http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288568179905.html
Oma kokemukseni on että naiset ei edes halua tutustua miehiin. Tai sitten olin vaan niin ruma etten kelvannut. Menin ja otin sinkkukorin. Hedelmä osastolla menin näin yhden n 30 v naisen. Sanoin sille et huomaan et sullakin on tollanen sinkkukori. Esittelin itseni ja ehdotin sille yhteistä ruuanlaittoa ja tutustumista mut nainen olin aika tyly et "emmää kiitos vaan ei nyt." Eli se etsii jotain komeaa miestä.
K-citymarketin sinkkukorit
91
4757
Vastaukset
- Ei toimi pohjolassa
Ajatuksena toi on hauska,mutta suomalaiset on vähän sulkeutuneita
ton homman kanssa. - pimbleman.
Hienoo kun oot kaupassa uskaltanu lähestyä. Sinkkukorin tarkotuskin lienee rohkaista miehiä lähestymiseen ja naisia sekunnin vilkaisuun. Harmi kun ei tulosta tullu. Jos oot vahva luonne ja kestät pakkeja niin jatka ihmeessä samaan malliin. Mielenkiinnolla odotan postaustasi seuraavasta yrityksestä.
- sanon vaan
Naiset ei ikinä lähesty miehiä vaikka olis kuinka sinkkukori keksitty. Ja naiset on yhtä tylyjä aina.
- kuhbm.
sanon vaan kirjoitti:
Naiset ei ikinä lähesty miehiä vaikka olis kuinka sinkkukori keksitty. Ja naiset on yhtä tylyjä aina.
joo tuo on totta että suomessa naiset eivät kyllä
lähesty tavismiestä, tietty jos olis joku brad pittin näköinen niin varmaan joku munahaukka tulisi juttusille. Muualla euroopassa naiset kyllä tulevat juttusille rohkeasti ja ystävällisesti mutta täällä suomessa naisilla on niin nyrpeä ilme että eipä miestä oikein huvittakaan lähestyä moisia nirppanokkia - mitä valitat
kuhbm. kirjoitti:
joo tuo on totta että suomessa naiset eivät kyllä
lähesty tavismiestä, tietty jos olis joku brad pittin näköinen niin varmaan joku munahaukka tulisi juttusille. Muualla euroopassa naiset kyllä tulevat juttusille rohkeasti ja ystävällisesti mutta täällä suomessa naisilla on niin nyrpeä ilme että eipä miestä oikein huvittakaan lähestyä moisia nirppanokkiaNo sittenhän sinulla ei ole mitään valittamista. Naiset on niin nyrpeitä ettei sinua huvita lähestyä niitä ja ne nyrpeät naiset ovat sen verran viisaita että jättävät sinut rauhaan. Olisit onnellinen hyvästä tilanteesta.
- miten lie
mitä valitat kirjoitti:
No sittenhän sinulla ei ole mitään valittamista. Naiset on niin nyrpeitä ettei sinua huvita lähestyä niitä ja ne nyrpeät naiset ovat sen verran viisaita että jättävät sinut rauhaan. Olisit onnellinen hyvästä tilanteesta.
Onko sinkkukori sukupuolineutraali? Voiko esim. mies lähestyä toista miestä, jolla on sinkkukori kädessään?
- fvfdb
miten lie kirjoitti:
Onko sinkkukori sukupuolineutraali? Voiko esim. mies lähestyä toista miestä, jolla on sinkkukori kädessään?
Ei saatana, homoille oma kori emminä ketään lamperttiä kaipaa persausta hinkkailemaan.
- plärää
sanon vaan kirjoitti:
lähestyy, mua on usein. semmosten kanssa on seksikin toiminut-mulla siis seisoo paremmin ku nainen on aloitteellisempi :) tosi kiihottavaa
- 11+16
joo täydet pojot sulle että uskalsit lähestyä naista tuossa tilanteessa, tuo sinkkukori on hyvä idea. Itse vain olen niin ujo etten uskaltaisi lähestyä naista joten minun toivoni olisi että joku nainen tekee ensimmäisen liikkeen kun huomaa minulla tuon korin. Japanissa muuten jopa hallutus yrittää auttaa parinmuodostusta ja järjeatää tapahtumia sinkuille joiden tarkoituksena on auttaa sinkkuja löytää pari, tapahtuman kustannuksista huolehtii valtio, miksei samaa suomessa. no siksi koska monille naisille nykyinen tilanne sopii niin hyvin että on reiän ympärillä häärääviä ihailijoita joista voi valita parhaat siksi ei haluta järjestää tapahtumia joissa voisi olla joöa kunnon naisia
- Höpö höpö
- pimbleman.
Kyllä miehillekkin kelpais, et ittee tasokkaampaa seuraa pörräis ympärillä jopa ruokakaupassa. Siitä oli varmaan kyse. Ja jokainen tietysti valkkaa lähestyjistä sen parhaan. Se on selvä.
- sinkkumies.
Cittari on kallis kauppa joten en käy siellä ikinä. Käyn prismassa kun siellä on halvempaa.
- Minä en käy
automarketeissa periaatteelisista syistä.
- uus yritys vaan
Heti jomman kumman luokse laittaan ruokaa yhdessä, Ehdottomasti väärä aloitus. Vaikka olittekin ostamassa ruokaa, niin en minä päästä ihan ventovierasta miestä kotiini tai mene hänen kotiinsa vain sinkkukorin takia, sehän ei kerro edes onko sinkku vai seksiseuraa hakeva tuolla aloituksella.
Aloitus oli ihan hyvä ajatus, mutta kysy ensi kerralla vaikka istahdettaisiinko ostosten lomassa kahville tms. Jutustelusta voi aloittaa ja saman sinkun varmaan näkee uudestaankin samassa kaupassa...liikaa hoppua siis..- 20+3
ai väärä aloitus, no ehkäpä nainen olisi voinut sanoa että, joo voisihan sitä joskus kokeilla, mentäisiinkö ensiksi kuitenkin kahville joskus ja antaa oman tai ottaa miehen puhelinnumeron. Voi hemmetti sentään, ovatko naiset noin tyhmiä että eivät tajua että ei tuollainen aloitus nyt sitä tarkoita että saman tien lähdetään sitä ruokaa laittamaan vaan kyseessä on yleinen aloitus. Menkääoä naiset itse tekemään niitä aloituksia niin näette miten helppoa se on, ei taitaisi saada sanaa suusta, niin kun naiset eivät ikinä joudu tai halua tehdä aloituksia vaan odottavat että mies tekee sen
- tavis mies.
Kaikki aloitukset on vääriä mitä naisille tekee. Pelkkä moi n sanominen on väärin. Olen sen huomannut vuosien mittaan.
- Ei pidä paikkaansa
tavis mies. kirjoitti:
Kaikki aloitukset on vääriä mitä naisille tekee. Pelkkä moi n sanominen on väärin. Olen sen huomannut vuosien mittaan.
Vain ruman miehen "moi" on väärin. Miksi rumat miehet eivät yritä iskeä rumia naisia. Niitä kun riittää!
- Atm-dorka
Ei pidä paikkaansa kirjoitti:
Vain ruman miehen "moi" on väärin. Miksi rumat miehet eivät yritä iskeä rumia naisia. Niitä kun riittää!
Miksi oletat että rumat naiset haluaisi rumia miehiä yhtään sen enempää kun rumat miehet rumia naisia?
- candida z
Samaa mieltä. En haluis ollav vain joku tyhmä ruoanlaittaja.
- ei nyhveröitä kiitos
20+3 kirjoitti:
ai väärä aloitus, no ehkäpä nainen olisi voinut sanoa että, joo voisihan sitä joskus kokeilla, mentäisiinkö ensiksi kuitenkin kahville joskus ja antaa oman tai ottaa miehen puhelinnumeron. Voi hemmetti sentään, ovatko naiset noin tyhmiä että eivät tajua että ei tuollainen aloitus nyt sitä tarkoita että saman tien lähdetään sitä ruokaa laittamaan vaan kyseessä on yleinen aloitus. Menkääoä naiset itse tekemään niitä aloituksia niin näette miten helppoa se on, ei taitaisi saada sanaa suusta, niin kun naiset eivät ikinä joudu tai halua tehdä aloituksia vaan odottavat että mies tekee sen
Se nyt vaan on miesten hommaa. Se aloitteiden teko. Olkoon ilman jos ei suutansa auki.
- näin on
ei nyhveröitä kiitos kirjoitti:
Se nyt vaan on miesten hommaa. Se aloitteiden teko. Olkoon ilman jos ei suutansa auki.
niin se on :)
- kaunotar
Atm-dorka kirjoitti:
Miksi oletat että rumat naiset haluaisi rumia miehiä yhtään sen enempää kun rumat miehet rumia naisia?
Pakko siihen on myöntyä ellei halua jäädä loppuelämäksi yksin.
- asdgaeh
Ei miehen kannata noita koreja käyttää. Sinkkuutensa mainostaminen on miehellä omaan jalkaan ampumista ja ikään kuin viesti: "Minua saa lähestyä." Se on epämiehekästä ja miehen kannattaa ehdottomasti vain normikorin kanssa lähestyä sinkkukorinaisia. Miehen kannattaa pitää piilossa sinkkuuttaan niin kauan kuin mahdollista, jotta nainen pääsee yllättymään ja toteamaan, että luuli ehdottomasti, että mies olisi ollut varattu.
- sinun koriisi
Sinkkukori on hauska idea, jos ihmiset sitä käyttäisivät ihan kepeästi. Mutta esteenä on varmaan monta seikkaa. Ainakin nyt kun idea on uusi, sinkkukoreihin kiinnitetään huomiota ja varmaan, jos vaikkapa kaksi sinkkukorin kantajaa alkaa jutustella, se saattaa herättää huomiota, jota ei juuri siinä tilanteessa halua. Toiseksi Suomessa muutoinkaan ihmiset eivät spontaanisti juttele toisilleen paljonkaan. Siten tällainen sinkkutreffailu kaupassa on myös hankalaa. Toisaalta jos tilanteen voisi kääntää niin, että kauppa olisi kuin baari tai tanssipaikka, niin kynnys madaltuisi. Siis noin metafora-tasolla. Eli tutustuminen olisi Suomessakin mahdollista muualla kuin siihen vartavasten luoduissa paikoissa. Kolmanneksi Suomessa on jotenkin nurkkakuntainen mentaliteetti ja ihmiset ovat hyvin perhekeskeisiä. Se näkyy erittäin hyvin juuri kaupoissa. Suuri osa asiakkaista on siellä kumppaninsa kanssa. He ovat tavallaan jo hoitaneet tärkeän pariutumisen. Nyt sitten nämä sinkkuasiakkaat vilistävät siellä valtavien ostoskärryjen seassa koreineen. Asetelmassa on jotain kornia. Voin ajatella itseni tuonne kauppaan kantamaan sinkkukoria seuraavat vuosikymmenet. Jos en koskaan pääse panssarivaunun omistajaksi. Siis karmea tulevaisuus vai onko?
- jjytg
tässä olisikin markkinarako uudelle ketjulle, nimittäin sinkkukauppa, jossa ruokapakkauksetkin olisivat sopivan kokoisia sinkuille. Noissa kaupoissa kävisi siten varmaan suurimmaksi osaksi sinkkuja koska perheethän ostavat noita jättipakkauksia. Silloin ei tarvittaisi mitään koreja koska oletus olisi että harvoja poikkeuksia lukuunottamatta kaikki asiakkaat ovat sinkkuja. Hyvä kauppias huomio markkinaraon ja kaupan yhteydessä olisi tietty kahvila niin että pöydät olisivat harvassa näin tutustumista voisi jatkaa saman tien. Jos konsepti menestyisi niin lisää palveluja voisi liittää kaupan yhteyteen, esim. Minileffateattereita kahdelle ihmiselle, jossa sohva ja telkkari ja filmejä joista voisi valita katseltavan. Tämä siis niille joilla synkkaa heti.
- Jee! Hyvä idea!
jjytg kirjoitti:
tässä olisikin markkinarako uudelle ketjulle, nimittäin sinkkukauppa, jossa ruokapakkauksetkin olisivat sopivan kokoisia sinkuille. Noissa kaupoissa kävisi siten varmaan suurimmaksi osaksi sinkkuja koska perheethän ostavat noita jättipakkauksia. Silloin ei tarvittaisi mitään koreja koska oletus olisi että harvoja poikkeuksia lukuunottamatta kaikki asiakkaat ovat sinkkuja. Hyvä kauppias huomio markkinaraon ja kaupan yhteydessä olisi tietty kahvila niin että pöydät olisivat harvassa näin tutustumista voisi jatkaa saman tien. Jos konsepti menestyisi niin lisää palveluja voisi liittää kaupan yhteyteen, esim. Minileffateattereita kahdelle ihmiselle, jossa sohva ja telkkari ja filmejä joista voisi valita katseltavan. Tämä siis niille joilla synkkaa heti.
Ja ennenkaikkea panohuone, jos alkaa seisoa ja kostuu heti!
- efereg
Sääli, että tuo sinkkukori ideakin varmaan kuopataan toimimattomana, vaikka sitä ei koskaan edes kokeiltu sellaisella alueella, jossa sille olisi ehkä eniten kysyntää. En todellakaan lähde jonnekin Iso-Omenaan vain sinkkukorejen takia. Jos niitä olisi tarjolla jossain Helsingin keskustassa päin, niin alkaisin heti käymään siinä kaupassa ja tekisin varmasti aloitteita jos näkisin kinnostavia naisia sinkkukori kädessä.
- atm.
Ei tuo toimi jos naiset ei paranna asennettaan miehiä kohtaan. Se on samanlaista joka puolella, olit sitten baarissa tai puistossa. Jos et ole tarpeeksi komea niin ei ole jakoa.
- realismus
Tämä on itsestään selvää, jollet ole komea tai edes kiinnostava, et ole. Miksi tivaat naisilta asenteen muutosta normaaliin tosiasiaan? Tämä toimii muuten myös toisinpäin, vailkaise huviksesi tämänkin palstan vihaviestejä.
- Entäs sitten?
Eiväthän miehetkään kiinnostu rumista naisista ja valitsevat aina sen kauniimman jos sellainen on tarjolla. Miksi naisten pitäisi olla jotain ihme pyhimyksiä, joille miehen ulkonäöllä ei ole merkitystä?
- jbhgvf
"Ei tuo toimi jos naiset ei paranna asennettaan miehiä kohtaan. Se on samanlaista joka puolella, olit sitten baarissa tai puistossa. Jos et ole tarpeeksi komea niin ei ole jakoa."
Suurin ongelma naisten asenteissa on ennakkoluuloisuus. Moni nainen ihan oikeasti suhtautuu mieheen kuin sekopäähän, jos hän lähestyy vaikkapa jossain kaupungilla. Tai sitten oletetaan heti että mies haluaa vain seksiä ja torjutaan mies sen vuoksi.
Harvemmin naiset alkaa niissä tilanteissa miehen ulkonäköä arvioimaan. Antavat pakit ennen kuin edes vilkaisevat mieheen.
Sen takia sinkkukorit ovat hyvä idea, koska niistä tietää että nainen on oikeasti varautunut siihen että häntä saa lähestyä. - ---------------
Entäs sitten? kirjoitti:
Eiväthän miehetkään kiinnostu rumista naisista ja valitsevat aina sen kauniimman jos sellainen on tarjolla. Miksi naisten pitäisi olla jotain ihme pyhimyksiä, joille miehen ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Millä muulla perusteella naisia sitten pitäisi valita, kun mieshän sen aloitteen tekee? Pitääkö osata lukea ajatuksia 10 metrin päästä, vai mitä oli mielessäis?
- K. Umipallo
Entäs sitten? kirjoitti:
Mutta miehet kun tekevät aloitteen, niin heille on tarjolla 0-1 naista. Yleensä 0.
Kerropa ihan suoraan, luuletko todella että miehet lähestyvät aina kauneinta naista? - SyitäOnMonia
jbhgvf kirjoitti:
"Ei tuo toimi jos naiset ei paranna asennettaan miehiä kohtaan. Se on samanlaista joka puolella, olit sitten baarissa tai puistossa. Jos et ole tarpeeksi komea niin ei ole jakoa."
Suurin ongelma naisten asenteissa on ennakkoluuloisuus. Moni nainen ihan oikeasti suhtautuu mieheen kuin sekopäähän, jos hän lähestyy vaikkapa jossain kaupungilla. Tai sitten oletetaan heti että mies haluaa vain seksiä ja torjutaan mies sen vuoksi.
Harvemmin naiset alkaa niissä tilanteissa miehen ulkonäköä arvioimaan. Antavat pakit ennen kuin edes vilkaisevat mieheen.
Sen takia sinkkukorit ovat hyvä idea, koska niistä tietää että nainen on oikeasti varautunut siihen että häntä saa lähestyä."Suurin ongelma naisten asenteissa on ennakkoluuloisuus. Moni nainen ihan oikeasti suhtautuu mieheen kuin sekopäähän, jos hän lähestyy vaikkapa jossain kaupungilla. Tai sitten oletetaan heti että mies haluaa vain seksiä ja torjutaan mies sen vuoksi.
Harvemmin naiset alkaa niissä tilanteissa miehen ulkonäköä arvioimaan. Antavat pakit ennen kuin edes vilkaisevat mieheen."
Minua on kerran lähestynyt kaupungilla tuntematon mies, joka kysyi, saisiko tarjota oluen. Sanoin siihen vain "ei kiitos". En tietenkään tiennyt, etsikö hän seksiseuraa vai oliko deittailumielessä liikenteessä - itse kuitenkaan en ollut sinkku, vaan asuin pitkäaikaisen miesystävän (tulevien lasteni isän) kanssa. En ajatellut, että se mies oli sekopää. Minua vaan ei kiinnostanut, koska en etsinyt miesseuraa.
- EI VOI OLLATOTTA
MIKÄ V.....SINKKU KORI..WAT
Onko tarkoitus että marketeista tulee parittajia..varmaan vitsi hei aprillipäivä meni jo.. - Väinö88
Hauska idea. Mielelläni nuorena sinkkiumiehenä tuollaista kanniskelisin. Eikä sitä tarvitsisi ottaa niin vakavasti. Tuskin itsekkään tulisi aktiivisesti metsästettyä muita sinkku korin kantajia. Kunhan toisi vaan piristystä arkeen.
- sinkku-
Mielestäni olen ihan normaalin näköinen mut yleensä naiset ei pahemmin juttele edes baareissa. Jos ei halua jutella ja tutustua niin kertoo jo että sun naamassa on vikaa et eivät halua tutustua. Aion mennä huomenna ja ensi viikolla monesti vielä samaan kauppaan sinkkukori kädessä.
Yritän olla normaali ja lähestyä ihan normaaleja naisia ja jopa niitä vähemmän kauniita. Todistan että kukaan ei halua tutustua. Aion pyytää suoraan treffeille ja kysyä numeroa.
- Matinkylän Matti
Kyllähän tuota sinkkukoria on tullut jo useampi kymmenen kertaa kanniskeltua, mutta yksikään nainen ei ole tullut minulle sen ansiosta kaupassa juttelemaan.
Aion kuitenkin joka kerta kun tuossa viereisessä Cittarissa käyn ottaa siltikin aina tuon sinkkukorin käteen, kun eihän sitä koskaan tiedä...- sinkku-
Olen kyllä tajunnut että naiset ei tee ikinä aloitetta joten siksi minun pitää tehdä se aloite. Tai ainakin yrittää. Jos itse ei tee mitään niin sitä koria saa kantaa vuosia turhaan.
- sinkku mikä sinkku
sinkku- kirjoitti:
Olen kyllä tajunnut että naiset ei tee ikinä aloitetta joten siksi minun pitää tehdä se aloite. Tai ainakin yrittää. Jos itse ei tee mitään niin sitä koria saa kantaa vuosia turhaan.
Olen sinkku ja sinkkuna haluan pysyäkin. Silti se ei estä käyttämästä tuollaista koria. Ei ole ohjetta että sitä tulee käyttää vain paria etsivien sinkkujen.
- Ikisinkku M
Periaatteessa hyvä idea mutta itse varmaan epäilisin kuitenkin sinkkukorisen naisen nähdessäni että se on kuitenkin varattu nainen testaamassa markkina-arvoaan, yksinhuoltaja, vahingossa korin ottanut tai jotenkin muuten esteellinen enkä viitsisi mennä höpisemään mitään kontaktiin johtavaa.
Minusta olisi hyvä jos noita koreja koreja ei olisi pelkästään osoittamassa sinkkuutta vaan mieluumin niin että jos oikeasti on hakemassa seuraa niin sitten olisi värikoodinen kori antamassa luvan lähestymisyrityksiin. Jos ajattelisi vähän niin kuin jos ajatellaan että näet jonkun vaikkapa taksikuskin asussa kaupassa et sinä siltä asun perusteella mene kyytiä siellä kysymään mutta jos näet taksikuskin tolpalla odottamassa niin sitten kysyt jos kyytiä tarvitset.- dfefve
"Minusta olisi hyvä jos noita koreja koreja ei olisi pelkästään osoittamassa sinkkuutta vaan mieluumin niin että jos oikeasti on hakemassa seuraa niin sitten olisi värikoodinen kori antamassa luvan lähestymisyrityksiin."
Miksi ihmeessä joku sinkku ottaisi sinkkukorin, jos ei ole etsimässä seuraa. Kyllä tuo sinkkukori minusta nimenomaan tarkoittaa sitä, että sillä antaa luvan lähestymisyrityksiin. Mikä muu virka sillä muka olisi?
Toki joku voi testailla markkina-arvoaan, mutta eiköhän se ryhmä ole aika murto-osa kuitenkin niistä korejen kantelijoista.
Jotenkin tuon sinun logiikkasi perusteella tulee sellainen olo, että vaatisit yksinhuoltajillekin erikseen omia sinkkukoreja, ennen kuin olisit valmis tekemään aloitteita. Sitten kohta varmaan pitäisi olla erilaiset sinkkukorit tupakoitseville sinkuille tai työttmille sinkuille jne...
Tuolla logiikalla sitä keksii aina vain uusia tekosyitä olla tekemättä aloitteita. Kyllä tuo sinkkukori on kelpo idea ihan tuollaisenaan. Ainoa ongelma on se, että niitä on tarjolla vain Isossa-Omenassa. - Ikisinkku M
dfefve kirjoitti:
"Minusta olisi hyvä jos noita koreja koreja ei olisi pelkästään osoittamassa sinkkuutta vaan mieluumin niin että jos oikeasti on hakemassa seuraa niin sitten olisi värikoodinen kori antamassa luvan lähestymisyrityksiin."
Miksi ihmeessä joku sinkku ottaisi sinkkukorin, jos ei ole etsimässä seuraa. Kyllä tuo sinkkukori minusta nimenomaan tarkoittaa sitä, että sillä antaa luvan lähestymisyrityksiin. Mikä muu virka sillä muka olisi?
Toki joku voi testailla markkina-arvoaan, mutta eiköhän se ryhmä ole aika murto-osa kuitenkin niistä korejen kantelijoista.
Jotenkin tuon sinun logiikkasi perusteella tulee sellainen olo, että vaatisit yksinhuoltajillekin erikseen omia sinkkukoreja, ennen kuin olisit valmis tekemään aloitteita. Sitten kohta varmaan pitäisi olla erilaiset sinkkukorit tupakoitseville sinkuille tai työttmille sinkuille jne...
Tuolla logiikalla sitä keksii aina vain uusia tekosyitä olla tekemättä aloitteita. Kyllä tuo sinkkukori on kelpo idea ihan tuollaisenaan. Ainoa ongelma on se, että niitä on tarjolla vain Isossa-Omenassa.Siksi ihmeessä joku sinkku tai varattukin saattaa sinkkukorin ottaa kun muita ei ole vapaana, epähuomiossa tms. ja sitten jos joku yrittää lähestyä ei se onnistu kuitenkaan, luulen että jos sinkkukorin perusteella joku olisi seurustelusuhteeseen päätynyt siitä olisi jo jossain raportoitu.
Niin kuin aiemmin totesin että ihan hyvä ideana mutta käytännössä vähän epäilen kuitenkin, ehkä jos kannustimena kassalta toisensa löytäneet sinkut voisivat ostaa teffi-illalliskortin kahdelle tosi reilulla kaupan sponssaamalla alennuksella niin se voisi kannustaa paremmin isku-yrityksiin. Kauppakin hyötyisi jos olisi tuommoinen "vetonaula" millä sinkut saataisiin sinne herkemmin tulemaan. - Olipas taas ideoita
Ikisinkku M kirjoitti:
Siksi ihmeessä joku sinkku tai varattukin saattaa sinkkukorin ottaa kun muita ei ole vapaana, epähuomiossa tms. ja sitten jos joku yrittää lähestyä ei se onnistu kuitenkaan, luulen että jos sinkkukorin perusteella joku olisi seurustelusuhteeseen päätynyt siitä olisi jo jossain raportoitu.
Niin kuin aiemmin totesin että ihan hyvä ideana mutta käytännössä vähän epäilen kuitenkin, ehkä jos kannustimena kassalta toisensa löytäneet sinkut voisivat ostaa teffi-illalliskortin kahdelle tosi reilulla kaupan sponssaamalla alennuksella niin se voisi kannustaa paremmin isku-yrityksiin. Kauppakin hyötyisi jos olisi tuommoinen "vetonaula" millä sinkut saataisiin sinne herkemmin tulemaan. - Ikisinkku M
Olipas taas ideoita kirjoitti:
no se kun saisi pariskunnat ja opiskelijakaverukset kauppaan "huijaamaan" itsensä juuri löytäneeksi, alennus olisi mittava muttei niin mittava etteikö voittoa kertyisi, voisi perustua vaikka prosenttiosuuteen ostoksien määrästä.
emmää kiitos vaan ei nyt.
Voisi tarkoittaa, että et saa minua kotiisi heti käymään tai minua kutsumaan sinua kotiisi.
Tai sitten että et tosiaan ole häntä miellyttävää tyyppiä.
Niin ja noista koreista yleisesti, siinä tulisi pitkän päälle käymään niin, että pääasiassa miehet niitä kantaisivat ja naiset ottaisivat hommakseen lähestyä sitten haluamiaan sinkkukorin kantajia, kun itse kantavat suojakilpenään, ei toivottuja vastaan, tavallista koria.- Aman
Valinnan vapaus on voimassa korista huolimatta :) Ei aina tietenkään naksaa, mutta hyvä idea sinänsä.
- mies2987464545
Moi kaikki ei oo näkyny sinkkukoreja täällä meilläpäin ainakaan
vielä.
- Turha vaiva
Juuri tuosta syystä en ole koskaan niitä sinkkukoreja ottanut. Tuollainen se naisten suhtautuminen on. Turha tehdä itsestään pelleä kävelemällä ympäriinsä pilluasaamattomienkorin kanssa. Ei korilla pillua saa, sanoi jo mummovainaa.
- .............
Sinkkukoria kantava mies on tosiaan aika varmasti ATM. Sinkkukoria kantava nainen haluaa että häntä lähestyy normikorillinen mies.
- .............
............. kirjoitti:
Sinkkukoria kantava mies on tosiaan aika varmasti ATM. Sinkkukoria kantava nainen haluaa että häntä lähestyy normikorillinen mies.
"Sinkkukoria kantava nainen haluaa että häntä lähestyy normikorillinen mies."
Eli sinkkukoria kantava nainen odottaa että varattu mies tulee ehdottelemaan hänelle kaikennäköistä??? Kyllä te yh-naiset olette kanssa.......
Yhdyn edelliseen kommenttiin että naisten kannattaa tosiaan miettiä asenteitaan ja mennä tarvittaessa päälääkärin arvioon. - vaiva palkitaan
Jaa, itse olen sinkkuna saanut enemmän ja joka viikko useammanakin kerran seksiä, kuin ex-avioliittoni aikana! Pimpsua saa kehumalla naista kauniiksi ja ihanaksi ja haluttavaksi ja koskettelemalla ja suutelemalla kaulaa sopivan tilaisuuden tullen..
Sinkkukori kouraan ja dödöosastolle kehumaan sinkkukorinainen maasta taivaisiin!!! - luulet vaan
vaiva palkitaan kirjoitti:
Jaa, itse olen sinkkuna saanut enemmän ja joka viikko useammanakin kerran seksiä, kuin ex-avioliittoni aikana! Pimpsua saa kehumalla naista kauniiksi ja ihanaksi ja haluttavaksi ja koskettelemalla ja suutelemalla kaulaa sopivan tilaisuuden tullen..
Sinkkukori kouraan ja dödöosastolle kehumaan sinkkukorinainen maasta taivaisiin!!!Jospa nainen on joka saa helppoa munaa. Kiva antaa miehen leperrellä vähän.. Itse otan mieheltä kun päätän niin.
- Kateus ja kiima
Cittarineitsytpojan alahuuli väpätti, kun kierreltyään puoli tuntia hyllyjä sinkkukorinsa kanssa ainoaksi naisilta saaduksi huomioksi jäi vähän kauempaa huudettu pilkallinen tölväisy "Ei tuolla naamalla tarvita koria kertomaan että olet sinkku".
Olimme kahden.- täyslaitainen
Onko tuo totta? Järkyttävää käytöstä.
- hmph1
Mitäh?! Onko tämä totta? Kuinka julmaa!
- Julman hauska
:D
- Dorka-atm
Siis nainen teki aloitteen, eikös tästä pitäisi miehen jo rohkaistua ja mennä juttelemaan?
- 56733
Olisit huutanut naiselle takaisin, että ihmettelinkin, miksi sulla ole sinkkukoria, mutta kun nyt katson sun naamaas tarkemmin, niin ymmärrän oikein hyvin, että olet noin varma siitä, että ihmiset tiedostavat asian muutenkin.
- .'.
56733 kirjoitti:
Olisit huutanut naiselle takaisin, että ihmettelinkin, miksi sulla ole sinkkukoria, mutta kun nyt katson sun naamaas tarkemmin, niin ymmärrän oikein hyvin, että olet noin varma siitä, että ihmiset tiedostavat asian muutenkin.
Hieno vastaus!
- Simo Siili
Nainen haluaa ja toivoo, että häntä lähestyy normikorillinen normirikollinen mies.
Tällöin haarakiila kostuu välittömästi ja kohta ollaankin jo ähkimässä.- normikori
Hahah. No olihan tämä hauska.
- 78999999999
Hieno idea!!!! Lisää tollaisia. Vähän niin kuin hyötyliikunta: kun tarvii mennä paikasta toiseen, voi yhtä hyvin liikkua välimatkat. Samoin kaupassa pitää käydä, miksei samalla voisi tavata elämänsä miehen tai naisen ilman, että täytyy erikseen lähteä johonkin kattelemaan.
- MOIGYRUHU78
ei toimi ei
KOSKA NAISET PELKÄÄ TUNTEMATTOMIA MIEHIÄ
OLLESSAAN SELVINPÄIN!!!!
T.MIES29W- pm.
Haha, totta turiset tohtori suippokorva. Herättääkö ajatuksia MIKSIKÖHÄN NÄIN ON?
On syytäkin olla varuillaan. - HelppoaKuinHeinänteko
Naiset "pelkää" tuntemattomia miehiä, koska eivät tiedä tämän statusta. Jos miehestä näkyy, että statusta on niin "pelko" häviää sen siliän tien. Kallis auto tai julkkis. Tai sitten miehellä on virka-asu päällä (poliisi, sotilas tai joku muu).
- sinkku-
Eilen yritin jutella myyjälle joka olin n 30 vuotias. Kyselin ensin shortseja ja niihin sopivia paitoja. Sanoin että tarvii ainakin kolme eri paitaa vaaleille shortseille. Siinä se sitten yritti jotain esitellä mut ei olut varma paitojen sopivuudesta. Kysyin että olenko hyvännäköinen tässä paidassa ja lähtisdikö se ulos tän näköisen miehen kanssa. Se nauroi ja sanoi pyytävänsä toisen myyjän paikalle koska tietää vaatteista enemmän. Ymmärssin kyllä sen nauramisen vitsinä.
Ruokaosastolla törmäsin tahallan naiseen jolla oli samanlainen sinkkukori. sanoin anteeksi ja kysyin että oliko meidän tarkoitus törmätä koska meillä on samanlainen kori.
Nainen hämmentyi ja mumisi jotain ja jatkoi matkaa. Lihaosastolla se vielä vilkuili minua pari kertaa. Kaupassa isketyksi joutuminen on varmaan aika noloa naisista.
En oikein tiedä mitä naiselle sanoa koska puhun yleensä aika suoraan. Nysvääminenkään ei ole tuottanut ikinä tulosta. - not sinkku
Voi harmi et mä en voi kokeilla sitä sinkku korii, ku en aijo erotakkaan. Tulispa sellasetkin korit ku varatut....ja sit ihan normikoritkin...et saa valita mielesensä :) Varatuil voi olla sellaset mustat ja punasel tekstil...Haaveeks sekin jää...mä ainakin haukkana hymyilisin kaikil sinkku kori miehil, jos sinkku oisin ;) No mut haaveeks se jää nyt niillekki.
- Sinkkukorille
on kätevämpikin vaihtoehto. Nimittäin sinkkuranneke.
Ranneke voi olla kädessä ruokakaupan lisäksi missä tahansa muualla liikkuukin. Minulle on jo tultu juttelemaan bussissa, kauppatorilla, jäätelökioskilla ja pankkiautomaattijonossa. Ja ranneke ollut käytössä vasta pari päivää. Suosittelen lämpimästi :)
Niin ja paikka, mistä noita sinkkurannekkeita saa on sinkkuranneke.com- No höpöhöpö?
No jo oli höpöhöpöjuttu, kukaan edes tunnista tollasta ranneketta, saati että tuo vielä noin hyvin toimiai, muuntipuheita.
Eikös tuo vasta tullut myyntiinkin - 14 + 7
No höpöhöpö? kirjoitti:
No jo oli höpöhöpöjuttu, kukaan edes tunnista tollasta ranneketta, saati että tuo vielä noin hyvin toimiai, muuntipuheita.
Eikös tuo vasta tullut myyntiinkinKatoin tota nettisivua ja siellä oli paskanjauhantaa, että myyty jo loppuun. Ja vitut.
Nettisivu on rekisteröity 27.7.2013. - PIkku huomio
Hieno homma, mutta miksi oranssi sinkkuranneke on kuvassa punainen ja siinä lukee "yhteisvastuukeräys"? Vaihda hyvä mies ne kuvat laillisiin.
- Kaatuileva vihreä
Kokeilin naapurikaupassa sellaista perässä vedettävää ostoskoria ja se oli könöllään koko ajan. Kaatuili kaiken aikaa. Ajattelin että se on kuin kylän mies viikonloppuyönä.
Ei se ei ollut sinkkukori vaan tavallinen vihreä. - ei mitään
Mitä atm tekee sinkkukorilla?
- 123#
Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja täytyy myöntää etten kehtaisi napata tuollaista sinkkukoria. Pelkäisin että muut pitäisivät tyrkkynä, helppona tai epätoivoisena. Isompi paikkakunta ja se että muutkin käyttäisivät tuollaista koria, saattaisi helpottaa.
- Pakit ja pakit
Kyllä muistan antaneeni nuorempana paljonkin pakkeja nuorille miehille, koska en ollut valmis koko touhuun. Eihän se myönteinen vastaus aina tarvitse tarkoittaa seksiäja kihloja, mutta suomesta puuttuu sellainen yhdessä tekemisen/ harrastamisen ja seurustelun kulttuuri. Ja koko tapaamis- ja flirttikulttuuri on vähän jäykkää.
Älkää nyt nuoret miehet syyttäkö aina itseänne, ei ne nuoret naisetkaan ole aina valmiita. Onhan tää jo muttumassa luovempaan suuntaan.
Ja nuorten puhetyyli toisilleen on aika kylmää. Ihmeellistä tökkimistä koko ajan. Toi ylhäällä kerrottu nuoren Cittaripojan saamasta kommentista on järkyttävä. - ällöä
Sinkkukori silloinhan kuka vaan luulee saavansa 100% seuraa.Itse naisena en halua Kaljua,partaista lihavaa miestä en vaan kertakaikkiaan tunne kipinää enkä mitään tutustumisen halua sellaiseen en silloin lähtisi edes tuttavuutta tekemään Vaikka sinkku olen niin en niin epätoivoinen et kyseistä koria ottaisin jos miehet sitten kuvittelevat et on pakko alkaa tutustumaan kun sinkkukori on
- NaurattaaEttäNapaaKipris
Suomalaisethan ne on korien ja ilmaisten ämpärien perään voi helevata, ihme ettei olla kuoltu jo sukupuuttoon. :D Kyllä meinaan miehen saada ilman mitään hemmetin koria! :D
Mitä sitä asiakkaita, pitäisi kokeilla suoraan kauppiasta :D
- Ätmelsson
Niin. Tai myyjää. Mun lähikaupassa on siinä kassahihnan vieressä banaaneja korissa ja korissa lukee "sinkkubanaani". Sen ostoa ei huomaa kun myyjä tai takana oleva. Ne hedelmä osaston banaanit edes yksittäisenä ei ole sinkkubanaaneja.
Ätmelsson kirjoitti:
Niin. Tai myyjää. Mun lähikaupassa on siinä kassahihnan vieressä banaaneja korissa ja korissa lukee "sinkkubanaani". Sen ostoa ei huomaa kun myyjä tai takana oleva. Ne hedelmä osaston banaanit edes yksittäisenä ei ole sinkkubanaaneja.
Sinkkubanaani :D
Eiku saman tien vaan köllähtää ite siihen koriin. Johan ruppee tapahtummaan ihmeitä.
Niissähän lukee monesti "ota tästä mukaasi"- Ätmelsson
misspönttöuuni kirjoitti:
Eiku saman tien vaan köllähtää ite siihen koriin. Johan ruppee tapahtummaan ihmeitä.
Niissähän lukee monesti "ota tästä mukaasi"20cnt joutuu vielä maksaa
- ei.syötäväksi
misspönttöuuni kirjoitti:
Niissähän lukee monesti "ota tästä mukaasi"Sinkkubanaanit on tarkoitettu tietenkin sinkkunaisille.
- plärää
ongelma on nyt se ihan heti,et eri taipumuksille pitäs olla omat korinsa. homoille ,heteroille ja bikorit erikseen. ettei kukaa homo esim. tuhlaa aikaansa heteron lähentelyyn.
- Anonyymi
Hyi kamala😂😂😂Kaupassa asioin rauhassa enkä etsi siellä seuraa .
Aika teennäistä ja epätoivoista seuranhakemista tuommoiset sinkkukorit. Ne lainalaisuudet mihinkään katoa siinä. Sitten käy juuri noin kuin aloittajalle kävi.
Se on kiva idea, mutta ei toimi kuin ihan tuurillaan. Ei mikään varma tie onneen ole sekään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on kiva idea, mutta ei toimi kuin ihan tuurillaan. Ei mikään varma tie onneen ole sekään.
päätä nyt onko kiva idea vai epätoivoinen yritys
Anonyymi kirjoitti:
päätä nyt onko kiva idea vai epätoivoinen yritys
Se on molempia. Minun käytössä se olisi vain epätoivoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864