Minua kyllä jo jännittää. Jos ei työnny maanjäristyksiä isosti, niin eipähän ihmiset menetä kotejaan, eikä henkiään.
Mutta jos, niin sitten pitäisi alkaa miettimään miten hyödyntää näiden pioneerien työtä!
90 asteen kulmassa törmäyksissä sinkoutuu liikettä vain tiettyyn sektoriin ja näin atomien ytimistä vapautuu lisää liikettä jonka takia törmäyksiä lisää jne.
Ja kun siellä on ne Baranormalin ennakoimat 90 asteen kulmat kahdenkin eri järjestelmän aiheuttamana, niin suattavathan nämä Lapin helteet, kaatosateet ja niiden mukanaan työntyvät tulvatkin pohjimmiltaan selittyä noiden ulkoisten tekijöiden aiheuttamilla paineenvaihteluilla?
Onnea
http://www.gaianhuuto.fi/GWNblogi/ uudelle indeksille! Sikäli jos hän on oikeilla jalanjäljillä ja vähän jo alkaa näyttämään siltä että niinhän hän on!
http://www.gaianhuuto.fi/GWNblogi/
Ulkoiset paineenvaihteluun vaikuttavat tekijät 6 - 9.6.2013
Järiseekö
1
154
Vastaukset
Nyt taisi tulla Baranormaalille häpeäloman paikka: ajalla 6.6.2013 - 9.6.2013 ei edes yhtään kuutosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231855
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761375- 311324
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet491038Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22997
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 47800