Kumpaa suosittelisitte, lähinnä kaloreilla ei ole väliä, mutta jos olisi proteiinia hyvin, niin olisi hyvä :). Eli kaurapuuroa vai ruisleipää, jossa on tonnikalaa / kinkkua, muutama siivu tomaattia, sama kurkkua ja pari siivua suolakurkkuja, ja leivä on voideltu maapähkinävoilla.
Vai olisiko ruispuuro vielä terveellisempää? Ja olisiko mahdollista, että kaurapuuro / ruispuuro auttaisi vatsan pömpötykseen, sillä se on myös ongelmani tällä hetkellä. Vai voiko se johtua runsaasta veden juonnista?
Ja mitä terveellistä suosittelisitte kaura-/ruispuuron seuraksi? Marjat ainakin ovat hyviä.
Kaurapuuro vs. ruisleipä aamupalana?
6
539
Vastaukset
- puuroa
Kaurapuuro on hyvää aamulla, sillä ei kolestrodit nouse.
- BääBää
Onnitteluni, olet lammas.
- putrooo
No eihän puurosta proteiinia saa mutta se on muuten varraton aamupala. Aamulla tarvitaankin hiilaria kun yön jälkeen on sokerit alhaalla ja pitää päästä liikkeelle.
Jos proteiinia kaipaat syö keitetty tai paistettu muna puuron lisäksi tai raejuustoa. - puuroa
Puuron hyödyt ja proteiinin saat yhdistettyä keittämällä puuroa kvinoasta, amarantista tai tattarista. Voit laittaa puuron päälle myös raejuustoa marjojen lisäksi.
Veden juonnista vatsan pömpötys tuskin johtuu, päinvastoin. Voit lisätä puuroon leseitä, jos vatsa ei toimi kunnolla. Jos turvotuksen lisäksi on muitakin vatsaongelmia, voi kyse olla gluteeni-intoleranssista tai keliakiasta. Sokeri ja ydinvehnä (raffinoitu, valkoinen vehnäjauho) aiheuttavat helposti turvotusta. - Kumpikin käy
Molemmat on hyviä aamupalavaihtoehtoja.Lisäksi kasviksia,marjoja,hedelmiä ja
tuoremehua.- Kumpikin käy
Joo ja vaikkapa jogurttia,viiliä,rahkaa,raejuustoa ja kinkkua,jos proteinia tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184