Olen pannut merkille kuinka helluntailaiset sietävät saastaisuudessa eläviä veljiään ja sisariaan olkoon pedofiili tai valkokaulusrikollinen. He saavat helluntaiveljellisen synninpäästön, todellisen juudaksen suudelman ja ripustavat vielä seppeleen päähän ja pääkallosormuksen vasempaan nimettömään.
Arvostelua he eivät siedä jos jotkut tuovat uudestisyntyneiden rikoksia tiettäväksi. Helluntaiharhoista ei saisi puhua sanaakaan jos niin käy, avaus poistetaan välittömästi.
Olen havainnut palstalla olevan myös raittiita yksilöuskovia. En tiedä mihin seurakuntaan kuuluvat
ja mitä kaikkea pahaa ovatkaan joutuneet kokemaan valheveljien keskuudessa?
Lahkohenki on laadultaan sellaista että se on yhtä olemusta pahuudessa,eikä sitä saa arvostella.
Siedätyshoitoa helluntailaisille.
4
51
Vastaukset
Asia on juuri noin. Kun helluntaiveli lankeaa ja asian ottaa puheeksi, helluntailainen kyllä kääntää sen helposti luterilaisessa kirkossa tapahtuvaan samaan syntiin.
Kun eräs pastori lankesi pedofiliaan ja siitä keskusteltiin, helluntailaiset tahtoivat vain keskustella lestadiolaisten harjoittamasta pedofiliasta. Netmission poisti heti helluntaipastoria koskevan keskustelun, mutta on sallinut käydä keskustelua samasta asiasta,kun luterilainen on siihen syyllistynyt.
Helluntailaiset eivät kestä arvostelua ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun heidän oppiaan ja menetelmiään arvostellaan, helluntailaiset unohtavat sen "hengen hedelmän" jota paljon saarnaavat ja selittävät. Helluntailaieille käy usein tällaisissa tapauksissa kuten raamatussa sanotaan "hänen hahmonsa synkistyi:"- MatildaRosa
Helluntalainen hyvä-veli-piiri kyllä suojelee omiaan, sillä eihän korppi korpin silmää noki.
- body2
ampparisti
Millä mittaat toisia ??
Itsesi kautta,itselläsi ja onko sinulla siihen edes
velvollisuuksia, mahdollisuuksia tai oikeuksia.
Hengellisyyden pahin saasta on, kun uskoa pidetään kollektiivisena omaisuutena ja veli kyttää veljeä.
Se on kaikkien riitojen,kaikkien erimielisyyksien,hajaannusten sekä sotien aiheuttaja.
Uskon lähtökohta on, se on subjektiivinen /henkilökohtainen ja siinä ei kenelläkään ole oikeuksia vaatia toiselta yhtään mitään.- ampparisti
En minä omilla mitoilla mittaile en oppeja enkä opettajia.
Minulle on asetettu pakon vaatimuksia ja rakkauden käskyjä pitää Jumalan sana puhtaana, silloinkin kun lahkohenget omivat sen perkeleellisessä hengessä, itselleen.
Tuskin olen suuresti rakastettu sen vuoksi että julistan totuutta ja mitä näen siitä kerron kaikille etteivät joutuisi villipetojen joukkoon.
He tahtovat viedä sielusikin heidän mukanaan helvettiin.
Luovu sinä body siitä setarakkaudesta siitä tulee voi tulla pylly kipeäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3681758Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391594Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v11538Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481151- 731003
- 58984
- 47746
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699