Missä saa edullisemmin suoritettua green cardin lähellä lappeenrantaa,imatraa??
GREEN CARD Lappeenrannan seudulla
2
311
Vastaukset
- hjhghhgg
Kannattaisiko kysyä suoraan kentältä esim Viipurin golf. Saisit sentilleen oikean hinnan. Täältä tuskin vastausta saat, ellei joku kysy sun puolesta clubilta
Green card kokeen hinta on aika sama monella kentällä, muutaman kympin. Alennusta voisi saada esim sen takia, että liittyy kyseisen seuran jäseneksi kortin saatuaan.
Jos on kyseessä green cardiin tähtäävä alkeiskurssi, niin sitten hinnoissa on eroja.
Jotkut kurssit käydään iltasin ja kestää viikon, jotkut seurat järjestävät viikonlopun kestävän kurssin jne. - kaerpaenen1
Itse kun kävin ja tein vertailua niin olennaisemmaksi kuin itse hinta kävi sijainti. Hinnoista löytyi 2012 eroja tosiaan 20€ verran joten menoveden määrä oli se ratkaisevampi juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848