Karolina Kluft on tosi hyvännäköinen..

Jeah

Aivan oikeesti... Mä oon ainakin täysin hurmiossa kun nään sen.. Se on ensimmäinen Ruottalainen kenen oon toivonut voittavan urheilussa sen kuuluisan ”ei V**** 5-6 pelin” jälkeen =) Mutta Kluft on sairaan sexy.. Voi olla myös siksi että mun entinen luokkakaveri aikoinaan yläasteella oli aika samannäköinen.. Paljon pienikokoisempi vaan. Hiukset yhtä vaaleat ja naurua piisasi.. Oijoi..... Ja mä tykkäsin aina kyseisestä tytöstä..

16

2383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karhu

No mikäs siinä jos harteikas ja miehellisen lihaksikas Carro kiinnostaa.

• ulkopuolinen

ehkä tuo "miehellisen lihaksikas" on hiukan liioiteltua, varsinkin jos vertaa muihin samojen lajien edustajiin. Käyttäisinpä sanaa poikamainen - ja käytänkin.

• Moody

Makuja on monia, mutta kyllä sillä tyttelillä mieshormooneja on kehossa enemmän kuin "laki" sallii.Sen verran hän on poikamainen ulkomuodoltaan, että epäilen hiukan seksuaalista suuntautumistasi mikäli tosissaan noin miesmäistä naista ihailet.

• rambe

Niin aina, tässähän se taas tuli tämä suomalainen "reiluus".Harmittaahan se kun joku pärjää ja jos se joku vielä sattuu olemaan ruotsalainen niin sehän suorastaan v*****aa.Oliskos edes kerran syytä ajatella jotakin hyvää naapureistamme?Jos joku on hyvä niin se on hyvä eikä minun mielestäni kyseisen naisen kropassa ole mitään kummallista.Nythän täytyy nimenomaan huomioida että kyse on maailman parhaasta naismoniottelijasta eikä mistään Miss Universumista.Tuntuu siltä että tälläkin foorumilla arvostetaan enemmän urheilevan naisen ulkonäköä kuin suoritustasoa ja kyse ei kuitenkaan ole mistään missikisoista.Missikisoista puheenollen niin eipä niissäkään ole kaksinen menestys suomalaisella naiskauneudella ollut joten pitäisikö meidän lähettää jatkossa sinne naisurheilijoitamme? Totuushan on että entisistä misseistämme tulee surkeita,urheilusta vastaavia ministereitä joiden ainoa tehtävä tuntuu olevan hymyillä nätisti kun kamera sattuu heitä kisoissa kuvaamaan.

• Moody
        rambe kirjoitti:

Niin aina, tässähän se taas tuli tämä suomalainen "reiluus".Harmittaahan se kun joku pärjää ja jos se joku vielä sattuu olemaan ruotsalainen niin sehän suorastaan v*****aa.Oliskos edes kerran syytä ajatella jotakin hyvää naapureistamme?Jos joku on hyvä niin se on hyvä eikä minun mielestäni kyseisen naisen kropassa ole mitään kummallista.Nythän täytyy nimenomaan huomioida että kyse on maailman parhaasta naismoniottelijasta eikä mistään Miss Universumista.Tuntuu siltä että tälläkin foorumilla arvostetaan enemmän urheilevan naisen ulkonäköä kuin suoritustasoa ja kyse ei kuitenkaan ole mistään missikisoista.Missikisoista puheenollen niin eipä niissäkään ole kaksinen menestys suomalaisella naiskauneudella ollut joten pitäisikö meidän lähettää jatkossa sinne naisurheilijoitamme? Totuushan on että entisistä misseistämme tulee surkeita,urheilusta vastaavia ministereitä joiden ainoa tehtävä tuntuu olevan hymyillä nätisti kun kamera sattuu heitä kisoissa kuvaamaan.

Miksi aina luullaan että kateus saa ihmisen sanomaan mielipiteensä, itse en ole kateellinen kenellekään.Olen tyytyväinen omaan elämääni ja itseeni, mutta mielipiteeni saan sanoa.Kaikkihan on kiinni katsojan silmästä, niihän sanotaan ja jos Kluft:ia katsoessa en voi olla kiinnittämättä huomiota aataminomenaan hänen kurkussaan tai poikamaiseen vartaloon.

• tarkkailia

miten ois venäläinen seipään voittaja isenbanova?

• hyvin

sullakaan

• Juuso

Ei rinnaton nainen voi olla seksikäs. Rinnat tekevät naisen

• Moody

Vai rinnat tekee naisen? ok jos siis mies urheilijalla on isot rintalihakset onko hän sittenkin nainen? Kuule kyllä se on pillu jalkojen välissä ku tekee naisen.

• ZZZZ

Ivet LALOVA on herkku ja se on yksin mun... uskokaa jo.. Ivet hakkaa sweddun 100-0

• Caius

Karoliinassa on hyvää sen kiintee pylly. Naamalta ei ehkä mikään kaikkein kaunein, mutta loistava urheilija kuitenkin. Tissejä ei paljon ole, mutta sehän on urheilijalle vain eduksi.

• Testos_tero

Kluftin huono iho? Sama vika ku tällä halkidiksella.. Hormonien käytöstä muodostuu aknea tms. hormooninäppylää mm. olkapäille ja kasvoihin, voihan toki olla normaalia murrosikää. Halkidiksella oli kyllä olkapäät sen näköiset, että sanoisin varma tapaus!

• kahvitar

Olen 100% varma, että Halkia käyttää dopingia. Hänen tuloskehityksensä on aivan huimaava. Viime vuonna ennätys oli 4 sekuntia huonompi ja hän oli juossut 400 m sekunnin huonommin kuin juoksi nyt aidatun 400 metriä! Lisäksi Halkian valmentaja on Kenteriksen&Thanoun doping-valmentajan ylin ystävä ja Halkia ei ollut koskaan ennen Ateenan kisoja, kilpaillut missään isossa kilpailussa. Halkia kuten Kenteris ja Thanou, kilpailevat harvoin ja yleensä kilpailevat 1-2 kisaa Kreikassa, josta tulee A-rajan ylittävä tulos ja seuraava kisa on sitten arvokisat.

Klüftin tuloskehitys taas on ollut tasaista ja siellä ei ole tuollaisia hirmuparannuksia niin kuin esim. Halkialla. Klüft on saanut ne lihaksensa urheilemalla. Totta kai lihakset kasvaa kun urheiluharjoittelua muutetaan yhä huippu-urheilullisemmaksi jne.

• Moody
        kahvitar kirjoitti:

Olen 100% varma, että Halkia käyttää dopingia. Hänen tuloskehityksensä on aivan huimaava. Viime vuonna ennätys oli 4 sekuntia huonompi ja hän oli juossut 400 m sekunnin huonommin kuin juoksi nyt aidatun 400 metriä! Lisäksi Halkian valmentaja on Kenteriksen&Thanoun doping-valmentajan ylin ystävä ja Halkia ei ollut koskaan ennen Ateenan kisoja, kilpaillut missään isossa kilpailussa. Halkia kuten Kenteris ja Thanou, kilpailevat harvoin ja yleensä kilpailevat 1-2 kisaa Kreikassa, josta tulee A-rajan ylittävä tulos ja seuraava kisa on sitten arvokisat.

Klüftin tuloskehitys taas on ollut tasaista ja siellä ei ole tuollaisia hirmuparannuksia niin kuin esim. Halkialla. Klüft on saanut ne lihaksensa urheilemalla. Totta kai lihakset kasvaa kun urheiluharjoittelua muutetaan yhä huippu-urheilullisemmaksi jne.

Kerropas miksi nyt Kluft:a puolustat kun aiemmassa kirjoituksessasi 22.8 epäilet hänen naiseuttaan kun olit huomannut aataminomenan hänellä.Taidat olla takinkääntäjä mielipiteissäsi
        sellainen on kuule hiukan tyhmää, itseäni ei ikinä saisimuuttamaan milipidettäni mikään.

• kahvitar
        Moody kirjoitti:

Kerropas miksi nyt Kluft:a puolustat kun aiemmassa kirjoituksessasi 22.8 epäilet hänen naiseuttaan kun olit huomannut aataminomenan hänellä.Taidat olla takinkääntäjä mielipiteissäsi
        sellainen on kuule hiukan tyhmää, itseäni ei ikinä saisimuuttamaan milipidettäni mikään.

Väitinkö minä, ettei Carolinakin olisi käyttänyt dopingia. Mielestäni Fani Halkia on selkeä doping-tapaus. Carolina Klüftin tapaus on epäselvä. Tällä hetkellä vaikuttaa, että lihakset ovat kasvaneet ja suurentuneet urheilun ansiosta, mutta koska huomasin hänellä aataminomenan tapaisen möykyn kaulassa niin pidän vielä mahdollisena myös dopingin käyttöä.

P.S Minä en puolustanut Klüftiä, minä vain vertasin häntä huomattavasti räikeämpään Halikan tapaukseen.

• kahvitar
        kahvitar kirjoitti:

Väitinkö minä, ettei Carolinakin olisi käyttänyt dopingia. Mielestäni Fani Halkia on selkeä doping-tapaus. Carolina Klüftin tapaus on epäselvä. Tällä hetkellä vaikuttaa, että lihakset ovat kasvaneet ja suurentuneet urheilun ansiosta, mutta koska huomasin hänellä aataminomenan tapaisen möykyn kaulassa niin pidän vielä mahdollisena myös dopingin käyttöä.

P.S Minä en puolustanut Klüftiä, minä vain vertasin häntä huomattavasti räikeämpään Halikan tapaukseen.

tapaukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1602
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1350
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      115
      1151
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe