Mikä on ollut kaikista noloin paikka jossa olet päästänyt kurapierun?
Itselläni varmaan kun olin esikoiseni koulun vanhempainillassa ja vatsani oli ollut vähän sekaisin,niin sielä sitten tuli varmaan kilo löysää housuun
Noloin paikka jossa olet päästänyt kurapierun
Nolo Äiti
6
128
Vastaukset
- Hmm.
Miten tämä liittyy tieteeseen tai älykkyyteen?
- rmtob
Kuvannee aloittajan älykkyyttä...
- 1+11
Taitaa kuulua tuonne kulttuuripuolelle.
- Anonyymi
Kulttuuri puolella paskaa lennätetään yleisön päälle lavalta, näin kulttuurinen Sanoma tavoittaa padsiivisenkin ryhmän. Obelaa!!
- Petomaanikko
Se on hiinä ja hiinä, kumpi on nolompi... kirjoituksesi tänne vai pyrstöyskä vanhempainillassa...
- Anonyymi
Ennen moisia sanottiin vesipieruksi, kun kaasun seassa saattoi tulla 'lusikallinen' kiinteämpääkin.
Ei mikään maailman paras tunne ole, kun jos tuntuu vetelät olevan housuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312