Joskus pakko ostaa einestä evääksi duuniin ja olen huomannut esim Saarioisten tonnikalapastasta että hinta nousi ja annoskoko pieneni.
Kolme vuotta sitten hinta oli 1,45eur, sitten se vain nousi koko ajan lisää joka kuukaus ja nykyään hinta 2,45eur. Nykyään annoksessa muutama hassu makaroni, suurin osa valkokastiketta.
Joku vetää välistä ja kunnolla, mutta ketä? Onko kaupat ja tuottaja yhdessä sopineet että nyt haluavat enemmän katetta vai mikä tää nykyinen meininki on että asiakasta viilataan linssiin puoltyhjillä einespakkauksilla ja tuplahinnoilla.
Hinta nousi, koko pieneni.
qwdeww
0
313
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641683Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1521291Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217932- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592