Onko mahdollista, että lyhenen n.sentin aina päivän mittaan?Kun minut mitattiin aamulla, olin 171 cm, ja illalla kun mitattiin, niin olin 170cm. Tosi mielenkiintoinen juttu. Mistä tämä voi johtua? Meneekö nivelet "kasaan" päivän mittaan painovoimasta vai mitä tapahtuu? Voisiko joku viisas selittää? (:
Ihmisen pituus
4
231
Vastaukset
- sdfsef
Kyllä, päivän mittaa mm. selän välilevyt painuvat hieman kasaan, eli yleensä aamulla heräämisen jälkeen olemme hieman pidempiä kuin illalla.
- MAZDA-45
kiitos,aiheesta,minä olin sotaväesä ,jolloin, ehkä kutsunnoissa 40 vuotta sitten jäi mieleeni pituus 279 cm,jota olen käyttänyt aina,kun on kysytty.-mutta eilen,kun olen jo täyttänyt 68,eli 48 vuotta kutsunnoista, pituudeksi mitattiin 169 cm, että olisiko nivelissä ollut niin paljon "löysää, että vajaassa 50 vuodessa 10 cm,että kyllä siinä on enemmän,kuin cm/päivä,entosin le laskenut,mutta ehkä jollakin on selitys valmiina? TRVEISIN!" OLISIHAN TUO KKIVA TIETÄÄ,KUINKA PIENI ARKKU RIITTÄÄ 20-30 VUODEN KULUTTUA JA RIITTÄÄÄKÖ HAUDAKSI PELKKÄ PORANREIKÄ?-JÄÄN ODOTTAMAAN KOMMMENTTEJA?
- Hehhehehe
MAZDA-45 kirjoitti:
kiitos,aiheesta,minä olin sotaväesä ,jolloin, ehkä kutsunnoissa 40 vuotta sitten jäi mieleeni pituus 279 cm,jota olen käyttänyt aina,kun on kysytty.-mutta eilen,kun olen jo täyttänyt 68,eli 48 vuotta kutsunnoista, pituudeksi mitattiin 169 cm, että olisiko nivelissä ollut niin paljon "löysää, että vajaassa 50 vuodessa 10 cm,että kyllä siinä on enemmän,kuin cm/päivä,entosin le laskenut,mutta ehkä jollakin on selitys valmiina? TRVEISIN!" OLISIHAN TUO KKIVA TIETÄÄ,KUINKA PIENI ARKKU RIITTÄÄ 20-30 VUODEN KULUTTUA JA RIITTÄÄÄKÖ HAUDAKSI PELKKÄ PORANREIKÄ?-JÄÄN ODOTTAMAAN KOMMMENTTEJA?
Tuntuu äkkiseltään paljolta tuo yli metrin lyhentyminen 40 vuodessa ;) Jos nyt alat dieetille niin uskoisin että voit säästää ainakin arkun hinnan jos ostat 4kpl 1,70m pitkää neljän tuuman lautaa ja menet kansanopiston puutyökursseille naulailemaan ne yhteen.
- se painovoima
Nimenomaan gravitaatio on asiaan syyllinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72465Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82084- 371667
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48918