YK kannustaa syömään hyönteisiä. Ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Mutta voisivathan hyönteiset hyvinkin maistua, kun ne olisivat ruoassa siten ettei niitä voisi tunnistaa hyönteisiksi, siis niistä voisi tehdä jauhetta ym.
Miten itse käyttäisit hyönteisiä ravinnoksi?
http://www.ruokala.net/uutiset/yk-kannustaa-ihmisia-otokkaruokavalioon-syokaa-hyonteisia/1288565020543
Hyönteisiä ruoaksi
4
208
Vastaukset
- täältä tulee
Annappa osoite, saat ihan ilmatteeksi meiän pihalta koppakuoriaisia, hämähäkkejä, muurahaisia ja itikoita. Jälkkäriksi vaikka kastematoja.
Voit kuule kuivatella ja jauhaa niitä ihan oman mieles mukaisesti. - aikunihanaa
Tuhotaan ekokerros nyt siltäkin osin, että syödään kaikki ötökät. Onpa taas neronleimaus joltain älykääpiöltä. Ihmiset voikin syödä ihan kaiken mitä löytää niin, ettei lopulta jää yhtikäs mitään elollista ympärille. No, oli ainakin kiva elää syödäkseen.
Ei silti, jossain määrin voisi olla hyödyllistä syödä esim. talosta löytyvät tuholaishyönteiset, kasvimaiden tuholaiset jne.- börriäinen
No höh, voihan hyönteisiä myös kasvattaa ruoaksi, kuten muitakin eläimiä!!!
Voisi hyvin kuvitella, että kuivatettuna ja jauhettuna olisivat ihan mahtavaa proteiiniravintoa. - heinäsirkkaaa
Hyönteisiä on maailmassa liikaa eikä se jos ihmiset nitä rupee syömään ni just vaikuta niitten määrään kun niit on niin helvetisti, se on hyvä jos niitä ruvetaan syömään ja tutkijat sanoo et jos tällaset valkoihoset nössöt hipsterinperkeleet saadaaan syömään niitä ni ötökänsyönnistä tulee vielä pelastus maailman nälänhädälle. Itse söisin kaiken maailman heinäsirkta, kuulostaa herkulta, mut vittu kun ei saaha mistään täällä Suomessa ostettuu, kun pitäs ite pyydystää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581101Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476