Eli siis, minun tekee silloin tällöin mieli herkutella, vaikka olen laihiksella.
Olen vähän laiska kokkailemaan mitään kunnon laihduttajaherkkuja, enkä saa himoa pois jollain ananaksella ja raejuustolla..
Kyselisin nyt, että mitä herkkuja kaupasta kannattaa ostaa ja mitkä ovat ehdottomasti kaloripitoisimpia?
Suklaahan on vissiin kaikkein pahin kaloripommi, ja jotkut leivokset, mutta onko esim. jäätelö niin paha? Tai hedelmäkarkit?
Millä itse herkuttelette? Tai saatte suolaisen&rasvaisen/makeanhimon korvattua?
Kaupan herkuista "kannattavimmat?"
4
623
Vastaukset
- namskiiii
Useimmiten juuri kahvin kanssa mieleni tekee keksiä, suklaata tai jotain leivosta tai jotain muuta hyvää... Onko olemassa mitään hyviä, mutta terveellisempiä keksi- tai leivosvaihtoehtoja?
- ei ongelmaa
Syön suklaata joka päivä. Laihdun myös joka päivä.
- Kaikkea kohtuudella
Skyr-rahka on tosi hyvä, vain 100 kcal / purkki vanilijan makuisena.
Popkorneja voi syödä annoksen kerran viikossa, tai jäätelöä, tai suklaata tai vaikka yhden viinerin. Mutta vain kerran viikossa jotain noista. Kuitenkin kun pääsee elämäntapamuutoksessa vauhtiin, noi ei edes enää maistu hyviltä, vaikka mieli tekisikin.
Sitten löytyy näitä (esim. Pudding) proteiinivanukkaita, toimivat jälkiruokinakin.
Herkkuhimon saa pysymään poissa syömällä terveellisesti, tarpeeksi ja tarpeeksi usein! - jojolaihduttaja..
Laihdutusrahkat maistuu oksennukselta.Voi suklaata syödä pari pientä palaa päivässä,jos pysyy siinä parissa palassa.Naposteleminen kielii siitä,että on syönyt liian vähän edellisellä aterialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501