Puput syö heiniä ja kaalinlehtiä. Ja monet muutkin elukat syö jotain äpärettä, mutta ihmiset ovat luonteeltaan lihansyöjiä, minäkin syön vallan lihaa ja läskiä, makkaraa unohtamatta.
Ihminen on lihansyöjä
10
152
Vastaukset
- kokolihaa
Kyllä vaan, nytkin juhannuksena syödään kokolihaa grillattuna. Syökööt lehmät heiniä.
- väärin.
Ihminen on kyllä sekasyöjä, ei lihansyöjä. Mutta toki liha on myös ihmiseläimelle olennainen osa ravintoa, siinä missä kala ja rehutkin.
- lihansyöjä
Ihminen on todella lihansyöjä, se on todistettu nyt ja aiemminkin, kesälimalla meni monta kiloa lihaa, joku sata grammaa jotain heiniä, se kertoo sen oleellisen että ihminen on lhansyöjä.
Älkää vitunvegetaristit muuta väittäkö. - lihaa syön
Menipä kesä lihaa ja makkaraa grillatessa, siispä ihminen on lihansyöjä.
Kaalinlehdet ja muutkin vihreät heitin pihassa norkoileville kaneille. - sisäfileee
Ihminen on lihansyöjä mitä suurimmissa määrin, toki jotain perunaa menee siinä lisukkeena mutta pelkästään joillain kaalinlehdillä ei pitkälle pötkitä.
- minä syön kaikkea
Paitsi tietysti jotkut on jotain vegejä, nehän ei lihaa syö. Jotaki heiniä tai tofua vaan.
- Grillattu kana
Minäkin syön kaikkea.Suurinta herkkuani on kana,makkara,kebab ja pihvit.G
- mistä kanaa
Mistä hommaat kanasi ? Sitä on vaikea kaupoista löytää, broileria vaan myyvät nykykaupat, kanaa löytyy korkeintaan jostain Stockkan herkusta pakasteena.
Viime kerralla Helsingissä käydessä ostin sieltä ranskalaisen pakastetun kanan ja hyvää kyllä oli. On hirmu ero siihen broileriin jota ihmisille syötetään nykyisin. - aah lihaaaaaa
Tehtiinpä maittava rosvopaisti, siinä heinät kalpeni.
Eli ihminen on todella lihansyöjä, lehmät syö heiniä. - Apo-CaIypso
Olen kaiklkien ylläolevien kanssa samaa mieltä. Lihaa ja muuta kohti suuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171534
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881357Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1481164- 671020
- 40990
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V113969Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59945- 69924
- 97897
- 73881