Mitä mieltä olette cruisereista ja millainen cruiseri olisi aloittelijalle sopiva? Kumpaa pidätte parempana; cruiseria vai longboardia?
Onko cruiserit kestäviä?
Onko tyhmää hankkia Pennyn cruiseria ensimmäiseksi cruiseriksi, jos ei osaa skeitata, mutta haluaisi opetella?
Millaisia Warpin cruiserit ovat?
Kysymyksiä cruisereista!
4
196
Vastaukset
- punkrico
ei mitää hajua. Itekki mietin samaa. eli joku fiksu vastatkaa lonkkari vai kruiseri?!
- aloittelija1
Itse en välttämättä alottas cruiserilla opettelee skeittaamaa, vaa hankkisin iha perus-skeitin. Cruisereis kun ei oo sitä grippii joka on aika oleelline jos meinas jotai temppuja harjotella.
Kumpi parempi cruiseri vai longboard: riippuu iha siitä et mihin tarkotuksee lautaa on hankkimassa. Longboardi on ainaki paljo vakaampi ja sillä on mielekkäämpää mennä suurempia nopeuksia.
Itsellänihän ei ole (vielä) yhtään kokemusta näistä asioista, kerron vain eteenpäin mitä olen lueskellut ja kuullut.- 8.0
Kyllähän cruisereissa grippi on.
- white panda
osta itteles anttilasta muovicruiseri 35€ ostin ite eikä mitään vikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741