Heräsin aikaisin aamulla kuorolauluun...

fhjnfiöa

En ole varma, tuliko oikealle palstalle, mutten löytänyt nyt muutakaan.
Olen 16-vuotias tyttö ja asun omakotitalossa perheeni kanssa. Olemme asuneet tässä talossa jo 20 vuotta, eli minä siis olen asunut aina täällä.
Tämän viikonlopun olimme isosiskon kanssa kahdestaan kotona. Perjantain ja lauantain välisenä yönä heräsin noin viiden aikaan aamulla jonkinlaiseen kuorolaulantaan, joka oli niin "kovaäänistä", että se herätti minut. Lähdin katsomaan, oliko telkkari päällä, muttei ollut, eikä myöskään mikään radio. Siskokin näkyi nukkuvan kuin tukki. Kävin parissa huoneessa, eikä tämän kuorolaulannan volyymi muuttunut millään tavalla, menin minne tahansa. Ulkoakaan tämä laulu ei voinut tulla, koska se kuului niin kovasti täällä sisällä. Kuorolaulu oli toistuvaa, loppumelodia oli myös hieman pelottavankuuloinen. Nämä "laulajat" olivat pelkästään naisia äänen perusteella. Sitten menin kuitenkin takaisin nukkumaan ja nukahdin aika nopeasti, vaikka laulu ei koskaan loppunutkaan. Aamulla seuraavan kerran herätessäni, ei kuulunut mitään normaalista poikkeavaa.
Ja jos joku meinaa sanoa, että tämä oli unta, niin kyllä minä tiedän, milloin näen unta, ja milloin en.

Onko kellään ollut samantyylistä kokemusta ja mitä se voisi olla?

3

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten olen terve

Joskus korkeassa kuumeessa ollessani olen kokenut olevani tavallaan eräänlaisten laulajien ympäröimä.

• Ehkäpä jonkinlainen harha-aistimus, koska siskosi ei siihen reagoinut.

• riuttala76

Ei kai vaan oo tullu vahingossa tutustuttua kivaan mutta petolliseen vihreään yrttiin nimeltään hamppu jota myös marihuanaksi kutsutaan? Mäkin kerran monta kuukautta putkeen hengittelin höyryjä jääbongista ja kyllä sitä välillä kuului kaunista hienoa musiikkia ja tuntui että se tuli suoraan auringosta. No kohta olinkin sit Kuopion Julkulan mielisairaalassa missä henkilökunnan mielestä paskapaperinkorvike nimeltä Savon-sanomat ja sen kymmenen niin helvetin mielenkiintoista ja opettavaista kysymystä on maailman mielenkiintoisin juttu. Sieltähän saattaa peräti joku joku päivä oppia mikä on suomen pääkaupunki. Googlehan siihen ei varmasti osaisi vastata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe