Moips!
eli mä oon nyt pukeutunu tällee korsetteihini ym.. ja oon kuunnelluki jotai biisei ja vaik kuuntelen kuin mont kertaa ne ei jää mieleen mutta kun kuuntelen nii kuulostaa hyvältä... sitt taas unohan sanat ja sävelen...
Miten aloittaa gootti/rockin kuuntelu?
5
202
Vastaukset
- fghjrtyucvbn
Ensiksi, heitä nyt ihan ekana se korsetti hevonhelvettiin, ei sun tarvii sellasella itteäs kuristaa musaa kuunnellessas.
Toiseksi, tervetuloa tämän musiikillisesti aneemisen, yksitoikkoisen ja ylidramatiikallaan spontaania myötähäpeää aiheuttavan genren pariin.
Suosittelen perehtymään aluksi niihin muutamaan kuunneltavaan genren alkuaikojen bändiin (Siouxsie and the Banshees, The Sisters of Mercy, Bauhaus, Fields of the Nephilim sekä muutama muu) ja varautumaan siihen, että kuuntelukelvotonta skeidaa löytyy genrestä enemmän kuin tohtii päivänvaloon esille kaivaa.Oli eka kerta kun peukutin kenenkään kommentia täällä, hyvin senottu! En minä ainakan mitenkään "aloittanut" gootti musiikin kuuntelu silloin vuonna nakki. Siilon ei varmaan tunnettu sanaa gootti. Siitä metallin murinasta vaan piti..yksinkertaista.
- fghjrtyucvbn
suruhymio kirjoitti:
Oli eka kerta kun peukutin kenenkään kommentia täällä, hyvin senottu! En minä ainakan mitenkään "aloittanut" gootti musiikin kuuntelu silloin vuonna nakki. Siilon ei varmaan tunnettu sanaa gootti. Siitä metallin murinasta vaan piti..yksinkertaista.
Hienoa, että peukutit kommenttiani, mutta:
Milloinkahan tämä sinun "vuosi nakki" mahtoi olla? Goottirock juontaa juurensa punkista ja sai alkunsa 70-luvun lopulla, 80-luvun ollen genren kulta-aikaa. Ja kuten jo edellämainitsemastani arvata saattaa, goottirockilla genrenä ei ole juuri mitään tekemistä "metallin murinan" kanssa. On toki bändejä, jotka ovat yrittäneet yhdistellä metallia ja goottirockia, mutta lopputulos ei yleensä ole ollut kovin kaksinen. Jos sinä gooteista puhuttaessa saat päähäsi rääkymetallibändit Immortal-tyyppisellä pingviinikasvomeikillä, olet yksinkertaisesti sekoittanut genret ja haahuilet väärässä musiikkiosiossa tällä sivulla. fghjrtyucvbn kirjoitti:
Hienoa, että peukutit kommenttiani, mutta:
Milloinkahan tämä sinun "vuosi nakki" mahtoi olla? Goottirock juontaa juurensa punkista ja sai alkunsa 70-luvun lopulla, 80-luvun ollen genren kulta-aikaa. Ja kuten jo edellämainitsemastani arvata saattaa, goottirockilla genrenä ei ole juuri mitään tekemistä "metallin murinan" kanssa. On toki bändejä, jotka ovat yrittäneet yhdistellä metallia ja goottirockia, mutta lopputulos ei yleensä ole ollut kovin kaksinen. Jos sinä gooteista puhuttaessa saat päähäsi rääkymetallibändit Immortal-tyyppisellä pingviinikasvomeikillä, olet yksinkertaisesti sekoittanut genret ja haahuilet väärässä musiikkiosiossa tällä sivulla.Väärin ymmäretty.. siis minä. Aloitin 80 luvulla kuuntelemaan kaikenlaista metallia ja sen jatkona eksyin myöskin kuunteleemaan punkkia ja goottimusiikkia. En tarkoittanut että gootti on murinaa... ehkä sen takia ei kauaa napannut kyseinen genre. Eksyin tänne "väärälle" sivulle otsikon takia... menen takaisin metallisivuille...=)
- Gootti_
En tiedä sopiiko aiheeseen mut diggasin:
Vintage Travellers -Soulmate
https://www.youtube.com/watch?v=VDPoavqxlXc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709