Siinä se kysymys jo tulikin, eli miltä taatelikakku maistuu? Osaako joku kertoa tai kuvailla mitä sen maku muistuttaa? Olen jo pitempään miettinyt taatelikakun tekemistä, mutta en ole uskaltanut, jos se onkin pahaa. Ei viitsisi heittää kokonaista kakkua roskiin.
Miltä taatelikakku maistuu?
4
398
Vastaukset
- Daadeli
Taatelikakku on todella hyvää,suosittelen :)
- Autot Ja Ajan
Riippuu varmaan ihan reseptistä ja mitä muuta siihen tulee kuin ne taatelit........
Taateli itsessäänhän on minun mielestäni makeampi ja mehukkaampi kuin rusina ja voimakkaamman makuinen myös. Mutta hyvä, makea kakku tulee kyllä.
Eikä kai sitä kakkua roskiin tarvi heittää, vaikkei itse tykkäisikään, viet sitten vaikka naapurin mummolle tms... ;) - nirskisnarskis
Hiekkaisen makealta - narskuu mukavasti hampaissa.
- leipuri3
Suklainen taatelikakku:
1 pkt taateleita,1,5dl vettä ja 150g voita keitetään 20 min,jäähdytetään hieman.
Lisätään koneella sekoittaen 1,5dl sokeria,1dl kermaa/maitoa,3 munaa,3,5dl vehnäjauhoja joihin sekoitettu 2tl soodaa,0,5tl neilikkaa ja 0,5-1dl kaakaojauhetta.
Paistetaan 2l:n vuoassa 175 ast. n.1h.Todella herkullinen kakku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818