Kuinka kauan spagatin tekemiseen menee?

minaajj

Toivoisin,että mahdollisimman moni vastaisi tähän viestiin.
Elikkä olen jo kolme pv ahkerasti venytellyt, ja spagaatti ei tule vielä. (Haloo kuka normaali tyyppi saa spagaatin 3päiväs) No ,mutta haluaisin tietää kuinka monta pv menee tuohon spagaattiin(toinen jalka edes toinen takana)?
Itse venyttelen joka pv yhteensä 45min onko se liika vai liian vähän tai kenties sopivasti.Olen kuullut,että jotkut ovat saaneet spagun viikossa ahkeralla venyttelyllä,mutta onhan ihmisillä erillalainen vartalo ja kehitys itse olen pitkä ja hoikka,mutta olen kuullut huhuja,että mitä lyhyempi sen paremmin saa spagun eli voiko toi mun pituus vaikuttaa tohon spagaattiin(162cm).
Tilanne on tällä hetkellä se,että oon vielä aika jäykässä kunnossa ja multa jää viel maahan jotai yli 30cm,joten jos joka pv venyttelen 45min ni olisko mahollisuuksia saada se jossaki vaikka kk.

4

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PlitsPläts. .

ehkä sä tähtäät liikaa yhteen liikkeeseen, yhteen lihas/nivel ryhmään.
      Tee ennemmin monipuolista ohjelmaa... ja spagaatiin valmistavia liikkeitä.
      Sitkun paikat tuntuu venyvän paremmin... keskity siihe spagettii...

• minaajj

No mä teen aika monipuolista venytystä,etten tähtää vaan yhtenn liikkeeseen,mutta kiitoos kuitenkin asiallisesta viestistä.

• uni spagaatti vain

No nyt kyllä naurua pukkaa! Olen koko ikäni yrittänyt, lähelle olen päässyt, muutten aivan loppuun, muutaman sentin päähän kuitenkin. Muutama vuosi tosin on jäänyt nyt huonolle yritykselle. Nyt olen 52 vuotias. Unissani olen kyllä spagaatin tehnyt helposti ja siitä innostuneena taas yrittänyt, yrittänyt, vaan ei onnistu. Eli koko elämä taitaa tuhraantua! Älä luovuta, minäkään en ole vielä luovuttanut.

• minaajj

Vahvana pysyn, silloin joskus pikku tyttönä olin sillei,että mä haluun tehä spagaatin,
      mutta enhän mä sitte jaksanukkaan harjotella,joten koko homma unohtu maan alle ja parin päivän sisällä mä olen kaivannut taas sen intohimon sieltä maan alta
      ja oon luvannu itselleni,että nyt en luovuta ja vaan unohhda sitä sinne vaan oikeesti
      teen sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1210
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1137
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      800
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      688
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      646
    Aihe