Uusi siveysvyö sveitsistä

Utelias Kinkymies

19

1650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukittuna
      • Totta, CB:t ja kyseinen "siveysvyö" ovat vain siveysvälineitä. Leikkikaluja sinun vyön rinnalla. Kuinka usein avaimenhaltija pesee vehkeet? oletko pesun ajan esim. käsiraudoissa vai ?? Tosi kiihottava vyö...

• Muuten varmaan mukava päällä,eikä pääse varmaan paleihin kiinni.
      On tosin aika kallis vyö.
      Kuinka siinä onnistuu tuo kakan poistuminen,tahriiko vyötä paljon?

• lukittuna

tuossa my steelin vyössä on 3 vaihtoehtoa haarakiilaksi. Itselläni on tuo muovilla päällystetty vaijeri. Se on helppo putsata ja sitä pystyy vähän siirtämään ison hädän tehdessä. Kun tuolta tilaa siveysvyön tulee ensin koko taulukko johon täytetään omat mitat. Tekevät vyöt jokaiselle mittojen mukaan.

• Hei
      Voisitko lähetää mulle kuvia siveysvyöstä näkisin sen päälläsi.
      [email protected]

• lukittuna
      • Testattu on

Toi on tosi surkea... siinä menee koko ajan nahka sen putken ja lukitusosan väliin.

• Kumpi siveyvö päälläsi,kun ylemässä tekstissä on eri vyö kun alemmassa.

• Aito Kohan

Vallehtelevat, kummallakaan ei ole vaimoa, ei edes naisystävää. Kuvaavat itseään ja r;unkkaavat.

• lukittuna

mul on toi R7993 siveysvyö, ja ihan oikeesti jokapäiväisessä käytössä.

• entiedämitään

Miksi käytätte tuollaista ja kuka teitä lukitsee sinne?

• Reilu panomies

Yksinäiset säykyt r.unkkarit

• lukittuna

ihan itse lukitsin itseni. Käytän siveysvyötä siksi että se estää masturboinnin.

• tetissirunkku

Miksi pitää estää masturbointi siveysvyöllä? Sehän on terveellistä.
      Jos on fetissi siveysvyöhön, se on toinen juttu.

• lukittuna

Liika on liikaa jopa masturboinnissa. Ssiveysvyö on ainoa keino joka siihen tehoaa.

• Toisaalta...

Toisaalta ei saa lopettaa kokonaan. Eturauhasen terveyden vuoksi olisi tärkeää laueta joitain kertoja viikossa.

• lukittuna

Edelleen ollaan lukittuna. varmaan elämäni paras päätös. malli on vaihtunut r7993:sta cb 6000 joka on todella mukava ja huomaamaton käyttää, tarkoitus olisi käyttää sitä loppu elämä.

• Testattu on

Mulla on tollanen CB-6000 ja se halkesi keskeltä kahtia kesken käytön. Joten mun mielestä se on pelkkä lelu...

• CB-6000

Minusta CB-6000 on jokapäiväisessä käytössä paras. Metalliset mallit on vähän kivuliaita ja huonoja jokapäiväisessä käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      50
      3768
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3635
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3431
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3237
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3019
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2508
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2365
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      102
      2237
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2039
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2029
    Aihe