Kuussa välähti!

tarkkasilmä

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013051817033551_ul.shtml

"Nasan mukaan välähdys oli niin kirkas, että sen saattoi nähdä Maasta paljaalla silmällä."

Myös ennen on nähty:

Canterburyn Gervase (Gervasus Dorobornensis) (n. 1141 – n. 1210) oli englantilainen kronikoitsija.

Hän kertoi Rikhard I (1189–99) ajasta ja ensimmäisen vuosikymmenen kuningas Johnin aikakaudesta (1199). Hän kertoi viiden munkin nähneen tulipallojen iskeytyvän kuu hun 18. kesäkuuta 117

Kannattaa tarkkailla Kuuta tähdenlentojen aikaan jos haluaa nähdä noita törmäyksiä.

14

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rwe.

      valtava tulipallo taivaalla.idässä klo 9:24

    • Sorry Nasa

      Pohjoiskorean ydinkokeet siirretty kuuhun ;)

    • dfsdzfxadf

      se oli varmaan se jenkkien kuuhun jättämä heijastin

      • Pikkuveli...

        Ei voi olla se heijastin sillä se heijatinten tapaan heijastaa säteet samaan suuntaan mistä ne tulivat, eli auringon suuntaan .


    • väläyttäjä

      Mitenkäs se välähtää, jos ei ole ilmakehää? Mikä välähdyksen aiheuttaa?

      • Ei tarvita ilmaa

        Meteoriitin törmäyksessä vapautuu runsaasti liike-energiaa, syntyy rutkasti kuumuutta ja kuuma aine valaisee.


    • Heijastimia

      ei ole kuussa, pitäisi ekana siellä käydä. Venäläiset oli lähellä. V2 kiersi pluton matkalla LonDooseen, oli gyroskoopit vinksallaan.

      • kb.mnm.

        Ei tietenkään ole. Ja Joulupukki asuu Korvatunturilla.

        Ettekö te trollit voisi vaihtaa palstaa. Typerehtimisenne ei jaksa naurattaa enää ketään.


    • Apollo11:han

      on todistettu vuosia sitten Kubricksin mestariteokseksi Disneyn studioilla. W. Von Braun, älykäs visionääri, joka joutui pakosta osallistumaan Moonhoaxiin. Ei ex SS-upseerilla ollut valinnanvaraa.

      • ne on komediasta

        Kubrickin nimeäkään et osaa kirjoittaa oikein. Edesmenneen Kubrickin vaimo osallistui kuusalkkareista tehdyn Dark Side of the Moon -komediafilmin tekoon : D


      • trollloo
        ne on komediasta kirjoitti:

        Kubrickin nimeäkään et osaa kirjoittaa oikein. Edesmenneen Kubrickin vaimo osallistui kuusalkkareista tehdyn Dark Side of the Moon -komediafilmin tekoon : D

        No mikähän mahtaa olla Kubrick.. genetiivi. Jos tosissaan otat nämä jutut, niin hohoh.


    • Eikös

      V2:ssa ollut turbosuuttimet? Kyroskoopit oli muistaakseni kohdillaan mutta niillä meni löpömäärä vituralleen. Mutta kuussa on käyty, johan Jules Vernekin sen todisti oikeaksi jumalattomalla pum.pum. tykillään. Vernen kirja on muuten ainoa autenttinen kuvaus kuumatkasta.

    • Suuri salaisuus

      Kyseessä oli tulenavaus Maailmojen sotaan. Kohteena oli Yhdysvallat ja siellä Oklahoman kaupunki.

      Amerikkalaiset yrittävät nyt taas jälleen kerran salata tietoa meiltä.

      Seuraamme tilannetta ja valmistaudumme tarvittaessa pahimpaan.

      • Avoin yhteiskunta!

        Kyllä Orson Welles, jos eläisi, hoitaisi tuon tiedotuksen avoimesti ja tehokkaasti, antamatta turhan panikoinnin estää neljättä valtiomahtia hoitamasta tehtäväänsä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe