YK kannustaa syömään hyönteisiä. Ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Mutta voisivathan hyönteiset hyvinkin maistua, kun ne olisivat ruoassa siten ettei niitä voisi tunnistaa hyönteisiksi, siis niistä voisi tehdä jauhetta ym.
Miten itse käyttäisit hyönteisiä ravinnoksi?
http://www.ruokala.net/uutiset/yk-kannustaa-ihmisia-otokkaruokavalioon-syokaa-hyonteisia/1288565020543
Hyönteisiä ruoaksi
4
121
Vastaukset
- täältä tulee
Annappa osoite, saat ihan ilmatteeksi meiän pihalta koppakuoriaisia, hämähäkkejä, muurahaisia ja itikoita. Jälkkäriksi vaikka kastematoja.
Voit kuule kuivatella ja jauhaa niitä ihan oman mieles mukaisesti. - aikunihanaa
Tuhotaan ekokerros nyt siltäkin osin, että syödään kaikki ötökät. Onpa taas neronleimaus joltain älykääpiöltä. Ihmiset voikin syödä ihan kaiken mitä löytää niin, ettei lopulta jää yhtikäs mitään elollista ympärille. No, oli ainakin kiva elää syödäkseen.
Ei silti, jossain määrin voisi olla hyödyllistä syödä esim. talosta löytyvät tuholaishyönteiset, kasvimaiden tuholaiset jne.- börriäinen
No höh, voihan hyönteisiä myös kasvattaa ruoaksi, kuten muitakin eläimiä!!!
Voisi hyvin kuvitella, että kuivatettuna ja jauhettuna olisivat ihan mahtavaa proteiiniravintoa. - heinäsirkkaaa
Hyönteisiä on maailmassa liikaa eikä se jos ihmiset nitä rupee syömään ni just vaikuta niitten määrään kun niit on niin helvetisti, se on hyvä jos niitä ruvetaan syömään ja tutkijat sanoo et jos tällaset valkoihoset nössöt hipsterinperkeleet saadaaan syömään niitä ni ötökänsyönnistä tulee vielä pelastus maailman nälänhädälle. Itse söisin kaiken maailman heinäsirkta, kuulostaa herkulta, mut vittu kun ei saaha mistään täällä Suomessa ostettuu, kun pitäs ite pyydystää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807