Onko mahdollista, että lyhenen n.sentin aina päivän mittaan?Kun minut mitattiin aamulla, olin 171 cm, ja illalla kun mitattiin, niin olin 170cm. Tosi mielenkiintoinen juttu. Mistä tämä voi johtua? Meneekö nivelet "kasaan" päivän mittaan painovoimasta vai mitä tapahtuu? Voisiko joku viisas selittää? (:
Ihmisen pituus
4
201
Vastaukset
- sdfsef
Kyllä, päivän mittaa mm. selän välilevyt painuvat hieman kasaan, eli yleensä aamulla heräämisen jälkeen olemme hieman pidempiä kuin illalla.
- MAZDA-45
kiitos,aiheesta,minä olin sotaväesä ,jolloin, ehkä kutsunnoissa 40 vuotta sitten jäi mieleeni pituus 279 cm,jota olen käyttänyt aina,kun on kysytty.-mutta eilen,kun olen jo täyttänyt 68,eli 48 vuotta kutsunnoista, pituudeksi mitattiin 169 cm, että olisiko nivelissä ollut niin paljon "löysää, että vajaassa 50 vuodessa 10 cm,että kyllä siinä on enemmän,kuin cm/päivä,entosin le laskenut,mutta ehkä jollakin on selitys valmiina? TRVEISIN!" OLISIHAN TUO KKIVA TIETÄÄ,KUINKA PIENI ARKKU RIITTÄÄ 20-30 VUODEN KULUTTUA JA RIITTÄÄÄKÖ HAUDAKSI PELKKÄ PORANREIKÄ?-JÄÄN ODOTTAMAAN KOMMMENTTEJA?
- Hehhehehe
MAZDA-45 kirjoitti:
kiitos,aiheesta,minä olin sotaväesä ,jolloin, ehkä kutsunnoissa 40 vuotta sitten jäi mieleeni pituus 279 cm,jota olen käyttänyt aina,kun on kysytty.-mutta eilen,kun olen jo täyttänyt 68,eli 48 vuotta kutsunnoista, pituudeksi mitattiin 169 cm, että olisiko nivelissä ollut niin paljon "löysää, että vajaassa 50 vuodessa 10 cm,että kyllä siinä on enemmän,kuin cm/päivä,entosin le laskenut,mutta ehkä jollakin on selitys valmiina? TRVEISIN!" OLISIHAN TUO KKIVA TIETÄÄ,KUINKA PIENI ARKKU RIITTÄÄ 20-30 VUODEN KULUTTUA JA RIITTÄÄÄKÖ HAUDAKSI PELKKÄ PORANREIKÄ?-JÄÄN ODOTTAMAAN KOMMMENTTEJA?
Tuntuu äkkiseltään paljolta tuo yli metrin lyhentyminen 40 vuodessa ;) Jos nyt alat dieetille niin uskoisin että voit säästää ainakin arkun hinnan jos ostat 4kpl 1,70m pitkää neljän tuuman lautaa ja menet kansanopiston puutyökursseille naulailemaan ne yhteen.
- se painovoima
Nimenomaan gravitaatio on asiaan syyllinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746