Kävinpä sitten kokeilemassa rosenterapiaa. Se oli kyllä suuri pettymys, vaikka yritinkin mennä sillä asenteella että katsotaan mitä tapahtuu, en toivo liikoja. Pettymys oli suuri, kun en edes kyennyt rentoutumaan! Terapeutti (vai hieroja?) koitti kysellä samalla kun käsitteli kroppaani "mitä nyt tulee mieleen....jne.", mutta kun ei tullut ei niin yhtikäs mikään. Päässä ei liikkunut mitään ajatuksia, ympäriltä kuuluneet hälyt häiritsivät ja vaikka kuinka yritin saada itseni rentoutumaan, se oli mahdotonta. Onko terapeuteissa suuria eroja, eikö tämä osanut hommaansa vai olenko minä toivoton tapaus?!
rosenterapia oli pettymys
3
1141
Vastaukset
- nimetön
Ei kukaan ole toivoton tapaus! Terapeuteissa on tietysti ainakin sikäli eroja, että yhden kanssa kemiat toimii, toisen kanssa ei.
Mistään hoitomuodosta ei kuitenkaan minun mielestäni voi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätelmiä yhden ainoan kerran perusteella.
Itse olen käynyt Rosen-terapiassa säännöllisesti kerran kuussa viime joulukuusta lähtien. Mitään ihmeitä ei ole tapahtunut (ainoastaan kerran "näin" kuvan), mutta rentoudun siellä täydellisesti, ja minusta tuntuu, että joskus vielä koen siellä myös jotain psyykkisiä juttuja. Jos en koe, niin en pety siitäkään. tykkään Rosen-terapiasta tällaisenaankin.
Toinen vaihtoehto sulle voisi olla psykologinen vyöhyketerapia. Siinä keskustellaan enemmän. - maikku
Olen saanut rosenista tukea henkiseen kasvuuni, tutustunut itseeni paremmin (mikä ei kyllä aina ole ollut kivaa, mutta lopulta ehdottomasti kannattavaa). Minusta on tullut rohkeammin juuri sellainen kuin olen, turha esittäminen ja miellyttäminen on jäänyt vähitellen.
- rosen tutuksi
Ensimmäisestä kerrasta ei kannata vielä tehdä johto päätöksiä rosen suhteen.
Itse sain ensimmäisen hoitoni ja mitään ei tapahtunut..eikä toisella eikä kolmannella. Joten päätelmää ei vielä yhden hoitokerran jälkeen kannata tehdä. Mutta kuten ... sanoi että joskus ei kemiat aina pelaa ja itse hoidettava tietää missä mennään ja missä se hoito on se itselle kuuluva ja milloin ei kannata samalle hoitajalle mennä uudelleen.
Itse olen aloittanut rosen koulutuksen ja sen olen oppinut että jos ihmisessä ei tapahdu mitään tai hän ei ole halukas puhumaan silloin hoidon voi tehdä hiljaisesti ja vaikka olemalla vain läsnä, sillä pakottamalla ei mitään saa aikaan.
Mutta nyt pitkän ajan kuluttua kun sitten olen saanut hoitoja oikein olan takaa niin sanon että se ensimmäinen hoito missä ei tapahtnut mitään, oli ehkä paras minulla ainakin. Sillä joskus se mitä sisältä tulee on raskasta käsitellä ja varsinkin jos sitä tuki verkkoa ei ole kovin lähellä ja kokoajan saavutettavissa.
Rose ei ole kaikkien laji, mutta mie olen ollut positiivisesti yllättynyt kuinka se on vienyt mukanaan. Ja kuin asiat voi myös käsitellä hellemmällä tavalla kuin oikea hieronta joka myös laittaa asiat kiertämään kehossa, mutta kamalalla ruhjomisella.
Hierontaahaan rose ei ole vaikka hyvin saman tapaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894