Miksi vaivautua arvostelemaan pizzan tekijöitä, kun tekee itse, saa sitä mitä tilaa. Itse joskus joudun syömään jossain pizzaa, en kuole, mutta syön enää vain suomalaisessa paikassa. Ulkolaisten rasvan tirinästä en pidä Mutta kotona tuon tuostakin pyöräyttelen pizzat, juuri omilla tai perheen toivomilla täytteillä. Durum vehnäjauho on pohjaan paras. Ja jos huvitusta riittää, niin pizzan paistoon on myytävänä pieniä paisto"uuneja". Paistaa alta ja päältä, teen siinä myös suolaisia piirakoita, niin ja munakasta. Omaa pizzaa voi tehdä toisellekin päivälle tai pakastaa. Saa varmasti hyvää ja edullista.
Oma pizza paras pizza
2
116
Vastaukset
- Olen asiasta
kanssasi samaamieltä kotipizza parasta.
- pitaeikupitsa
Miten ihmeessä sä saat durumista kunnon taikinan? Mulla se vaan jää aina käsiin ja kulhoon kiinni ja jauhoja joutuu käyttää tolkuttoman paljon vaikka vaivais kuinka ja tuloksena on turhan kova taikina. Sopii ilmeisesti paremmin pastaan (vaikkakin 00-jauhot ovat se oikea) kuin pitsaan.
Itse käytän tavallisia erikoisvehnäjauhoja, joista teen löysänpuoleisen taikinan. Annan sen kohota hyvin, levitän sen vettä käsissä hyväksi käyttäen levyksi uunipellille paperin päälle ja annan kohota toisen kerran. Lisään täytteet ja työnnän uuniin 225 astetta noin 15-20 minsaa - kunnes pinta sopivan kultaisen värinen, pohja kypsä ja rapea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875