Ja jos ei, syömmekö orvokkeja vai raakoja mansikoita ?
Ollaan nyt oltu pari tuntia pihalla lukkojen takana, alkaa vähän hiukomaan.
Voiko ruohosta tehdä ruokaa ?
5
313
Vastaukset
- HerrGrass
No mikä ettei vaikka ei se hyvää ole.
Toisen maailman sodan jälkeen ihmiset söivät keitettyä ruohoa pahimpaan nälkäänsä ja juovathan ihmiset nykyäänkin erilaisten ruohokasvien oraista tehtyä mehua.
Orvokitkin ovat syötäviä ja varmasti paremman makuisia kuin ruoho.- Kroskfjrjd
Ei muuta kuin nurmikkoa napostelemaan.
- Missä kalorit?
Harmi, kun Suomen luonnossa kasvaa lähinnä noita salaattien lisukekasveja, jotka eivät mahaa täytä. Pitäisi istuttaa kaiken maailman nopeasti leviäviä juurikkaita, hedelmäpuita ja marjapensaita nälänhädän varalle.
- ...
Voihan tätä varmaan kasvattaa parvekkeellakin jossain syvässä laatikossa maisteltavaksi. Muistaisin, että joskus työpaikkaruokalassa on tarjoiltu pehmeän makuista mustajuurisosekeittoa, nam. Sitä en ymmärtänyt, että mustajuuren sanotaan olevan monivuotinen, mutta se kylvetään yksivuotisena, mutta minun peukalonihan eivät viherrä.
http://puutarha.net/indexfr.aspx?s=/keskustelukanava/ketjut/6367/1/0/1/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642356- 2032169
- 711796
- 951713
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059