Paneminen ja tunteet

henkilöihminen

Miksi naisille on jotenkin niin helkkarin tärkeetä, että miehet puhuvat heille joistakin vitun tunteista ennen aktia? Jos on hakusessa vain yhden yön kännipano, niin mitä sen on väliä, sattuuko nyt olemaan jotain erityisiä tuntemuksia.

Mutta tämähän onkin ilmeisesti yksi naisten tekosyy välttää harrastamasta seksiä ihan kenen tahansa kanssa. Mutta hassua tässä on ennen kaikkea se, että juuri ne tunteettomimmat ähkijät tuntuvat päätyvän aina sänkyyn jyystämään, kun taas me tunteelliset herrasmiehet emme pääse sitä juuri koskaan kokemaan.

24

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+3

      "tunteelliset herrasmiehet ei pääse panemaan" :DDDhahaha

      • sisällä

        Ihan paras :D :D

        Pahintahan tässä on, että ap ei taida itse edes käsittää, miten pihalla se on...


    • Näin on
      • hieno tahti päällä

        Juuri noin niitä lapsia kuuluu tehdä!


    • Totuus naisista

      Naiset eivät kiihotu miehen vartalosta samalla tavalla kuin miehet kiihottuvat naisen vartalosta. Naisten kiihottuminen on narsistisempaa, he kiihottuvat vain siitä, että mies kiihottuu heistä ja tuntee syviä tunteita heitä kohtaan. Seksissä nainen on aina objekti, jopa itselleen.

      • mieti vähän

        Ei sillä ole mitään tekemistä narsismin kanssa, että naisen pitää vakuuttua siitä, että mies on valmis sitoutumaan häneen ennen kuin menee hänen kanssaan sänkyyn. Seksihän on lastentekoa varten, eikä luonto ole todellakaan tehnyt naisesta niin hölmöä, että hän kenelle tahansa hankkiutuu raskaaksi, joka sitten jatkaa matkaa saman tien. Ja mikään ehkäisy ei sitten ole 100% varma.


      • Vauvakortti
        mieti vähän kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään tekemistä narsismin kanssa, että naisen pitää vakuuttua siitä, että mies on valmis sitoutumaan häneen ennen kuin menee hänen kanssaan sänkyyn. Seksihän on lastentekoa varten, eikä luonto ole todellakaan tehnyt naisesta niin hölmöä, että hän kenelle tahansa hankkiutuu raskaaksi, joka sitten jatkaa matkaa saman tien. Ja mikään ehkäisy ei sitten ole 100% varma.

        Vauvakorttia vilauttamalla naisten narsismi saa luonnollisen selityksensä.


      • ----------
        mieti vähän kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään tekemistä narsismin kanssa, että naisen pitää vakuuttua siitä, että mies on valmis sitoutumaan häneen ennen kuin menee hänen kanssaan sänkyyn. Seksihän on lastentekoa varten, eikä luonto ole todellakaan tehnyt naisesta niin hölmöä, että hän kenelle tahansa hankkiutuu raskaaksi, joka sitten jatkaa matkaa saman tien. Ja mikään ehkäisy ei sitten ole 100% varma.

        Toisin sanoen naista ei kiinnosta taikka kiihota seksi sinänsä, vaan nainen käyttää seksiä sitouttamisen välineenä, jolla hankitaan riittävän tasokas mies siittäjäksi ja elättäjäksi. Tuo ehkäisyn epävarmuus on vain tekosyy. Ehkäisy on riittävän varmaa, jos seksi oikeasti kiinnostaa. Ei miehetkään halua panna paksuksi ketä tahansa ja joutua samalla elatusvastuuseen.


      • Anonyymi
        ---------- kirjoitti:

        Toisin sanoen naista ei kiinnosta taikka kiihota seksi sinänsä, vaan nainen käyttää seksiä sitouttamisen välineenä, jolla hankitaan riittävän tasokas mies siittäjäksi ja elättäjäksi. Tuo ehkäisyn epävarmuus on vain tekosyy. Ehkäisy on riittävän varmaa, jos seksi oikeasti kiinnostaa. Ei miehetkään halua panna paksuksi ketä tahansa ja joutua samalla elatusvastuuseen.

        Huoh.

        Teinityttö on kiinnostunut seksistä sinänsä. Kovasti.
        Neito on kiinnostunut seksistä sinänsä. Mutta voi olla taka-ajatuksia.
        Nainen ei ole kiinnostunut seksistä sinänsä.
        Menopausaalinen nainen ei ole ollenkaan kiinnostunut seksistä sinänsä.
        Mummo ei enää edes muista mitä seksi on, ja/tai inhoaa kaikkea siihen liittyvää.


    • robocopocococoo

      Mun mielestä tärkeää on, että nainen tuntee itsensä arvostetuksi, ennen kuin meisserschmitt painetaan kaikkein pyhimpään. Ei siinä välttämättä tunteista tarvitse sinänsä puhua.

      • Nainen on pönttö

        Mitä väliä sillä arvostuksen teeskentelyllä on? Pystyn paskantamaan vessanpönttöönkin ilman että "arvostan" sitä pönttöä. Miksei nainen voi olla kuin pönttö?


      • nona1
        Nainen on pönttö kirjoitti:

        Mitä väliä sillä arvostuksen teeskentelyllä on? Pystyn paskantamaan vessanpönttöönkin ilman että "arvostan" sitä pönttöä. Miksei nainen voi olla kuin pönttö?

        Maksulliset ovat niitä pönttöjä. Seteleitä vain pöytään jos tuntuu että pitää pöntölle päästä. Eikä tarvitse taatusti tunteilla. Hauskinta on kuitenkin se etää miehet rakastuvat yllättävän usein näihin ammatilaisiin...


    • mies32

      Enpä usko, että mitään tunnejaarittelua tarvitsisi käydä läpi. No ok, jossain vaiheessa joku ulkonäkökehu ok, mutta jos alat varsinkin 1. iltana jostain rakastumisista puhumaan, niin ennemmin se varmaan karkottaa naisen.

      Pidemmässä suhteessa sitten voi tunnepuhe olla olennaisempaa.

    • Nuoriso-säätiö

      Sillä tunteellisuudella tarkoitetaan, että pystyy käsittelemään tunnepätkät sujuvasti, eikä sitä, että on itkuun purskahtamaisillaan.

      • Anonyymi

        Kumpi on suotavampaa, että nai
        nen molon nähessään purskahtaa itkuun vaiko että repeää nauruun?


    • Anonyymi

      Tunteet. Ne on homoille

    • Anonyymi

      Varmaan ne haluavat tuntea itsensä haluttaviksi eivätkä vain persoonattomiksi seksinukeiksi. Siksi vaatinevat tunteilua.

    • Anonyymi

      Naiset haluavat puhua tunteista utta miehet perustavat enemmän tentuista

    • Anonyymi

      Tarkoituksesi lienee ollut vain provosoida. Ne on huo..a jotka vaan panee ilman tunteita. Miehissä heitä on enemmän. Aloituksessasi ei ole mitään herrasmiesmäisyyttä, se on törkeä.

    • Luonnonvarainen ihminen ei edes tiennyt, että lapsensaanti liittyy seksiin. Ei varmaan tiedä sukulaisemme ihmisapinatkaan.

      Seksiin ajaa tahto miellyttävään kokemukseen. Lapsen saaminen on seksiin hakeutumisen sivutuote. Nykyihminen tietää yhteyden, mutta edelleenkään seksihalua ei voi oleellisesti selittää lapsensaannilla. Muutenhan naisen seksihalu kävisi olemattomaksi nykyisen tehokkaan ehkäisyn aikana.

    • Anonyymi

      Seksiä tai yhdyntää ei varmaan koskaan ole ajateltukaan minään ilmaishyvänä, vaan aina takoo päässä ajatus että siitä täytyy maksaa jotenki, uhrautua sen saamiseksi Maksuttomasta seksistä eli raiskauksesta tullenee liian herkästi morkkis tai muu vastaava velallinen olo.
      Perinteisesti on aateltu että tämän hyvän saamisen etellytyksenä on että mennään avioon ja tuotetaan lapsia joista huolehjitaan, ja suoritetaan siten maksua Jumalalle siitä että tämä antaa meän ilostella keskenämme. Että saajamme niin naattia toisistamme sillä eelletyksellä että uhraudumme lastenkasvattajiksi.
      Nyt sitten ihminen halajaa pluffata, valita ite maksutyylin. mieluumin antaa toiselle rahansa kuin itsensä. Toinen taas antaa hänelle kehonsa, muttei itseään. Sitä se pähkylänkuorissa, lienee prostituutio ja maksuseksi

    • Jahas ei tässä ole sanoja aiemmin käytetty kyllä ne eleetkin riittää.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa tuntea jännämiehen mulkun sisällään. Siinä ei muita tunteita tarvita.

    • Anonyymi

      Menkääpä taas vittuun apinat vinkumasta. Ei teitä kukaan kaipaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe