Kuinka kauan spagatin tekemiseen menee?

minaajj

Toivoisin,että mahdollisimman moni vastaisi tähän viestiin.
Elikkä olen jo kolme pv ahkerasti venytellyt, ja spagaatti ei tule vielä. (Haloo kuka normaali tyyppi saa spagaatin 3päiväs) No ,mutta haluaisin tietää kuinka monta pv menee tuohon spagaattiin(toinen jalka edes toinen takana)?
Itse venyttelen joka pv yhteensä 45min onko se liika vai liian vähän tai kenties sopivasti.Olen kuullut,että jotkut ovat saaneet spagun viikossa ahkeralla venyttelyllä,mutta onhan ihmisillä erillalainen vartalo ja kehitys itse olen pitkä ja hoikka,mutta olen kuullut huhuja,että mitä lyhyempi sen paremmin saa spagun eli voiko toi mun pituus vaikuttaa tohon spagaattiin(162cm).
Tilanne on tällä hetkellä se,että oon vielä aika jäykässä kunnossa ja multa jää viel maahan jotai yli 30cm,joten jos joka pv venyttelen 45min ni olisko mahollisuuksia saada se jossaki vaikka kk.

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PlitsPläts. .

      ehkä sä tähtäät liikaa yhteen liikkeeseen, yhteen lihas/nivel ryhmään.
      Tee ennemmin monipuolista ohjelmaa... ja spagaatiin valmistavia liikkeitä.
      Sitkun paikat tuntuu venyvän paremmin... keskity siihe spagettii...

    • minaajj

      No mä teen aika monipuolista venytystä,etten tähtää vaan yhtenn liikkeeseen,mutta kiitoos kuitenkin asiallisesta viestistä.

      • uni spagaatti vain

        No nyt kyllä naurua pukkaa! Olen koko ikäni yrittänyt, lähelle olen päässyt, muutten aivan loppuun, muutaman sentin päähän kuitenkin. Muutama vuosi tosin on jäänyt nyt huonolle yritykselle. Nyt olen 52 vuotias. Unissani olen kyllä spagaatin tehnyt helposti ja siitä innostuneena taas yrittänyt, yrittänyt, vaan ei onnistu. Eli koko elämä taitaa tuhraantua! Älä luovuta, minäkään en ole vielä luovuttanut.


    • minaajj

      Vahvana pysyn, silloin joskus pikku tyttönä olin sillei,että mä haluun tehä spagaatin,
      mutta enhän mä sitte jaksanukkaan harjotella,joten koko homma unohtu maan alle ja parin päivän sisällä mä olen kaivannut taas sen intohimon sieltä maan alta
      ja oon luvannu itselleni,että nyt en luovuta ja vaan unohhda sitä sinne vaan oikeesti
      teen sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe