Nyt täytyy tällekkin palstalle tulla hehkuttamaan! Ostin tänään ensimmäistä kertaa (ihan vain testiksi huvikseen) Alepasta X-tra kermajuustoa. Pistelin sitö leivän päälle ja epäuskoisena maistoin. Mutta silloin tajuntani suorastaan räjähti! "Tämähän on oikeaa juustoa, eikä mitään halpameijerin kurajogurttia" -minä ajattelin. Ja siis ihan oikeasti, X-tra kermajuusto on yksi ehdottomasti parhaimpia juustoja, mitä olen maistanut! Hakkaa perinteiset (mauttomat) oltermannit ja edamit mennentullen. Tästä lähtien ostan aina laadukasta, sekä erittäin maukasta X-tra kermajuustoa.
Kun rupesin ihan kunnolla vertailemaan, niin tässähän on aivan oikeasti täysin lyömätön hinta-/laatusuhde! Miksei tästä juustosta kirjoitella enempää? Tämä on erinomaista!
X-tra kermajuusto: Mikä makujen sinfonia!!!
14
720
Vastaukset
- ööli
Ihan hyväähän se on, mutta murenee ärsyttävästi höylätessä :/
- juustoa juustoa
Tästähän löytyy myös valmiiksi siipaloitu versio. Tosin pakkauksen avaamisen jälkeen kovenee pikkuhiljaa, kuin muutkin vastaavat juustot. Mutta tosiaan, parempaa kuin ölter-mauton-manni.
- Hornan Tuutti
Niinkuin murenee Oltermanni ja Pirkka kermajuustokin.
X-tra juustoissa on muitakin hyviä. Itse käytän jatkuvasti 16% edamia ja tykkään että se on maukas. Olen myös valmiiksi siivutettuja erilaisia juustoja käyttänyt. Hinta ei kerro nykyään mitään. Kalliit merkkituotteet voivat olla ihan mitä vain maultaan ja laadultaan. - Ravintoloitsija1
Meidänkin lounasravintola on ottanut voileipiinsä käyttöön kyseisen meijerin juustot, sillä maultaan ne ovat erinomaiset, vaikka hinnaltaan selvästi huokeammat kuin edamit. On tullut myös vaikutusvaltaiselta asiakaskunnalta paljon positiivisia palautteita.
- 4+5
Holtseen meijerin juustoja tarkoitat siis? Hyviä ovat kyllä, etenkin Tilsiter ja Ascheberger. Tästä S-ryhmän uudelleenpakkaamasta kermajuustosta minulla ei ole kokemuksia, mutta jos se samaa saksalaista laatua on kuin Holtseen muut tuotteet, niin varmasti on sekin hyvää.
- p9ug
varsinainen asiantuntija...
- Jotain rajaa
Onko joku sijoittaja nyt päässyt vauhtiin? Näin pari ketjua, joiden tyyli oli kuin suoraan markkinatiimin kynästä...
Meillä syödään kyllä halpatuotteita...hyvä kun on niihinkään enää varaa, mutta joku raja se on meilläkin!!! JOKAINEN Xtratuote, mitä meillä on kokeiltu on aina ollut vain Xtra-pahaa! Ja mieluummin ollaan syömättä, kuin että ostettaisiin Xtraa!- Anonyymi
Mä syön 50€ luokan juustoa päivittäin kun ostan joka päivä uuden 50€ maksavan sinihomejuuston! En syö mitään halppis sontaa juustona esim Xtra.
- halpeiainaolehyvä
Niin minäkin olisin syömättä, kun muistaa keski-euroopan juusto-skandaalit. Epäkuranttia tavaraa sotkettiin uudelleen muka juustoksi. Kun hinta on halpa ja valmistusmaa jossain etelässä niin herää epäilys - onko se muka elintarvike vai ongelmajäte.
- Get out of here!
Tälläinen irvisteli meidän marketissa:
Tässäpä sinfoniaa kaikille homejuuston ystäville:
https://www.dropbox.com/s/pfik359wtvu3dbg/2013-05-22 18.42.30.jpg
Päiväykset kunnossa, juusto taasen ei. Taattua Xtralaatua!- höpönhöö
Äh, tuo nyt voi sattua mille tuotteelle vain : yksi pieni reikä tullut pakkaukseen niin homehtuuhan se nopsaan. Ei se ole merkistä kiinni :D
- Get out of here!
höpönhöö kirjoitti:
Äh, tuo nyt voi sattua mille tuotteelle vain : yksi pieni reikä tullut pakkaukseen niin homehtuuhan se nopsaan. Ei se ole merkistä kiinni :D
Voi sattua.
Silti se on paskaa, vaikka ei sattuisikaan. - seitsiis
Valmista juustoraastetta en edes ostaisi - sehän on jo valmiiksi epäkuranttia tavaraa. Jos ihminen on niin vitun laiska, ettei edes juustoa jaksa raastaa, niin unohtakoon juustot. Tuoreeltaan palasta raastetun juuston ja valmisjuustoraasteen välillä on niin suuri ero maussa ja hajussa, etten edes harkitse moisten valmistuotteiden ostoa.
- Anonyymi
Aurajuustoa itse käytän jatkuvasti jopa leivän päälläkin! En syö muuta kuin sinihomejuustoja! Aurajuusto on parhain koska kotimainen sinihomejuusto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187