Nolasin keski-ikäisen ämmän junassa

G E I

Olin eilenillalla menossa bileisiin paikkaan, jossa en ole ennen käynyt ja matkustin sinne paikallisjunalla.

Samassa vaunussa käytävän toisella puolella käytävää istui noin 40-45 nainen vanhuksille ja liikuntarajoitteisille varatulla istuimella sääret ristissä ja pitäen jalkojaan käytävällä. Huomioitavaa ämmässä oli että se oli selvästi yrittänyt laittautua nuoremman näköiseksi, kesämekko oli semmonen parikymppisille tarkoitettu yli polven jäävä, jalassaan sillä oli korkeakorkoiset sandaalit ja lakkaa paljaissa varpaankynsissä.

Mekon päällä oli semmonen "bolero-pituinen" farkkutakki, naamassa meikkiä ja hiuslaite koottu semmoseksi tarkoituksella huolettoman näköiseksi. Siinä se istui suu mutrussa ja oli kai olevinaan isompikin vamppi.

Olin ottanut kotona pari drinkkiä ja melkein missasin asemani. Äkkiä penkistä ylös mutta joku toinen ämmä oli asettunut tien tukkeeksi helvetin ison matkalaukun kanssa ja yrittäessäni kiertää sen tallasin täysillä 47 koon lenkkarillani tuon ekaksi mainitun varpaille!

Mulla oli kiire junasta ulos mutta kuulin semmosen sirostelevan paheksuvan hönkäyksen/kielen lotkautuksen.

Mutta mitä piti kinttujaan käytävällä sivuittain keikistellen, sensijaan että olis istunut kunnolla selkä menosuuntaan?

Vaikka ekaksi ehkä nolottikin, niin nyt huvittaa >D !

Tarkoitan että siinä sitä oli vedetty nuoremman naisen vermeet päälle, laitettu naamaa ja tukkaa ja lähdetty viihteelle muka niin s aatanan iskussa ja sitten munkaltainen nuorempi mies tallaa varpaille!

28

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äly&väläys

      et o tosissasi?
      ihan oli vielä lakkaa varpaankynsissäkin..

    • ~N43~

      Aloittaja: voi sinua raukkaa, ei ole sinullakaan helppoa elämässäsi. Koita pärjätä ja hae apua, sitä sinä tarvitset.

    • Ei ollut sua varten

      Topic: Kuinka mies isketään
      Tollasen omahyväisen ikuisesti nuorena pysyvän miehen voi iskeä nyrkillä suoraan kanveesiin, matkalaukkua voi käyttää apuna.

      • G E I

        Halusinkin vaan kirjottaa hauskan jutun jonkun osion alle. MUA kunse huvittaa!

        Sitäpaitsi tässähän kaks ämmää ITSE aiheuttivat tuon varpaille astumisen.

        Toinen tunki kinttunsa sinne missä niitä ei olis saanut pitää, itse olisin hyvin voinut kompastua mutta sillähän ei tietty ole mitään väliä mitä miehelle tapahtuu kunhan ämmät saa tehdä juuri niinkun huvittaa.

        Ja huom! tää harppu istui täydehkössä junassa liikuntarajoitteisten paikalla.

        Toinen taas kökki kapsäkkeineen tien tukkona kun ei tullu mieleen että muitakin on olemassa raahautua sen kanssa jonnekin sopivampaan paikkaan.


    • 6+20

      Ei se ollut hauska juttu ei oikea osio.

    • kontio 42

      No pääasiahan tässä oli että sinä poika pääsit kerrankin astumaan!

    • boring....

      Olipa antikliimaksi. Odotin sitä nolaamista, mutta sitä ei tullut.

    • Gei-sha

      Oletko oikeasti olemassa? Mistä naisvihasi kumpuaa? Mies et voi olla ainakaan? Ei kukaan mies voi käyttää tuollaisia ilmauksia? Kuka kieltää vaikka satakymmen-vuotiasta käyttämästä bolero-tyylistä farkkutakkia ja laittamasta tukkaansa niin kuin itse haluaa? Sinäkö?
      Haluaisitko itse olla nainen?

    • nuorempi nainen

      Siis nainen ei saa pitää kesämekkoa ja farkkutakkia kun on 40v? Mitä ihmeen pahaa siinä on?? Ja lakka kynsissä ja korot on jotenkin nuorekasta?

      Ja sitten sanotaan että vanhemmat naiset eivät laittaudu. Mutta jos ne laittautuu niin siitäkin valitetaan.

      Jos on helle niin on se kumma jos ei voi kesämekkoa nainen pitää.

      Ja se että naiset olivat tielläsi kertoi vain sen etteivät sua huomanneet. Eli et ole mikään ilmestys.

    • ertyuik

      Kyllä siihen lähijunilla matkusteluun tottuu.. muakin vitutti aluks. Kyl se siitä :)

    • olen aloittaja

      Rähähähähääää!!! Täällähän olette haukkuneet mua niin paljon kuin olette halunneet ja huom! päivämääristäkin näkee etten tosiaankaan tunnin välein käy kurkkimassa. MUTTA mikään ei muuta sitä että kyseinen harppu sai varpailleen ja itse muikean olon. En sulje pois mahdollisuutta että toistekin talloisin ämmien varpaille, ihan kaikenikäisten ja -laisten, muka vaan vahingossa...

      • ...........

        Vieläkö jaksat muistella tätä elämäsi ilmeistä kohokohtaa?


    • Luppelainen

      Ei tässä tarinassa ole päätä eikä häntää. Mutta jos tapahtuma pelasti päiväsi, niin onneksi olkoon.

    • sketsin ainekset

      Avauksessahan on kuvattu melkoisen taitavsti juntin profiili maustettuna rajallisella älykkyysosamäärällä. Takakammarin vanhapoika takakorvesta.

      Huolitellusti pukeutuneen naisen virhe oli pitää sieviä nilkkojaan kulkijoiden tiellä ollen istuutuneena nätillä pepullaan liikuntarajoitteisten paikalle. Mutta ehkäpä hän piti nilkojaan käytävällä ollen valmis vapauttamaan paikan sitä tarvitsevalle.

      Matkalaukkuhenkilö puolestaan eli normaalia omaa elämäänsä eteenpäin matkustaen.

      Takakammarin koomisen köpelö junttipoika puolestaan tupanee olemaan toistuvasti väärässä paikassa oikeaan ja vääräan aikaan ja riskeeraa tukehtua ja ahdistua rajoittuneisiin maailmankuviinsa.

      Positiivisenä puolena koko asiaassa on se, että tuossahan olisi saattanut olla Speden karikatyyri-sketseihin aineksia sitä edelleen jalostaen ;-)

      • hips hups hei

        Aloittaja taitaa olka ennemminkin joku neuroottinen hipsteripoju eikä juntti. Idiootti joka tapauksessa.


    • miksi näitä luen

      No aika paljon saa jalostaa. Junttipoju on siis tuijottanut kuolaten naista koko matkan, niin että oli mennä aseman ohikin ja katkeroitunut pahasti, kun tämä ja toinen viaton kanssamatkustaja eivät häntä mitenkään edes huomanneet.

    • 7+16

      Aloittaja luuli olevansa hauska keksimänsä tarinan kanssa mutta tytöt laittoivatkin poitsun ojennukseen. Hih hih ;) Hyvä tytöt!

      • .....

        Mitkä tytöt?


    • Liikavarvas40+

      Nyt alkoi todella pelottaa, joutuuko tässä alkamaan käyttää turvakenkiä!? Se ei todellakaan olisi mukavaa,käytän päivittäin paikallisjunia . Enkä pelkää ainoastaan varpaideni puolesta,vaan olen myös erittäin huolissani nykynuorison henkisestä terveydentilasta, toivottavasti tämä kyseinen rajatapaus on yksittäinen, eikä näitä päätään liikaa vaivaajia ole enempää vapaalla jalalla. Huh, olen joskus ruuhkajunassa leikitellyt ajatuksella "mitäköhän tuokin tuossa vastapäätä nyt miettii", mutta tälläistä en kyllä olisi edes villeimmissä kuvitelmissani uskonut kenenkään pohtivan. Otan osaa!

    • Ei voi kuin ihmetellä ihmisten röyhkeyttä. Esiintyi ihmisten ilmoilla mekossa ilman kumisaappaita ja istui junassa. Tottakai tämäkin istumapaikka olisi pitänyt pyhittää kaikenrajoitteisille ja jäädä viereen seisomaan ja katsomaan milloin sellainen ihme tulee paikalle. Onneksi tallasit lähtiessäsi lumppua oikein kunnolla maalatuille varpaille. Nyt punertaa turvonneessa pullajalassa muukin kuin kynsilakka.

      Toivottovasti sait biletettyä kunnolla ja muistit huomauttaa kaikille nuorille kumppaneillesi heidän väärin meikatuista kasvoistaan, orastavasta tai jo näkyvästä ylipainosta, halvan näköisistä vaatteista ja onnettomasti valitusta taikka olemattomasta parfyymistä. Mikseivät he koskaan kuuntele sinua, vaikka kerrot saman joka kerta.

      Mistä maailmaan voi tulla niin paljon rumia, kyvyttömiä ja ärsyttäviä ihmisiä, että pitää ihan päälle talloa. Kiviäkin pitää aina kantaa taskussa, että voi karkottaa liiat tytöt ja varsinkin ympärillä parveilevat yli-ikäiset ja -painoiset mammat. Onhan maailma tehty minua varten ja minä käytän sitä ja kaikkea siinä itselleni parhaaksi.

    • Lenkkari47

      Eipä edelleenkään tehoa naureskelut ja vitt uilut. Niiiin kulunutta ja ennalta arvattavaa. YRITTÄKÄÄ nyt edes hiukan!

    • Grannypower

      Älöä aliarvioi. Grannyt ja cougarit ovat nykyään in. Monet nuoret miehet kuolaavat noita sivustoja. Itse olet aika ankee.

    • no, no, no

      Oliko sun tarkoituksesi oikeasti kirjoittaa gay, mutta et sitä tiennnyt ja laitoit ihan geinä menemään koko jutun. Sua ei taida naiset kiinnostaa poika. Se onkin pahempi juttu. Näille anustappipojoille, multa ei paljon sympatiaa heru.

    • frustraatio

      Tä??? Odotin lukiessani turhaan, milloin se nolaaminen tulee. Onkohan nyt siellä päässäsi kaikki kotona?

    • Ookko homo?

      Mikä helvetti mahtaa olla "bolero-pituinen" farkkutakki?

    • G47L

      Hohhoijaaaa..aaa..aaaa. Ja sitte suomalaisia väitetään vitt umaisiksi ja taitavasti kiusaaviksi ihmisiksi. MUTTA kuten sanottu, muija sai varpailleen ja se oli sille oikein, joskin Henkinen Kärsimys, kun ei saanutkaan olla mikään Puumain Ylipapitar, on parempi kuin pikkanen varpaiden kivistys.

    • Hieno Homma

      Jes, Sähän oot varmaan parimetrinen ja 150 kiloa ja Muijat Lyttyyn, ootko Gay ! No hyvä, että sua helpotti, mistä muuten arvioit mitkä vaatteet kuuluvat minkäkin ikäselle, sehän on ihmisten itse päätettävissä, mikä vaate kuuluu minkäkin ikäselle, ja mitä hemmetin väliä on, onko joku pukenut vaatteet päälle joita hän käytti 25 vuotta sitten, jos puhtaat ja vielä mahtuvat, etkai sinä rajoita miten muut pukeutuvat ja mitä haittaa, jos joku on pukeutunut sinun mielestä itseä nuoremmaksi, mitä se sinua haittaa, Ikuinen Nuoruus !! On Vapaus Elää ja nauttia, sinä olet rajoittava este, kasva isoksi, mutta älä aikuiseksi, vaan 2 metriseksi, 150 kiloseksi ja 47 kenkä ja 2mm muna

    • ehee2

      Sun kaltainen...mikähän ite luulet olevasi? Et mahda olla kovin kummoinen mies asenteestasi päätellen, röyhkeys on vastenmielistä. Miksi keski-ikäinen nainen ei saisi laittautua nätiksi omasta mielestään, onko se sulta pois? Onko yleensä hienoa talloa ihmisten varpaille ja rehvastella sillä? Ihme tyyppi ei voi muuta sanoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      93
      5485
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3706
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      104
      3304
    4. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      189
      2992
    5. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2921
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      117
      2081
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      622
      1858
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      168
      1714
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1354
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      151
      1320
    Aihe