EL/ VL:n KAKSIN TAISTELUA

teu.

n. Klo 14 EL oli 254, viestiä

ja samaan aikaan VL:llä 154

15

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä ihmeen kaksintaistelu? Ja mitä väliä sillä on, kummalla palstalla on enemmän viestejä?

• Κέρβερος

Heh- on ollut opettelemista.
        Hyvässä ja pahassa - heh.
        Edustamme ehkä sitä "pahaa" puolta. Saatanallisia pahantekijöitä kun olemme. Kaksin tai kolmintaistelun ainoita häviäjiä voimme olla vain ja ainoastaan me.
        Uskontosuunnan kukatahansa kannattaja ei voi olla sanailussaan muutakuin voittaja meihin verrattuna.
        Noh - hävittiin sitte,
        Teukku laskee kommentteja verrattuna VL:iin ja on tuloksesta kokoylpeä. Olkoon niin.
        Tietoisuus siitä, että minäkin voin olla itsensäsaatananriivaama voi taas aiheutaa hämmennystä.

• ei kilpailua
        Κέρβερος kirjoitti:

Heh- on ollut opettelemista.
        Hyvässä ja pahassa - heh.
        Edustamme ehkä sitä "pahaa" puolta. Saatanallisia pahantekijöitä kun olemme. Kaksin tai kolmintaistelun ainoita häviäjiä voimme olla vain ja ainoastaan me.
        Uskontosuunnan kukatahansa kannattaja ei voi olla sanailussaan muutakuin voittaja meihin verrattuna.
        Noh - hävittiin sitte,
        Teukku laskee kommentteja verrattuna VL:iin ja on tuloksesta kokoylpeä. Olkoon niin.
        Tietoisuus siitä, että minäkin voin olla itsensäsaatananriivaama voi taas aiheutaa hämmennystä.

Teu puhuu omiaan, mitään kilpailua ei ole. Vanhoillisten puolella yksi taikka kaksi häirikköä kirjoittaa suurimman osan visteistä. Vanhoillislestadiolaiset eivät sinne juurikaan kirjoittele, enkä ihmettele sitä,

• teu.
        ei kilpailua kirjoitti:

Teu puhuu omiaan, mitään kilpailua ei ole. Vanhoillisten puolella yksi taikka kaksi häirikköä kirjoittaa suurimman osan visteistä. Vanhoillislestadiolaiset eivät sinne juurikaan kirjoittele, enkä ihmettele sitä,

No iinä tapauksessa , he hyväksyy aika odon käytännän . Jonka mekin ehkä
        tiedämme , kuten nytkin kun heillä, 22.4 -13 vapautui areenan pätkimä ohjelmisto
        se taitaa eitä kiinnostaa jopa enemän kuin netti kirjoitelu .

Ei meillä olekaan mitään kilpailua virallisesti , Leikillisesti vain

Mutta jos VL:n viesteistä kaksi kirjoittaa kaikki , niiden kommentit vähän kiinnostaa ,
        voivatko he saada osan komenteistakin näiltä Avaajilta ??.

Luuk. 17. 27. He söivät , joivat , naivat ja menivät miehille. aina siihen päivään asti,
        jona Nooa meni Arkkiin .; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki . .

Vain ne 8 sielua pelastui , Jotka Jumala oli valinnut , Minusta tässä kohdassa pitää
        olla Pojankin mukana koska Hän oli Luomisessakin mukana , ei pahalla mutta olen
        sitä mieltä , että Jeesus Kristus ja Pyhä Henki , eli se se sama kominaisuus JOKA
        oli ollut Luomisessakin ,.,mitä mieltä olette viisaat tästä..

• karlssoni3

Tuo kommenttisi paljastaa, ettet todellakaan tiedä oikeista vl:sta mitään!
      Mutta mista hengestä kumpuaa tuo nokittelu. Sepä se. Kun aina olen luullut esikoisia erityisen taidollisiksi ja hurskaiksi.

• teu.

Ei kaikki olekuin näyttää , Minä olen ollut palstalla juhannuksen jälkeisellä viikolla
        7 vuotta , ja sillointällöin kun kävin VL- palstalla oli merkintä useasti 100- 200 enepi
        kuin medän palstalla , ei se vielä mitään , mutta kun havaitsee mitä siellä kirjoitetaan
        ja kuka , siis sellaista asiaa ..

Muuten meidän kirjottajat tekivät uuden ennätyksen , 274viestiä.
        samaan aikaan VL:n ....................................................194.

• karssoni6

Palsta olikin erilainen 7 vuotta sitten, silloin oli oikeaa keskusteluakin. Nyt se on provoilijoiden ja lusteiden hallussa. Multinikit siellä itselleen vastailevat. Ei sinne todellinen vl-kristitty viitsi mennä helmiä sioille heittelemään.
      Olen itse seurannut näitä palstoja kesästä 2004 asti, joten aikaperspektiiviä minullakin riittä. Oli minulla rekisteröity nikkikin, mutta salasanan olen hukannut...!
      Kiitos vastauksestasi, Teu!

• teu,

Karssoni 6, olen nähyt toisela nikillä jo 2003 joka sopii kieli kuvaan , oisko. ?

• karssoni6

Saattoi olla, laajemmin olen netissä vieraillut kun saatiin jatkuva nettiyhteys kuukausitaksalla kesällä 2004. Se mun nikki oli n-n, mutta kun salasana on hukkunut, en itsekään voi rekisteröityä. -Silloin oli muuten täällä sellainen kuin el kirahvi, minne katosi?

• teu,

Niin olikin olen sen tavannut siis n--n ja vanhin minkä ,oli 20o3 ,,minusta

Tuon EI-Kirahavin olen myös tavannut ehkäpä joskua 2005 -6 vielä
        En tiedä yhtään minne toiset menee välillä mutta taitaa tulla sellainen
        erään lainen siirtymä ..mutta pitää sanoa että paremmin siihenaikaan on
        tekstit laadittu ja asiantuntemusta on kyllä ollut , jos sitten sarvikuono
        on löytynyt

Tänään EL luvut n,200. Vl.luvut 160 . .

• wanha mies

el kirahwi kääntyi ortodoksiksi

T: eräs vanha palstalainen, myös kymmenen vuoden takaa

• n-n3

Ahaa! Mutta kun olen näinkin kauan keskusteluja seurannut, on voinut todeta se "kehityksen", mikä muutamissa on tapahtunut. Jotkut ennen uskomassa olleet ovat ajautuneet mustamaalaajien riviin.
      Vanhaan hyvään aikaan (?) vielä tuolla vl-palstalla oikeasti keskusteltiin ja haettiin jopa Raamatusta argumentteja.- Vanhoillisuutta vastustavien pääkirjoittelijoita oli silloin muuan sisaruspari, he olivat todellisia johtajia, joiden sanomisia pidettiin arvossa. Kas kummaa, nyt siellä heitä pilkataan oikein olan takaa. Taitaa olla hellarit pilkkaajiaan...Näin muuttuu maailma.

• ville,

E#sikoiset 216.viestiä

VL_llät ,,,,,148.viestiä

• teu.

Esikoisilla 289 viestiä
        VL- t 167. viestiä

• teu,
        teu. kirjoitti:

Esikoisilla 289 viestiä
        VL- t 167. viestiä

EL:lestat 211.

Vl :lestat. 167.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      227
      7550
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4990
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4772
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3438
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1890
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1609
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1357
    Aihe