Mikä mahtaa olla saksaksi vetoakselinsuojakumi.?
auton osa saksaksi
8
176
Vastaukset
- antriebswelle
http://www.teilesuche24.de/search?q=OPEL Antriebswelle&s=jakoparts
joku mansetti. Kertooko noi kuvat mitään.
Ja vetoakseli antriebswelle.- tsuk tsuk
Ja Kautschuk on kumi.
- Ilotaloasiakas
tsuk tsuk kirjoitti:
Ja Kautschuk on kumi.
Tai yleisesti tunnettuna myös plastik, mikä ei tietenkään ole oikea kumi vaan kondomi.
- ok.
Ilotaloasiakas kirjoitti:
Tai yleisesti tunnettuna myös plastik, mikä ei tietenkään ole oikea kumi vaan kondomi.
Niin, yleisesti ottaen tietysti käytännön tietämys ja tuntemus on aina eduksi.
Itse kyllä tuon Kautschukin pistin esille, ajatellen, ettei kysyjä ehkä saksan kieltä yhtään taida, ja kun linkkien kuvissa materiaaleja lueteltiin, näytti siellä olevan sana Kautschuk. Eli kun kysyjä etsi vastinetta sanalle vetoakselin suojakumi... - Vasectomoitu ville
ok. kirjoitti:
Niin, yleisesti ottaen tietysti käytännön tietämys ja tuntemus on aina eduksi.
Itse kyllä tuon Kautschukin pistin esille, ajatellen, ettei kysyjä ehkä saksan kieltä yhtään taida, ja kun linkkien kuvissa materiaaleja lueteltiin, näytti siellä olevan sana Kautschuk. Eli kun kysyjä etsi vastinetta sanalle vetoakselin suojakumi...Niin, ja kondomi on nykyään yleinen sana myös sadetakille ja useille muille artikkeleille englannin kielellä unohtamatta sen alkuperäistä merkitystäkään.
- ai se olikin se!
Vasectomoitu ville kirjoitti:
Niin, ja kondomi on nykyään yleinen sana myös sadetakille ja useille muille artikkeleille englannin kielellä unohtamatta sen alkuperäistä merkitystäkään.
All right: Mutta siis oliko aloitus olevinaan joku vitsi? Että alkuperäisen kysymyksen esittäjä hakikin sitten sitä saksan kielen vastinetta sanalle kondomi tai kumi (ehkäisyväline)?
No, mistäs sitä taas näitä sekopäitten touhuja arvaa! - asiantynkää
ai se olikin se! kirjoitti:
All right: Mutta siis oliko aloitus olevinaan joku vitsi? Että alkuperäisen kysymyksen esittäjä hakikin sitten sitä saksan kielen vastinetta sanalle kondomi tai kumi (ehkäisyväline)?
No, mistäs sitä taas näitä sekopäitten touhuja arvaa!Kyllä, näin luulen, että hän ujona ihmisenä ei uskaltanut ilmaista itseään suoraan, vaan haki jotain tukea estoiselle sukupuoli/elämälleen/elimilleen.
- dorfff
asiantynkää kirjoitti:
Kyllä, näin luulen, että hän ujona ihmisenä ei uskaltanut ilmaista itseään suoraan, vaan haki jotain tukea estoiselle sukupuoli/elämälleen/elimilleen.
Sulla taitaa olla todellinen vetoakselin puute. Siitä vaan rohkeasti tilaamaan romantiikka reissua Gambiaan, muiden lähiövalaiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780