juoksuhousujen alla alushousut?

????!

mihet pidättekö tiukkojen trikoiden alla alushousuja?

16

4912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommandona mennään

      En minä ainakaan pidä. Parempi paljaana!
      Ne vaan hiertäsi siellä.

      • !????

        Samoja kokemuksia oli kun eka kerran juoksin ja ajattelin kysyä että pidetäänkö yleensä? Ainoa miinus tosin on että kun ei pidä niin keppi hieman sojottaa ja oikeastaan näkyy ääriviivat selvästi niin hieman tämä nolottaa :(


      • zxcv
        !???? kirjoitti:

        Samoja kokemuksia oli kun eka kerran juoksin ja ajattelin kysyä että pidetäänkö yleensä? Ainoa miinus tosin on että kun ei pidä niin keppi hieman sojottaa ja oikeastaan näkyy ääriviivat selvästi niin hieman tämä nolottaa :(

        Kommandona kesällä

        Kesällä capritrikoiden alla en pidä mitään, syksyllä ja keväällä pitkien trikoiden alla pidän ohuita silkkialkkareita. Sama kokemus, tuntuu paremmalta ainakin kesähelteillä juosta ilman mitään alla, tosin itsekkin hämmästyin kerran kuinka hyvin näkyy läpi. Riippuu myös trikoista, toisissa kompressiotrikoissa mulla on sellainen haarakiila joka kääntää juostessa pippelin poikittain ja se alkaa hangatessa joskus vähän jöpöttää, toisissa se osoittaa kyllä alaspäin mutta terskannuppi viivoineen näkyy selvästi.. mutta niinkuin on todettu, 'kamelinjalka' on naisilla ihan vastaava ongelma...

        Juokseminen on kuitenkin pääasia ja trikoot on oikeasti paremmat kuin niissä onnettomissa kahisevissa verkkareissa juoksu.


      • Anonyymi
        zxcv kirjoitti:

        Kommandona kesällä

        Kesällä capritrikoiden alla en pidä mitään, syksyllä ja keväällä pitkien trikoiden alla pidän ohuita silkkialkkareita. Sama kokemus, tuntuu paremmalta ainakin kesähelteillä juosta ilman mitään alla, tosin itsekkin hämmästyin kerran kuinka hyvin näkyy läpi. Riippuu myös trikoista, toisissa kompressiotrikoissa mulla on sellainen haarakiila joka kääntää juostessa pippelin poikittain ja se alkaa hangatessa joskus vähän jöpöttää, toisissa se osoittaa kyllä alaspäin mutta terskannuppi viivoineen näkyy selvästi.. mutta niinkuin on todettu, 'kamelinjalka' on naisilla ihan vastaava ongelma...

        Juokseminen on kuitenkin pääasia ja trikoot on oikeasti paremmat kuin niissä onnettomissa kahisevissa verkkareissa juoksu.

        Ei mitään alushousuja alla. Tyttöystävän kanssa oli aikoinaan tapana juosta jonnekin rauhalliseen paikkaan ja tehdä temput esim. metsässä. Eräässäkin lintutornissa tuli takaapäin naitua ja katsottu ”maisemia” kymmeniä kertoja.


    • se tunne, kun

      Pyöräilijänaikkoiset vetävät trikoilla ilman takapuolipehmusteita ja alushousuja. Eikös liikunnassa tärkeintä ole että tuntuu hyvältä?

    • sanoo mies,,

      Tosi on, nimittäin trikoissa kun juoksee niin ei kaipaa alkkareita hiertämässä.

    • seuraajamies

      ainakin pitsestringejä näyy naisia caprien alla

    • Juoksutrikoot

      Ei koskaan alkkareita trikoiden alla

    • daaaa-

      saat laittaa alkkarit. saa laittaa vapaasti

    • Juoksija 88

      Kylla siellä trikoiden alla on pakko käyttää jotain alushousuja, mitkä tukee ja pitää varustuksen paikallaan.... vai juokseeko naisetkin ilman rintsikoita ?

      Esim "jockstrap" on yksi vaihtoehto trikoiden alle, tai sitten lyhyet kompressiotrikoot pitkien trikoiden alle.

      Itse olen koittanut etsiä lyhyitä trikoita missä olisi samaan tapaan kuin joissain uikkareissa, sellainen pussukka missä varustus pysyy paikallaan eikä valu lahkeeseen.

    • Ipp1s

      Kyllä mä ainakin käytän stringejä, koska silloin vehkeet pysyy kurissa, "kuola" ei tule etumuksesta läpi eikä lahkeet rullaannu juostessa. Kieltämättä tuntui aluksi tosi häiriintyneeltä ja vähän hintiltä. Mutta en vaihtaisi muihin enää..

    • Anonyymi

      Itse käytän vain stringejä trikoissa! Suosittelen kokeilee! Pysyy vehkeet paikalla ja näyttää hyvälle!

    • Lenkkeillessäni käytän juoksuhousuja (en juokse). Minulla on parit housut, joiden kanssa en käytä alushousuja; perhekalleudet pysyy kohdillaan , eivätkä sanottavasti pönkötä. Miellyttävämpi , kun jää yksi vyötärönauha pois.

    • Anonyymi

      Sama juttu edellisen kanssa, löytyy sekä pitkiä että lyhyitä trikoita eikä mitään alla koskaan!

    • Anonyymi

      Käytän alla kalsareita. Ei hierry niin pahasti paikat, kun on lempikalsarit ihoa vasten, eikä tekokuituiset trikoot.

    • Anonyymi

      Minusta jocksit on kyllä parhaat juoksutrikoiden alla. Pitää vehkeet paikallaan, mutta muuten eivät tunnu miltään :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe