Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pakastemarjat maistuu pilaantuneelta?

ihmettelen1

En oikein tiedä onko pakastimessani vika vai missä. Pakastemarjoissa silloin tällöin tulee oikein pahanmakuisia marjoja suuhun, mutta suurin osa marjoista on normaaleja. Mielestäni tuon marjat kotiini oikein eli otan pakasteet vasta viimeisenä ostoskärryyni, pakkaan ne pakastelaukkuun ja kotona laitan ne heti pakastimeen.

Tätä on jatkunut jo pidempää mustikoissa ja smoothie mansikoissa, molemmat Rainbown tuotteita. Eli kyseessä ei voi olla vain yksi tai kaksi huonompi erä. Mielestäni tuon pakasteet aina samalla tavalla kotiin. Mustaheukoissa ja karpaloissa en ole huomannut pahaa makua.

Olen siis epäillyt omaa pakastintakin, mutta mittarin mukaan siellä on aina riittävän kylmä ja pakasteet ovat aina jäässä ettei siellä sulia kohtia ole koskaan ollut. Voisiko Rainbown alkutuotannossa tai säilytyksessä olla vika, vaikken näin haluaisi uskoa? Vai teenkö minä itse jotain väärin? Kerran yhdessä mustikka satsissa oli pilaantuneen makua, vaikka juuri ostin sen ja laitoin heti muroihin kotiin tultuani.

2

3124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjansyöjä

      Vie kauppaan takaisin ja kerro ongelmasta siellä. Tuotteet on tarkastettava ja tutkittava. Toinen vaihtoehto on jos pakastimessasi on muita voimakasaromisia tuotteita ja maku tarttuu muista tuotteista marjoihin.

    • omatarvepoimija

      En noista kaupan ties mistä poimituista marjoista osaa sanoa juuri mitään, kun itse poimimme marjamme lähialueen metsistä ja itsepoimintatiloilta (mansikat, herukat, karviaiset). Sen kuitenkin olemme huomanneet, että pakastetut (ja sitten sulatetut) marjat eivät maistu yhtä makeilta kuin tuoreena syödyt. Ehkä happoisuus lisääntyy pakastussulatusprosessissa ja makeus peittyy happoisuuden alle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe