Roosters on paras!

pukeudu punaiseen

Ja arvaa muuten miksi?

No tietysti siksi, että Roosters on paras!

Hyvä Roosters! Red Nation!

17

328

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Go Big Red Cocks!
    • Ulvova mylläri

      Onko Sampo Rannalla kivekset munasyndien välissä vai miksi siitä lähtee niin paha ääni kentällä?

      • 4+16

        MIEHET ei tarvii munasyndejä kentällä


      • 22+222
        4+16 kirjoitti:

        MIEHET ei tarvii munasyndejä kentällä

        Totta, uudessa logossa kananpojallakin roikkuu kivekset nokassa.


    • Go Roosters!
      • 3+4

        Tulee varmaan jo keväällä myyntiin tonne Roostersin toimistoon Pasilan Puistotielle.


    • kotkotkooooot

      roosterssilla on parhaat koti sivut

      http://www.kolumbus.fi/roosters/

    • fatrooster
    • lohihyydyke
    • roostersonrumaväri

      Alkoi näyttämään pahalta ekalla puoliskolla niin päätuomari sai tilastointi kopista ohjeet korvanappiin pistää köpiksen #28 pihalle ettei tule turpaan kotikentällä.

      • satsaapunaiseen

        Kesti sen verran kauan se yhteydenotto että oli varmaan kopissa patterit loppu ja piti vaihtaa uudet mutta hyvinhän se meni kun saatiin Towersin syömähammas pihalle heti ekalla puoliskolla. Liiton sivuilla jo paukutellaan henkseleitä kuinka helvetin hyvä Roosters oli. Enpä paljoa lähtis tuolla kokoonpanolla haastamaan edes divarijengejä tällä kaudella.


    • paintitred

      roosterssin pitkä aikainen hiljaiselo on päättynyt ja sivuille on näköjään tullut oottakin materiaalia kööpenhaminan voittoisan pelin jälkeen,,,tosin vaati voitetun pelin ennen kuin uskallettiin mitään kirjottaa !!

    • RedPower

      Miehet taas kunnossa. Sunnuntaina 14.6 Punakone laittaa Turun muukalaisille höyläämätöntä ahteriin niin että tuntuu. Niin loppuu toi lässytys taas täällä suoli24:ssä. Mestari on selvä 2015. Muistakaa kurjat tämäkin vuosi on KUKON VUOSI.

      Roosters! Red Nation!

      • RIProosters

        Voi olla aika hiljasta kun kaivatte sen parrun omasta hanuristanne. Mikäs on tämän vuoden vetonaula Velolla? Piknic katsomohan oli valtaisa myyntihuipennus.


    • kouvolarednations

      onko roosterssissa ja kouvolassa sama media ryhmä kun kumpikaan ei omilla sivuillaan eikä facessa paljoa kirjottele kun tulee päihin. kouvolakin tyytyy julkaisemaan naisten ottelu tuloksia kun voittavat mutta vaasan pelistä ei ole kun joku pari rivin ennakko. roosters ei ole ruotsin reissusta kirjottanut kanssa mitään. hyvin te vedätte ja vedätätte !!

      • Imesukkaa

        No kannattaiskohan käydä edes lukasemassa ne Kouvolan sivut ennen avautumista...


      • Määkijä

        Missä on muuten nähtävillä tämän dynastian rosteri?
        Itse ainakin löydän vain viime vuoden rosterin ja sitten jossain uutisessa viissiin oli se europelien rosteri...
        Miksei Ruotsin reissun paluumatkalta ole videoita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe