänyt nyt muutakaan.
Olen 16-vuotias tyttö ja asun omakotitalossa perheeni kanssa. Olemme asuneet tässä talossa jo 20 vuotta, eli minä siis olen asunut aina täällä.
Tämän viikonlopun olimme isosiskon kanssa kahdestaan kotona. Perjantain ja lauantain välisenä yönä heräsin noin viiden aikaan aamulla jonkinlaiseen kuorolaulantaan, joka oli niin "kovaäänistä", että se herätti minut. Lähdin katsomaan, oliko telkkari päällä, muttei ollut, eikä myöskään mikään radio. Siskokin näkyi nukkuvan kuin tukki. Kävin parissa huoneessa, eikä tämän kuorolaulannan volyymi muuttunut millään tavalla, menin minne tahansa. Ulkoakaan tämä laulu ei voinut tulla, koska se kuului niin kovasti täällä sisällä. Kuorolaulu oli toistuvaa, loppumelodia oli myös hieman pelottavankuuloinen. Nämä "laulajat" olivat pelkästään naisia äänen perusteella. Sitten menin kuitenkin takaisin nukkumaan ja nukahdin aika nopeasti, vaikka laulu ei koskaan loppunutkaan. Aamulla seuraavan kerran herätessäni, ei kuulunut mitään normaalista poikkeavaa.
Ja jos joku meinaa sanoa, että tämä oli unta, niin kyllä minä tiedän, milloin näen unta, ja milloin en.

Onko kellään ollut samantyylistä kokemusta ja mitä se voisi olla?

3

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten olen terve

Joskus korkeassa kuumeessa ollessani olen kokenut olevani tavallaan eräänlaisten laulajien ympäröimä.

• Ehkäpä jonkinlainen harha-aistimus, koska siskosi ei siihen reagoinut.

• riuttala76

Ei kai vaan oo tullu vahingossa tutustuttua kivaan mutta petolliseen vihreään yrttiin nimeltään hamppu jota myös marihuanaksi kutsutaan? Mäkin kerran monta kuukautta putkeen hengittelin höyryjä jääbongista ja kyllä sitä välillä kuului kaunista hienoa musiikkia ja tuntui että se tuli suoraan auringosta. No kohta olinkin sit Kuopion Julkulan mielisairaalassa missä henkilökunnan mielestä paskapaperinkorvike nimeltä Savon-sanomat ja sen kymmenen niin helvetin mielenkiintoista ja opettavaista kysymystä on maailman mielenkiintoisin juttu. Sieltähän saattaa peräti joku joku päivä oppia mikä on suomen pääkaupunki. Googlehan siihen ei varmasti osaisi vastata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1790
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1682
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1145
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe