Miksi vaivautua arvostelemaan pizzan tekijöitä, kun tekee itse, saa sitä mitä tilaa. Itse joskus joudun syömään jossain pizzaa, en kuole, mutta syön enää vain suomalaisessa paikassa. Ulkolaisten rasvan tirinästä en pidä Mutta kotona tuon tuostakin pyöräyttelen pizzat, juuri omilla tai perheen toivomilla täytteillä. Durum vehnäjauho on pohjaan paras. Ja jos huvitusta riittää, niin pizzan paistoon on myytävänä pieniä paisto"uuneja". Paistaa alta ja päältä, teen siinä myös suolaisia piirakoita, niin ja munakasta. Omaa pizzaa voi tehdä toisellekin päivälle tai pakastaa. Saa varmasti hyvää ja edullista.
Oma pizza paras pizza
2
143
Vastaukset
- Olen asiasta
kanssasi samaamieltä kotipizza parasta.
- pitaeikupitsa
Miten ihmeessä sä saat durumista kunnon taikinan? Mulla se vaan jää aina käsiin ja kulhoon kiinni ja jauhoja joutuu käyttää tolkuttoman paljon vaikka vaivais kuinka ja tuloksena on turhan kova taikina. Sopii ilmeisesti paremmin pastaan (vaikkakin 00-jauhot ovat se oikea) kuin pitsaan.
Itse käytän tavallisia erikoisvehnäjauhoja, joista teen löysänpuoleisen taikinan. Annan sen kohota hyvin, levitän sen vettä käsissä hyväksi käyttäen levyksi uunipellille paperin päälle ja annan kohota toisen kerran. Lisään täytteet ja työnnän uuniin 225 astetta noin 15-20 minsaa - kunnes pinta sopivan kultaisen värinen, pohja kypsä ja rapea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998666Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683021- 161413
- 761038
- 681017
- 27975
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55923
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864